آپارتمان شمال فروشی فریدونکنار
2016-06-19
اوضاع بازار مسکن در تابستان
2016-06-20

آپارتمان شمال فروشی سرخرود

کدملک:(۵۷)

آپارتمان شمال فروشی سرخرود

آپارتمان شمال فروشی سرخرود | اپارتملن شمال فروش سرخرود | خرید آپارتمان شمال | خرید اپارتمان شمال | وب سایت فروش آپارتمان شمال | آپارتمان شمال سرخرود | آپارتمان شمال فروشی سرخرود | آپارتمان شمال سرخ رود خط دریا

آپارتمان شمال سرخ رود

آپارتمان فروشی ما دو واحد ۱۲۰ متری و ۱۱۵ متری دو خوابه با تمام امکانات و یک واحد تجاری ۶۰ متری بوده و در خط دریا بهترین نقطه شهر سرخرود بخش مرکزی محمودآباد در شمال ایران در استان مازندران قرار دارد به نظر من بعد بازدیدی که از مکان داشتم و با توجه به قیمت گذاشته شده توسط مالک فرصت خوبی جهت سرمایه گذاری برای شما عزیزان می باشد چون آپارتمان با درا بودن کاربری مسکونی و تجاری و قرار گرفتن در یک مکان عالی جای خوبی برای سرمایه گذاری فرزندان شما یا سپری کردن دوران باز نشستگی شما می باشد در پایان امیدوارم از مطالب و اطلاعات داخل سایت بهره کافی را برده باشید

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از مکان با شماره ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی تماس حاصل نمائید

آپارتمان شمال فروشی سرخرود

 

آپارتمان شمال فروشی سرخرود

 


درباره شهر سرخ رود

سرخ‌رود يکي از شهرهاي استان مازندران ايران است. اين شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعيت بومي اين شهر (بافت الف) حدود هفت هزار نفر مي‌باشد. سرخ‌رود داراي ۳۹ روستاست. اين شهر در ۶ کيلومتري غرب فريدون‌کنار و پانزده کيلومتري شرق محمودآباد در کنار درياي خزر و در انتهاي مسير رودخانه هراز به درياي خزر قرار دارد.
کشاورزي (برنج)، ماهيگيري و باغداري مهم‌ترين شغل‌هاي ساکنان اين شهر مي‌باشد.

اين شهر تازه‌بنياد داراي دو بافت جدا از هم مي‌باشد که شامل:
الف: شرق ،غرب ، کمربندي و وزراء محله که اين يکي از سال ۱۳۸۵ به سرخرود ملحق گرديد.
ب:محله خوش نشينهاي معروف به خط دريا(بلوار دريا) در کنار ساحل خزر مي‌باشد که در تعطيلات جمعيتي برابر با جمعيت کل سرخرود را در خود جاي مي‌دهد. در اين منطقه تاسيسات صيد ماهي قرار دارد که در فصل‌هاي مجاز صيد در چند نوبت، صيد ماهي صورت مي‌گيرد که در زمان جمع آوري تور منظره جالبي براي گردشگران ايجاد مي‌شود. هم اکنون يک جاده کمربندي براي اينکه مسافران عبوري به مقصد محمودآباد يا فريدونکنار نخواهند از ترافيک شهر عبور نمايند در شرف جدول گذاري و اسفالت شدن است.

مختصات جغرافیایی

سرخرود در امتداد جاده کناره ساحلی به فاصله ۸ کیلومتری فریدونکنار در شرق و ۱۶ کیلومتری محمودآباد در غرب واقع شده است . این شهر در موقعیت جغرافیایی ُ۲۷ َ۵۲ تا ُ۲۸ َ۵۲ از خط استوا و طول شرقی َ۳۹ ، َ۳۶ ، َ ۴۰ تا َ۳۶ از نصف النهار گرینویچ واقع شده است .

وضعیت دمــایی

بر اساس داده های درازمدت اقلیمی چنین نتیجه گرفته میشود که حداکثر دمای مطلق رخ داده در منطقه ساحلی حداکثر۴۲ درجه سانتیگراد در ماه اردیبهشت و مطابق با خشکترین ماه منطقه است . در مجموع مرداد گرمترین ماه سال میباشد . شایان ذکر است با فاصله گرفتن از دریا به سمت جنوب دما افزایش میابد . میانگین حداکثر دما که معرف دمای روزهاست که نشان میدهد که روزهای در طی فصل زمستان و آذر ماه هوا سرد است و از فروردین ماه هوا شروع به گرم شدن میکند .

شهــرک ها

شهر سرخ رود دارای ۴ شهرک معروف و ساحلی به نام های شهرک خانه دریا،شهرک مهندسین،شهرک خط دریا و شهرک گلشهر میبا

مهاجرت قوهای آوازه خوان به تالاب های شهر سرخ رود

مهاجرت بیش از پنج هزار قوی مهاجر به تالاب های شهر سرخ رود از اواخر پاییز امسال آغاز شد.

تالاب های سرخ رود امسال به طور چشمگیری بیش از سالهای گذشته میزبان این پرندگان زیبا میباشد.

کارشناسان دلایل این امر را جلوگیری از ورود شکارچیان، عدم عبور و مرور موتور سیکلت و خودروها و استقرار محیط بانان در منطقه میدانند.

فریاد زیبای این قوهای آوازه خوان هیاهویی وصف ناپذیر در این مناطق ایجاد کرده و گردشگران زیادی را به این منطقه بکر کشانیده است.

قوها از انواع پرندگان حفاظت شده ای میباشند که شکار آنان پیگرد قانونی و جرایم سنگینی را بهمراه دارد.

این پرندگان همه ساله به همراه غازها و مرغابی های وحشی به این تالاب ها مهاجرت میکنند.

این نوع قوها مانند خانواده اردک‌ها گیاهخوار هستند و معمولا تا پایان عمر با جفت خود به مهاجرت میپردازند .

 

دیدگاهتان را بنویسید