ساخت آلاچیق در شمال
2016-12-12
میناگران آمل
2016-12-20

صنایع شیشه میناگران شمال

صنایع شیشه میناگران شمال

صنایع شیشه میناگران شمال | صنایع شیشه میناگران شمال آمل | صنایع شیشه میناگران در شمال | محصولات صنایع شیشه میناگران شمال | محصولات تولیدی صنایع شیشه میناگران شمال | صنایع شیشه میناگران شمال در شهرک صنعتی آمل | تولیدات صنایع شیشه میناگران شمال



درباره ما شیشه میناگران شمال

شركت صنايع شيشه ميناگران ،توليد كننده انواع شيشه هاي خم،دو جداره در ابعاد جام كامل،سكوريت،لامينت،ضد گلوله و ضد بمب ميباشد. اين شركت از سال ۱۳۸۲ تاسيس يافته واكنون به عنوان اولين توليد كننده شيشه دو جداره با دستگاههاي اتوماتيك )در شمال كشور ميباشد.

اطلاعات تماس

شخص مخاطب : جناب آقای عليرضا اميري
سمت : مدیر عامل
آدرس : آمل – شهرك صنعتي ،فاز۱،خيابان گل سرخ
تلفن : (۰۱۲۱) ۲۲۰۳۴۶۷
فکس : (۰۱۲۱) ۲۲۰۳۴۶۸
تلفن همراه : ۰۹۱۱۱۲۷۹۸۶۲
گروه صنعتی : ساختمان و ملك -> شيشه ساختمان
مبلمان و دكوراسيون -> مبلمان شيشه اي
تجهيزات و اسباب خانگي -> ظروف و اسباب خانگي -> بطري و شيشه
معادن ، فلزات و مواد -> محصولات معدني غير فلزي -> شيشه

 

 

 



شیشه

شیشه یک جامد بی‌ریخت (غیر بلوری) است که می‌تواند رفتار انتقالی از یک جامد سخت و شکننده به یک مادهٔ مذاب لاستیک شکل و برعکس داشته باشد. این رفتار که انتقال شیشه نام دارد در محدودهٔ مواد بی‌ریخت و یا بی‌ریخت‌های نیمه بلوری دیده می‌شود.

در حدود ۱٬۵۰۰ پیش از میلاد، بطری‌های شیشه‌ای برای نخستین بار در مصر مورد استفاده قرار گرفت.[۱]

ویژگی‌ها

شیشه‌ها معمولاً ترد و در برابر نور شفاف اند. پرکاربردترین گونهٔ شیشه، شیشه آهک سوددار است که از نزدیک به ۷۵٪ سیلیسیم دی‌اکسید (SiO۲) و سدیم اکسید (Na۲O) که از نمک سدیم بدست می‌آید،آهک (CaO) و چند افزودنی جزئی بدست می‌آید. نام شیشه معمولاً برای اشاره به این گونه از آن است.

آشنایی با تاریخچه شیشه

 

شهر > شهری – همشهری آنلاین: اختراع شیشه تحولی عظیم در معماری دنیا ایجاد کرد. به گونه‌ای که امروزه شهرهای جهان زیبایی خود را مدیون این تحول بزرگ درصنعت تولید می‌دانند.

شیشه به واسطه حرارت دادن و سرد کردن ترکیبی از شن، کربنات سدیم و آهک تولید می‌شود.

تاریخچه تولید و کاربرد شیشه به حدود بیش از ۴ هزار سال پیش برمی‌گردد ولی تقریبا ۲ هزار سال پس از کشف آن بود که کاربرد شیشه در پنجره‌ها مطرح شد.

روش تولید شیشه به روش بادی امکان ایجاد شیشه‌های ظریف برای پنجره‌ها را میسر کرد که در قطعات مستطیلی با ابعاد حداکثر۴۰۰ در ۳۰۰ میلی‌متر درصفحات مدور تولید می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید