هتل آبگرم لاریجان | رزرو هتل آبگرم لاریجان | هتل شیک دو خواب لاریجان
2017-05-30
رزرو آبگرم لاریجان | رزرو آبگرم دماوند| هتل در آبگرم رینه
2017-05-31

رزرو هتل در آبگرم لاریجان | رزرو هتل آبگرم رینه | هتل آبگرم دماوند

رزرو هتل در آبگرم لاریجان | رزرو هتل آبگرم رینه | هتل آبگرم دماوند

✅ هتل شیک و اکازیون | هر واحد یکرنگ مجزا | حوضچه شخصی | پارکینگ و…
اتاق های ۴ تخته و تکخواب / یک تخت دو نفره و دو مبل تخت شو
تعداد ۱۰ اتاق با ویوی عالی و امکانات بی نظیر و با ظرفیت هر اتاق ۵ نفر
? لوازم شستشو / تلفن / اینترنت همراه / لوازم کامل آشپزی و شیک / سشوار / حوله روشویی و حمام
? حوضچه تمیز / تراس پارکینگ / منقل / گلکاری / شیشه های دوجداره و …
? کلیه لوازم اتاق به رنگ ست خاصی میباشد

توالت فرنگی | کلیه سرویسهای هر اتاق رنگ خاص | اتاقهایی خوشبو با خوشبو کننده | سرویس آشپزخانه همرنگ اتاق شما

? داری امکانات :
کابینت / ظرف اشپزخانه تمیز / اجاق گاز خوراک پزی/ یخچال / تلویزیون / سرویس خواب تمیز / شوفارژ / نزدیک بودن به کوه / حمام آبگرم معدنی / توالت / منقل کباب / و دیگر امکانات که در تصاویر قابل مشاهده خواهد بود
* ساعت تحویل ۱۳ و تخلیه ۱۲ صبح میباشد

ارتباط با مدیریت رزرو :

آقای رییسی

۰۹۱۲۱۷۸۰۳۵۵

۰۱۱۴۳۳۵۷۳۱۰

این سایت در قبال تعهدات فی ما بین شما و شماره درج شده هیچ مسئولیتی ندارد . ما صرفا پل ارتباطی شما هستیم .

 

 




آبگرم رینه

نویسنده: مسعود قلعه – ۸ آذر ۱۳۸۸

بنام خدا

گاهی خودم هم به شک می افتم که آیا “مریض ” ام یا “مرض ” دارم ؟ بهر حال خدا مرض و مریضی همه را درمان عنایت کند و مرا هم !

به بهانه استفاده از آبگرم معدنی و البته به منظور رهایی از هوای آلوده و استفاده از هوای پاک عازم جاده هراز شدیم . با اینکه نقشه هوایی و زمینی منطقه را از قبل بررسی کرده بودم ولی با این وجود پرسان پرسان و بعد از گذر از گردنه های برف گیر جاده هراز ، بالاخره بعد از گذشتن از امامزاده هاشم و شهرپلور و حدود ٣ کلیومتر بعد از آب اسک و بعد از رد کردن تابلو ( آمل ٧۵ کیلومتر) در سمت چپ جاده تهران – آمل تابلو “رینه” را دیدیم و پیچیدیم .(مسیر اصلی)

کافر کلی

دخمه های سنگی کافر کلی

در ابتدای مسیر اصلی که باید از خروجی سمت چپ جاده از کنار رستوران سالار با احتیاط از جاده خارج شوید درست روبرویتان این دخمه ها دیده می شود.

البته نگران رد کردن ورودی رینه نباشید بعد از چند کیلومتر با دیدن ورودی “گزانه” در سمت چپ جاده بپیچید و مسیر را ادامه دهید بالاخره به آبگرم رینه خواهید رسید(مسیر دوم که آملی ها از این مسیر می روند).

فاصله آبگرم رینه از تهران حدود ۱۰۰ کیلومتر است و بعد از امامزاده هاشم از سه مسیر می توان خود را به رینه رساند که دو تای انها را ذکر کردم . یکی از مسیر های دیدنی آبگرم از خود پلور شروع می شود. قبل از پل پلور و از کنار مجسمه کوهنورد با احتیاط وارد پلور می شوید و پس از چند کیلومتر از دوراهی به سمت راست می پیچید که با تابلو “آبگرم رینه ” مشخص شده است . اگر مستقیم بروید به سمت دشت و دریاچه لار و منطقه حفاظت شده دلی چای می رسید که خود منطقه بکری است اما باید از سه راهی به سمت راست پیچیده و پس از گذر از کنار ورودی مربوط به صعود دماوند به رینه می رسید که با ادامه دادن به جاده و با توجه به دو تابلو (همه دست راست) به آبگرم خواهید رسید . این مسیر خلوت و بدور از ترافیک جاده اصلی است . بخصوص که در دامنه دماوند می توانید نفسهای عمیق بکشید (مسیر خلوت و عالی و گردشگری).

جاده پلور به رینه

جاده پلور به رینه

(عکس اول اسفند۹۳ قبل از برف روبی)

 مسیر اصلی :

هنوز از اولین پیچ سر بالایی نپیچیده سوراخهایی در صخره کوه ترا به خود می خواند . صحنه ای دیدنی است و معلوم است که برای ایجاد این اتاقهای سنگی بشر کار طبیعت را تکمیل کرده است .

بعداً در جستجویی که در گوگل ارث داشتم به صفحه ای برخوردم که این محل را روستایی سنگی در دل کوه و با نام  Kafer keliنام برده است .

کافر کلی

حدود شش کیلومتر که از جاده اصلی(تهران- امل)دور می شوی به شهر رینه می رسی و تنها چهار کیلومتر بعد به روستایی می رسی که منازلش استخر های آبگرم دارد و می توانی با اجاره یک اتاق ، سوئیت ، آپارتمان یا ویلا از استخر آبگرم گوگردی با درجه حرارت حدود ۶٠ درجه سانتیگراد استفاده کنی .

متهل های زیادی با ساختمانهایی مجزا از هم (ویلایی/ سوئیت ) با حوضچه های آبگرم در داخل ویلا با شبی ١٧٠ هزار الی ٢٠٠ هزار تومان ، هتلهایی با حمام آبگرم معدنی مجهز به وان و دوش و البته حوضچه اختصاصی در بیرون از اتاق با هزینه شبی حدود ١٠٠هزار الی ١۵٠ هزار تومان و خانه های روستایی(به شکل سوئیت) بخصوص ته دره با حوضچه هایی از آبگرم با فشار قویتر از هتلها و هتل آپارتمانها با ٢٠ الی ٢۵ هزار تومان که البته تنها عیب شان شیک نبودن آنهاست هر چند اغلب  تمیز هستند و باصفا. البته فرصت نشد از وسایل گرمایشی – سرمایشی منازل اطلاعاتی بدست آورم(البته این قیمتها امروزه آپدیت شده ۹۳۱۲۳۰).

رینه استخرهای عمومی زیادی هم دارد که هم می توان بلیط آنها را خرید و هم می توان بطور دربستی آنها را کرایه کرد .

 

 

کوچه های رینه

کوچه های رینه

از این سرازیری که پایین بروی چند استخر عمومی هست که اصلی ترین انها آسخر موقوفه شاه عباس کبیر هست و تاریخی است گرچه شاید چون کاشیکاری جدید نشده به مذاق بعضی ها خوش نیاید . که در اینصورت می توان از استخرهای عمومی دیگر استفاده کرد . بلیط انها سه هزار تومن و در صورت استفاده خصوصی و دربستی بمدت یکساعت نهایت ۴۰ هزار تومن هزینه دارد.

عیب دیگر این منازل هم اینست که منازل دامنه کوه بدون پارکینگ اتومبیل بوده و مجبور هستی اتومبیل را در خیابان اصلی روستا پارک کنی.

استخر موقوفه شاه عباسی

استخر موقوفه شاه عباسی

کیفیت بد عکس بعلت بخار اسخر است . همین!

بعداً نوشت: روز پنجشنبه و جمعه ٢۶و ٢٧ آذر هم سری به رینه زدم. قیمتها متعادلتر شده بود. از ٢٠ – ٢۵ هزار تومن قیمت تک اتاق یا خانه های روستایی گرفته تا ٧٠ – ٨٨ هزار تومن سوئیت و هتل اپارتمان شده بود.ضمناً رینه هنوز گاز کشی نشده ولی اکثر سوئیتها و هتل آپارتمانها دارای منبع بزرگ گاز مایع هستند و سوئیتها لوله کشی گاز شده اند و اکثراً مجهز به شوفاژ می باشند.

اگر مسیرتان به رینه افتاد چه در هتل اقامت کنید چه در ویلاها و چه در منازل و سوئیتها ، توصیه می کنم شبی را در آنجا بمانید و تا ظهر فردا از آبگرم و مناظر اطراف و کوهنوردی در کوههای دامنه دماوند لذت ببرید و البته دیگر تا کنار دریا هم هشتاد کیلومتر دیگر راه باقی است . بخصوص که می توانید در جنگلهای مازندران بخصوص پارک جنگلی امل  ساعاتی از عمر خود را به خوشی تلف کنید !!!

البته بجز رفتن به کنار دریا توصیه می کنم حداقل یکی از مسیرهای رفت یا آمد خود را از پلور انتخاب کنید . می توانید سری هم به دشت لار زده و ساعاتی را در کنار رود دلی چای بگذرانید. در فصل بهار از گیاهان دارویی و خوراکی دشت بچینید و در پایان بهار از لاله های دشت استفاده کنید و در فصل سرد سال هم برف بازی را تجربه کنید و لذت ببرید.

طبیعت رینه

طبیعت رینه (ابر دو طبقه!!!)

اگر از دوستان آبگرمی نزدیکتر از رینه به تهران سراغ دارد اطلاع رسانی کند تا شاید فرجی شد و این “مرض” بنده درمان شد. بی زحمت!

یا علی مدد!

دیدگاهتان را بنویسید