ویلا در سرخرود
2016-08-25
مراکز دیدنیهای آمل
2016-08-26

بازپرداخت وام مسکن

بازپرداخت وام مسکن

اخبار جدید مسکن در مورد احتمال افزایش بازپرداخت وام مسکن به ۱۵ سال | خبر جدید مسکن در مورد احتمال افزایش بازپرداخت وام مسکن به ۱۵ سال | بازپرداخت وام مسکن | احتمال افزایش بازپرداخت وام مسکن به ۱۵ سال| اخباراحتمال افزایش بازپرداخت وام مسکن به ۱۵سال

بازپرداخت وام مسکن



احتمال افزایش بازپرداخت وام مسکن به ۱۵ سال

زمان دریافت خبر : پنجشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۹

 

وزیر راه از احتمال افزایش زمان بازپرداخت وام خرید مسکن به ۱۵ سال با هدف کاهش فشار به مردم خبر داد و گفت:متوسط قیمت ملک در تهران متری ۴میلیون تومان است که با وام ۱۶۰ میلیون تومانی هر فرد می تواند به راحتی یک دستگاه آپارتمان ۷۰ متری خریداری کند.

به گزارش نامه نیوز ، عباس آخوندی با اشاره به رشد ۲۴ درصدی معاملات مسکن طی ۵ ماه ابتدایی سال ۹۵ اظهار کرد: در این مدت همچنین تسهیلات بانک مسکن ۸۹ درصد و شاخص کل مسکن ۱۰ درصد در مقایشه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای قدرت خرید مردم تسهیلات مسکن از ۲۰ میلیون تومان به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافته که این تسهیلات ابتدا به خانه اولی ها و بعد به بافت های میانی و ناکارآمد شهری تعلق گرفت.

وی ادامه داد: این کار باعث سپرده گذاری ۶۵ هزار خانواده با ارزش حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات مسکن شده است.

وی یادآور شد: کسانیکه برای دریافت این تسهیلات اقدام کرده اند می توانند هر ۶ ماه یک بار یک برابر پس انداز خود را تسهیلات دریافت کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که به دنبال آن هستیم سود تسهیلات مذکور را از ۱۱ درصد به ۹ درصد کاهش دهیم، اظهار کرد: متوسط قیمت ملک در تهران متری ۴میلیون تومان است و با دریافت تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی هر فرد می تواند به راحتی یک دستگاه آپارتمان ۷۰ متری را خریداری کند.

آخوندی در ادامه با بیان این که مدت بازپرداخت ۱۲ سال برای برخی مشکل است از قصد این وزراتخانه و بانک مسکن برای افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات به ۱۵ سال خبر داد و گفت: با اضافه شدن زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط هم کاهش می یابد و به این ترتیب فشار کمتری در جیب مردمی که قصد دریافت تسهیلات دارند احساس می شود.



جستجوهای مربوط به افزایش بازپرداخت وام مسکن

دیدگاهتان را بنویسید