فروش آجر گری
فروش آجر گری
2017-02-28
اجاره خانه در رینه لاریجان – اجاره روزانه erm100
2017-03-10

فروش ویلا در رینه vra101

فروش ویلا در رینه

فروش ویلا در رینه | مازندران فروش ویلا در رینه | شمال فروش ویلا در رینه لاریجان | خرید و فروش ویلا در رینه | فروش ویلا در رینه لاریجان آمل در استان مازندران



ویلای فروشی در رینه لاریجان

ویلای فروشی ما دارای ۲۵۵ متر زمین-۲۶۸ متر بنا دوبلکس-۳خواب-هر طبقه سرویس کامل – دارای۴۰میلیون وام

قیمت ۴۷۰ میلیون

 

ارتباط با فروشنده :

آقای اکبری  ۰۹۱۱۹۱۹۱۹۰۸

این سایت در قبال تعهدات فی ما بین شما و شماره درج شده هیچ مسئولیتی ندارد . ما صرفا پل ارتباطی شما هستیم .

 

رینه دربارهٔ این پرونده تلفظ یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر در بخش لاریجان شهرستان آمل قرار دارد.[۱]رینه نزدیک‌ترین شهر به قله دماوند و از سرزمین‌های اسطوره‌ای ایران است.

لاریجان از سال ۱۳۱۶ به بخش ارتقا یافته و بخشداری لاریجان در رینه تأسیس شده و تا سال ۱۳۴۲ در آنجا مستقر بوده و به دلیل تأسیس جاده هراز به خاطر دسترسی بهتر اهالی لاریجان به اداره حاکمیتی، بخشداری این اداره به کنار جاده هراز انتقال یافته و در همان سال شهرداری رینه تأسیس و تاکنون هم در حال ادامه خدمات‌رسانی به شهروندان می‌باشد و از سال ۱۳۷۹ با تصویب طرح هادی‌شهر رینه، روستاهای گرنا و آبگرم جزو حوزه خدماتی شهر رینه قرار گرفتند. شهر رینه در کیلومتر ۷۹ جاده هراز از مسیر شهرستان آمل به تهران بالاتر از گزنک واقع گردیده و دارای کلانتری مستقل می‌باشد. کوهنوردانی که قصد صعود به قلهدماوند از یال جنوبی را دارند نیز می‌بایستی از مسیر رینه رفت و آمد نمایند. از مناطق دیدنی و جالب توجه رینه می‌توان آبگرم لاریجان (در ۵۵ کیلومتری رینه با راه آسفالت) و دشت لاله را نام برد.

پادگان نظامی رینه که در ضلع غربی این شهر قرار داشت و در آخرین وضعیت یک گردان از لشکر ۲۳ تکاور در آنجا مستقر بودند که چند سال است نظامیان رفته و زمین‌های پادگان فروخته شده و اکنون خریداران در حال ساخت و ساز واحدهای مسکونی می‌باشند. مهم‌ترین محصولات کشاورزی رینه سیب، گیلاس، آلبالو،گردو، زردآلو، آلو طلایی، فندوق، گلابی و… می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید