اجاره خانه در رینه لاریجان – اجاره روزانه erm100
2017-03-10
سوئیت آبگرم ۳ نفره در آبگرم لاریجان eagh105
2017-03-14

فروش ویلا در رینه لاریجان vra102

فروش ویلا در رینه لاریجان

فروش ویلا در رینه لاریجان | شمال فروش ویلا در رینه لاریجان | فروش ویلا در رینه لاریجان آمل | فروش ویلا در رینه لاریجان ییلاق آمل | فروش ویلا در رینه لاریجان | فروش ویلا در رینه لاریجان | فروش ویلا در رینه لاریجان دفتر املاک ویلا تک | فروش ویلا در رینه لاریجان ویلا تک



فروش ویلا در رینه لاریجان آمل

ویلای فروشی ما دو خوابه دوبلکس درای زمینی به مساحت ۲۰۰متر و بنایی به مساحت۱۳۰متر که سند آن در حال اقدام  می باشد

قیمت فروش ویلا ۳۵۰ میلیون

 

ارتباط با فروشنده :

آقای اکبری  ۰۹۱۱۹۱۹۱۹۰۸

این سایت در قبال تعهدات فی ما بین شما و شماره درج شده هیچ مسئولیتی ندارد . ما صرفا پل ارتباطی شما هستیم .

 

**************************

 

رینه دربارهٔ این پرونده تلفظ یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر در بخش لاریجان شهرستان آمل قرار دارد.[۱]رینه نزدیک‌ترین شهر به قله دماوند و از سرزمین‌های اسطوره‌ای ایران است.

لاریجان از سال ۱۳۱۶ به بخش ارتقا یافته و بخشداری لاریجان در رینه تأسیس شده و تا سال ۱۳۴۲ در آنجا مستقر بوده و به دلیل تأسیس جاده هراز به خاطر دسترسی بهتر اهالی لاریجان به اداره حاکمیتی، بخشداری این اداره به کنار جاده هراز انتقال یافته و در همان سال شهرداری رینه تأسیس و تاکنون هم در حال ادامه خدمات‌رسانی به شهروندان می‌باشد و از سال ۱۳۷۹ با تصویب طرح هادی‌شهر رینه، روستاهای گرنا و آبگرم جزو حوزه خدماتی شهر رینه قرار گرفتند. شهر رینه در کیلومتر ۷۹ جاده هراز از مسیر شهرستان آمل به تهران بالاتر از گزنک واقع گردیده و دارای کلانتری مستقل می‌باشد. کوهنوردانی که قصد صعود به قلهدماوند از یال جنوبی را دارند نیز می‌بایستی از مسیر رینه رفت و آمد نمایند. از مناطق دیدنی و جالب توجه رینه می‌توان آبگرم لاریجان (در ۵۵ کیلومتری رینه با راه آسفالت) و دشت لاله را نام برد.

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید