سنگ آنتیک و دکوراتیو ویلا تک
2016-06-28
فروش ویلا شمال در نور
2016-06-28

فروش ویلا شمال چلندر

کدملک:(۲۴۸)

فروش ویلا شمال چلندر

فروش ویلا شمال چلندر | ویلا چلندر شمال | ویلا چلندر شمال فروشی | وب سایت فروش ویلا شمال چلندر | فروش ویلا در چلندر | فروش ویلا در نوشهر چلندر | فروش ویلا شمال در نوشهر چلندر | فروش ویلا در شمال چلندر | ویلا در چلندر

فروش ویلا در روستای چلندر نوشهر

کدفرعی(۱۱۳)

ویلای فروشی ما در شمال روستای زیبا و جنگلی چلندر شهرستان نوشهر قرار دارد و دارای ۴۰۰ متر زمین و ۱۱۰ متر بنا دو خواب فول امکانات و شهرکی می باشد

قیمت ویلا برای فروش ۱۹۰ میلیون تومان

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی تماس حاصل نمائید

فروش ویلا شمال چلندر

ویلا

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

نوشهر

شهرستان نوشَهر یکی از شهرستان‌های استان مازندران در شمال ایران است که از غرب به شهرستان چالوس، از شرق به شهرستان نور، از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه‌های البرز متصل است. مرکز این شهرستان شهر نوشهر است.

این شهر دارای بندر بوده و از دیرباز با کشورهای حاشیه دریای خزر مراودات تجاری داشته و دارد همچنین شهر بندری نوشهر دارای فرودگاه بوده و نزدیکترین فرودگاه از شرق مازندران به آن ساری و از غرب به آن رامسر می‌باشد. زبان مردم این شهرستان مازندرانی با گویش کجوری است که به گویش مردم شهرستان نور و شرق چالوس شباهت دارد همچنین زبان رسمی کشور فارسی نیر در این منطقه رایج است. این شهرستان در تاریخ به همراه شهرستان نور و شهرستان چالوس یک ایالت کهن و تاریخی به نام رویان را تشکیل میدادند که مرکز آن شهر کهن کجور بود که بعدها با جدا شدن چالوس از آن ایالت ، به رستمدار و استندار تغییر نام داد. شهر کهن رویان محل حکومت سلسله پادوسپانیان بود که دومین سلسله طولانی جهان پس از سلسله آفتاب در ژاپن بود و حدود ۱۰۰۰ سال در این منطقه حکومت کردند.

روستای چلندر

نام روستا : چلندر
پیرامون نام (وجه تسمیه) :
پیشینه و تاریخچه روستای چلندر : مولف انجمن آرا نویسد: «نام قریه ای است در رستمدار تبرستان ، نزدیک «کورشید» که منوچهر پس از فرار از افراسیاب بدانجا آمده خندقی برگرد خود و سپاه خود زد وآب دریا را در آن انداخت و آنجا متحصن شد و عیال و بنه خود را به قلعه «مور» که مانهیر می نامیده اند فرستاد، و صاحب تاریخ مازندران گفته است که در دامن آن کوه که « مور» برفراز آن بوده غاری وجود داشته است که هنوز به دژ منوچهر موسوم است واللّه اعلم » (سرچشمه و منبع لغت نامه دهخدا)

اطلاعات جغرافیایی:
الف) مختصات جغرافیایی ، آب و هوا ، نقشه روستای چلندر و … : E 51″۴۰′   N 36″۲۴
ب) ارتفاع از سطح دریا : ۱۴۰ متر

مردم شناسی و جامعه شناسی :
۱) جمعیت روستای چلندر : طبق آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۸۵ روستای چلندر دارای ۳۱۵ خانوار و ۱۳۸۳ نفر جمعیت می باشد. که از این تعداد ۶۷۹ نفر مرد و ۷۰۷ نفر زن هستند و ۲۳۱ نفر سواد خواندن و نوشتن ندارند!!
۲) زبان و گویش :
۳) مذهب : شیعه دوازده امامی
۴) آیین ها ، سنتها ، آداب و رسوم و … :
۵) ره آورد (سوغات) :

الف) صنایع دستی :

ب) شکمی :

جاذبه های گردشگری :
۱) اماکن و جاذبه های طبیعی :
آبشار چلندر: واقع در استان مازندران ، ۱۸ کیلومتری جاده نوشهر به نور در توابع بخش بلده کجور ، جنوب شرقی روستای چلندر .

دیدگاهتان را بنویسید