نمایندگی درب و پنجره upvc
2016-08-04
فروشگاه لوله و اتصالات
فروشگاه لوله و اتصالات
2016-08-07

درب پنجره upvc وین تک

درب پنجره upvc وین تک

نمایندگی درب پنجره upvc وین تک | نمایندگی تولید و فروش درب پنجره upvc وین تک | نمایندگی درب پنجره upvc وین تک در آمل | نمایندگی درب پنجره upvc وین تک در سرخرود | نمایندگی درب پنجره upvc وین تک در محمودآباد | نمایندگی درب و پنجره | درب پنجره upvc وین تک در مازندران | درب پنجره upvc وین تک نور و رویان | درب پنجره upvc وین تک در نوششهر و چالوس | درب پنجره upvc وین تک تنکابن | درب پنجره upvc وین تک متل قو | درب پنجره upvc وین تک رامسر | درب پنجره upvc وین تک عباس آباد | درب پنجره upvc وین تک در شمال

درب و پنجره upvc وین تک مازندران

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قیمت پنجره دوجداره و دریافت مشاوره می توانید با شماره  ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸ حبیبی تماس بگیرید.

گروه تولیدی پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع سیستم درب و پنجره دوجداره با پروفیل UPVC، توری های جمع شونده و شیشه های دوجداره و سه جداره در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نمود.

تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت چه در مورد محصولات و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار پنجره سازان وین تک قرار گرفته است.

از جمله نکاتی که پنجره سازان وین تک را از سایر شرکتهای تولید کننده درب و پنجره upvc متمایز مینماید، فرایند تولید و نصب دقیق و استاندارد میباشد که این فرآیند در پنجره سازان وین تک با دقت و حوصله بسیار انجام میپذیرد.

پنجره سازان وین تک در تولید و نصب این محصول سالهاست فعالیت بسیار دقیقی را داشته و همواره سعی در بالا بردن دقت و کیفیت تولید و نصب درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را دارد. خدمات و مشاوره حرفه ای و کار ساز تیم تخصصی نوین پنجره سازان وین تک همواره منافع مشتری را در اولویت قرار میدهد چراکه سود خود را در حفظ منافع مشتریان خود دنبال میکند.بزرگترین سرمایه این گروه، رضایتمندی کارفرمایان میباشد بدرستی که مشتریان خود، بزرگترین راهبران تولید کالا و خدمات میباشند و اینچنین است که ما همچنان پایدار و خدمتگذاری امین و صادق در صنعت ساختمان مانده ایم .

گروه پنجره سازان وین تک دارای سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته، پنجره کشویی و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قیمت پنجره دوجداره و دریافت مشاوره می توانید با شماره  ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸ حبیبی تماس بگیرید.

درب پنجره upvc وین تک

درب پنجره upvc وین تک

چند نکته مهم در خرید پنجره های UPVC

چند نکته مهم در خرید پنجره های UPVC دقت کنید هر قدر هم از نظر مالی در مشکل هستید سراغ پروفیل های ارزان قیمت و کم کیفیت نروید | چند نکته مهم در خرید پنجره های UPVC  پروفیل های ارزان قیمت بعد از گذشت مدتی که در معرض آفتاب و یا اشعه خورشید قرار گرفتند دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت شده و یا در فصل سرما دچار شکستگی می شوند

چند نکته مهم در خرید پنجره های UPVC

  • انتخاب پروفیل

دقت کنید هر قدر هم از نظر مالی در مشکل هستید سراغ پروفیل های ارزان قیمت و کم کیفیت نروید، چرا که پروفیل های ارزان قیمت بعد از گذشت مدتی که در معرض آفتاب و یا اشعه خورشید قرار گرفتند دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت شده و یا در فصل سرما دچار شکستگی می شوند، در این صورت متاسفانه خریدار پس از یک دوره سرما و یا گرما به وضوح متوجه خرید نامرغوب خود خواهد شد.

چند نکته مهم در خرید پنجره های UPVC

البته شایان ذکر است قیمت گران پروفیلهایی که هزینه تبلیغاتی زیادی داده اند نشان از مرغوبیت آنها نیست، بلکه پروفیلهایی با کیفیت های مرغوب وجود دارند که به دلیل عدم پرداخت هزینه های گزاف تبلیغاتی از قیمت های مناسب و واقعی نیز برخوردارند .

چند نکته مهم در خرید پنجره های UPVC

خوشبختانه طی سالهای اخیر پروفیلهای تولید داخل عموما از کیفیت مطلوبی برخوردارند و نسبت به سابق تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی از تعهد بیشتری برخوردارند، ضمن آنکه پروفیل های نامرغوب یا از گردونه رقابت کیفیت خارج شده اند و یا به دلیل عدم استقبال مصرف کننده از پروفیلهای نامرغوب UPVC، در حال تعطیلی و یا اصلاح تولید خود می باشند .

توصیه می شود در هنگام انتخاب پروفیل پنجره دوجداره به سوابق شرکت و یا مجموعه تولید کننده پنجره دو جداره UPVC و پنجره آلومینیومی ترمال بریک، تعهد در ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش و رعایت استاندارهای مصوب و مورد تایید سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و  مرکز تحقیقات ساختمان، در تولید پنجره ها دقت کافی از سوی خریداران صورت پذیرد.

  • شیشه های دو جداره و یا سه جداره

شیشه های دو جداره در ساختمان سهم بسزایی را در یک پنجره بر عهده دارند، همانگونه که مشاهده می شود حدود ۸۵ % از یک پنجره را شیشه های آن تشکیل می دهد. متاسفانه تعداد قابل توجهی از خریداران پنجره های دو جداره فقط به نوع پروفیل مصرفی اشاره دارند و در مورد شیشه ها یا سئوالی ندارند و یا فقط به نوع رنگ و ضخامت آن بسنده می کنند .

چند نکته مهم در خرید پنجره های UPVC

شیشه های دو جداره نقش اساسی در جلوگیری از اتلاف انرژی های سرمایشی و یا گرمایشی ایفا می کنند.

کارخانجات تولید جام شیشه ملزم به رعایت استاندارهای لازم می باشند اما در این میان جام شیشه های کم کیفیت نظیر شیشه های گرید B ( درجه ۲ و ۳ ) و یا اصطلاحا شیشه های  شیت نیزدر بازار یافت می شود که وجود موج در جام شیشه، وجود نقطه های جوش و یا تغییر در ضخامت استاندارد شیشه از علائم ظاهری این شیشه ها می باشد .

چند نکته مهم در خرید پنجره های UPVC

بنابراین جام شیشه بایستی درجه یک و دارای استاندارد گروه A باشد، لذا کارخانجات تولید شیشه های دوجداره معتبر از این نوع شیشه ها استفاده می شود.

در فرآیند دو جداره سازی شیشه های دو جداره شستشوی صنعتی شیشه ها، استفاده از اسپیسر واسط آلومینیومی مرغوب دارای چسب اولیه (بوتیل) شده و در چهار ضلع اسپیسر حاوی ماده رطوبت گیر سیلیکاژل و استفاده از چسب ثانویه پلی سولفات در دوجداره سازی شیشه ها می توان توصیه کرد .

 

همچنین به منظور بالا بردن عایق صوت درشیشه های دو جداره، با مکش هوا از یک سوی و تزریق گاز آرگون از سوی دیگر در بین شیشه ها، میزان عایق صوت پنجره را می توان تا حدودdb  ۴۰ افزایش داد.

  • سیستم یراق آلات در پنجره های دو جداره

یراق آلات بخش مهم دیگری از پنجره های دو جداره می باشند. انواع یراق آلات در پنجره های دو جداره، نوع بازشو آنها را تعیین می کند. محل قرارگیری در یا پنجره و انتخاب صحیح یراق آلات، کاربرد پنجره را برای مصرف کننده تعیین و تسهیل می کند .

چند نکته مهم در خرید پنجره های UPVC

از جمله موارد قابل توصیه انتخاب یراق آلات را می توان به انتخاب یراق از جنس زاماک و دارای گیربکس محل چرخش دستگیره، پوشش یراق در سر تا سر محل باز شو پنجره به صورتی که حداقل در سه جهت پایین، بالا و وسط پنجره را درگیر نماید و همچنسن استفاده از لولاهای مرغوب و استاندارد متناسب با وزن شیشه های دو جداره و یا استفاده از سیستم لولاهای قابل تنظیم (رگلاژی) و استفاده از دستگیره های چرخشی از جنس آلومینیوم سنگین را می توان اشاره کرد.

درب پنجره upvc وین تک

درب پنجره upvc وین تک

نماینده تولید درب پنجره upvc وین تک مازندران | نمایندگی تولید درب پنجره upvc وین تک در شمال | درب پنجره upvc وین تک در ایران | تولیدی کننه درب پنجره upvc وین تک | تولیدات درب پنجره upvc وین تک در شمال || نمایندگی های مجاز درب پنجره upvc وین تک در شمال | درب پنجره upvc وین تک در محمودآباد سرخرود

دیدگاهتان را بنویسید