ویلا شمال سرخرود
2016-09-05
ویلا شمال سرخرود
2016-09-06

ویلا جنگلی شمال

کدملک:(۲۶۴)

ویلا جنگلی شمال

ویلا جنگلی شمال | فروش ویلا جنگلی شمال | ویلا جنگلی شمال فروشی در سعادت آباد چمستان نور | ویلا جنگلی در شمال | فروش ویلا جنگلی در شمال | ویلا جنگلی چمستان | ویلا جنگلی فروشی | ویلا جنگلی فروشی روستای جنگلی سعادت آباد چمستان نور | ویلا جنگلی فروش



ویلا جنگلی شمال سعدت آباد چمستان

زمین ویلا ۲۵۰ مترمربع بصورت دوبلکس ۴ اتاق خواب ( ۳ اتاق خواب بالا و دارای دو تراس و یک اتاق خواب پایین) مساحت بنا ۱۶۵ مترمربع
سال ساخت : ۱۳۹۳ مهرماه به اتمام رسیده.
نوع سند : شورایی در محله سعادت آباد آمل پشت املاک یاسر
امکانات حواشی و بیرون ساختمان

دارای آب ، برق ، گاز
منبع پلاستیکی سه لایه ۱۰۰۰ لیتری با پمپ گردشی آب مدل ایتالیایی برای انتقال آب پرفشار به داخل ساختمان
کف حیاط جور چین سیمانی طبق عکس
حفاظ آهنی با رنگ کلیه پنجره های ساختمان نصب شده است.
پنجره ها دارای توری خارجی ریلی نصب شده
درب ورودی به ساختمان توری دو تکه ریلی مجزا دارد
درب ورودی ضد سرقت
کلیه اسپلیت هایگرم و سرد کننده از بیرون حیاط دارای حفاظ آهنی می باشد.
دیواره قسمت غربی ساختمان کاملا ایزوگام شده ودر برابر باران محافظت شده.
دارای دو باغچه مجزا و مجهز به انواع گیاهان تزیینی زیبا از جمله کاج مطبقی و سیکاس و پرتقال دارای محصول میباشد.
دیواره حیاط مجهز به چراغ های رنگارنگ می باشد ودر شب با اتصال به فتوسل منظره زیبایی ایجاد می کند.
مجهز به آیفون صوتی می باشد.
تراس بالا باربیکو دارد.
پشت ساختمان دارای یک انباری حدودا ۶ متری و یک آبگرمکن ۱۶۰ لیتری متصل به گازو پمپ گردشی می باشد.
داخل حیاط یک شیر کم فشارمتصل به شهرک و یک شیر پرفشار متصل به پمپ جهت آبیاری باغچه و دیگر مصارف در اختیار می باشد. این مورد آخری در هیچیک از ویلاهای منطقه در نظر گرفته نشده.

امکانات داخل ساختمان
وسایل موجود و امکانات طبقه پایین
مبلمان ۹ نفره یکدست
اسپلیت ۳۰۰۰۰ هایسنس برای هال و پذیرایی
بخاری ۳۰۰۰۰ گازی برای پذیرایی
اجاق گاز رو میزی و هود آشپزخانه اخوان
یخچال دو درب روهم مارک امرسان
کلیه پنجره های ویلا بالا و پایین پرده دارد با تنوع شیک و طرح های متفاوت
اتاق خواب پایین مجهز به پنکه دیواری پارس خزر
میز نهار خوری ۶ نفره
دو تخته قالی ۱۲ متری ماشینی در پایین و یک تخته قالی ۹ متری در بالا با میز ناهار خوری شیشه ای در بالا
تختخواب یک نفره در اتاق خواب پایین
کلیه پایین دیواره ها ی سالن و اتاق خواب مجهز به قرنیز چوبی مقاوم ضد حشره می باشد.
شومینه با کلیه وسایل مجهز می باشد
جنب اتاق خواب پایین یکدستگاه توالت ایرانی با کلیه متعلقات آن موجود می باشد.
وسایل موجود و امکانات طبقه بالا

در طبقه بالا : اتاق خواب یک – مجهز به تختخواب یک نفره دوبله تشک رویا – پنکه دیواری پارس خزر – بخاری گازسوز
اتاق خواب ۲ – مجهز به بخاری گاز سوز – اسپلیت گرم کننده و سرد کننده ۹۰۰۰ – مجهز به دو تختخواب یک نفره دوبله تشک رویا – دارای تراس بزرگ با چشم انداز عالی
اتاق خواب ۳ : اسپلیت گرم کننده و سرد کننده ۹۰۰۰ – مجهز به تختخواب ۲ نفره دوبله تشک –
کمد دیواری طبقه بندی شده در دو قسمت برای رختخواب ها و لباس ها
کف کلیه اتاق خواب ها دارای موکت می باشد.
درطبقه بالا حمام با وسایل و توالت فرنگی مارک مروارید می باشد.

قیمت ویلا مبله دار با کلیه وسایل چسبی :

اولویت اول : پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان نقد + ۱۰ فقره چک ۱۲ میلیون تومانی

اولویت دوم : پرداخت ۱۸۰ میلیون تومان + ۱۰ فقره ۱۴ میلیون تومانی

شماره تماس ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال ویلا جنگلی شمال photo_2016-09-05_16-44-21 photo_2016-09-05_16-44-26 photo_2016-09-05_16-44-29 ویلا جنگلی شمال photo_2016-09-05_16-44-39 photo_2016-09-05_16-44-43



ویلا

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

تاریخچه ویلا

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطیبعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

ویلا در ایران

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند یا سقف شیب‌دار داشته باشند خانه‌های ویلایی گفته می‌شود و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.



چَمِستان

چمستان یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است.[۱]

نام چمستان را برخی دگرگون‌شدهٔ چمنستان و برخی دگرگون‌شدهٔ چمازستان دانسته‌اند. چماز نام نوعی سرخس است.[۲]

ارتفاع چمستان با سطح دریا نسبت به آبادیهای دیگر تحت پوشش آن بیشتر است.[۲]

روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل، بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش‌ شدهٔ واتاشان از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند.[۳]

چمستان یکی از بخشهای شهرستان نور باچشم انداز بسیار زیبا درحاشیه جنگلهای انبوه همچنان سرو قامت برافراشته از طبیعت سرسبز شمال که در فاصله ۱۵کیلومتری نور با جاده آسفالته و به ایزدشهر با جاده ۱۰ کیلومتری شوسه و۲۵ کیلومتری آمل با جاده آسفالته و ۹۰ کیلومتری ساری مرکز استان و حدود ۱۸۰کیلومتربا تهران واقع گردیده است که حدودمشخصات واربعه آن از شمال وغرب به شهرستان نور واز جنوب به بخش بلده وکوهپایه‌های البرز مرکزی و شرق به شهرستان آمل محدود می‌شود ومساحت آن حدود ۱۵۴۷ کیلومتر مربع دارای ۹۶ پارچه آبادی ودر جلگه‌های هموار که از جنوب به رشته کوه البرز میانی منتهی می‌گردد.

  1. کوههای مهم:واز- لاویج- طارم- رودبارک -گزناسرا و….
  2. طوایف مهم:بلده‌ای – لونج- کپج- لاویجی- دشتی- لورائی-سالده ای
  3. محصولات مهم بخش کشاورزی: برنج- گندم- جو-سیب زمینی
  4. محصولات دامپروری و پرورش دام وطیور- عسل و تخم مرغ و …
  5. پارک‌های جنگلی کشپل:این پارک جنگلی در ابتدای ورودی چمستان در قسمت غرب و در محور جاده لاویج قرار دارد، پارکی در حاشیهٔ زیبای لاویج رود، با چشمه‌های پر آب و زلال، امکانات نسبی اقامتی و محل بازی کودکان که این پارک را به تفریگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل نموده است.
  6. آب‌گرم معدنی لاویج :روستای ییلاقی لاویج در ۱۸ کیلومتری جنوب چمستان در میان دره‌های جنگلی و زیبای البرز قرار دارد. در ابتدای ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می‌شود و با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می‌شود. روستای ییلاقی ” لاویج “، یکی دیگر از نقاط ذیذنی و جذاب این منطقه است که از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که هر سال مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند.

آب‌های گرم لاویج به دلیل خواص بالای درمانی برای دردهای استخوان و مفاصل و بیماری‌های پوستی همواره گردشگران فراوانی را در تمام فصول سال به خوذ اختصاص داده است، امکاناتی مناسب نیز در آن منطقه برای اقامت و استفاده از آب معدنی ایجاد شده است. با توجه به اینکه جاده چمستان به لاویج از کشپل می‌گذرد و از میان جنگل عبور می‌کند، به همین دلیل فضای دلپذیری را برای گردشگران فراهم می‌سازد.

  1. فیل سنگی :در مرکز روستای لاویج قطعه سنگ بزرگی وجود دارد که بر اثر عوامل و فرسایش طبیعی به شکل فیل نشسته بر زمین خودنمایی می‌کند که مسافران از این روستای خوش آب و هوا با این منظره طبیعی و منحصر بفرد دیدن می‌کنند.(فیل سنگی در کنار آبگرم فیل سنگی قرار داد یعنی در مجموعه آبگرم فیل سنگی)
  2. بقعه آقا شاه بالوزاهد:این بقعه در۳کیلومتری شرق چمستان واقع شده است. بقعه مذکور در ضلع شمالی و مجاور با جاده قرار دارد. آقا شاه بالو از عرفای اواخر قرن ۷ هجری قمری و مرشد شیخ حسن جوری چهره اصلی نهضت سربداران خراسان در عهد حکومت مغولان بوده است.

بنای آجری با گنبدی مخروطی و تزئینات کاشیکاری بر روی مرقد آقا شاه بالو زاهد ساخته شذه که از آثار مهم تاریخی مازندزان به شمار می‌رود.

سعادت‌آباد (نور)

سعادت آباد، روستایی است توریستی از توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران ایران.

جمعیت سعادت آباد

این روستا در دهستان میان‌رود (نور) قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۵۳ نفر (۱۲۰خانوار) بوده‌است. این روستا زادگاه محمد تقی نوری متوفی ۱۲۶۳ قمری پدر میرزا حسین نوری است. اولین مدرسه و مکتب خانه شهرستان نور در این روستا تاسیس گردید.



دیدگاهتان را بنویسید