آپارتمان در سرخرود
2017-04-28
آجر در شمال
آجر در شمال
2017-04-30

فروش آپارتمان فریدونکنار

فروش آپارتمان فریدونکنار

فروش آپارتمان فریدونکنار ساحلی | فروش آپارتمان فریدونکنار ساحلی دو خواب | فروش آپارتمان فریدونکنار ساحلی دو خواب نو ساز | فوری فروش آپارتمان فریدونکنار ساحل | روش آپارتمان فریدونکنار | فروش آپارتمان فریدونکنار ساحلی | فروش اپارتمان فریدونکنار | پیش فروش اپارتمان فریدونکنار



فروش آپارتمان فریدونکنار ساحلی

فروش فوری آپارتمان درشهر توریستی فریدونکنار ساحلی طبقه دوم ۱۰۰ متر بنا دو خوابه شیک دید کامل به دریا اسانسور ظرفیت ۶نفره انباری پارکینگ سند پروانه پایانکار اب برق گاز قیمت ۲۵۵میلیون

گروه فنی مهندسی ویلا تک



فِرِیدون‌کِنار (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است. این شهرستان از شمال با دریای خزر، از شرق با شهر بابلسر و از غرب هم‌مرز با شهر محمودآباد و از جنوب با شهرهای بابل و آمل همسایه‌است.[۱] فریدون‌کنار از سال ۱۳۲۰ شهر شده‌است و از سال ۱۳۸۶[۲] نیز شهرستان شده‌است.

در شهرستان فریدونکنار شهرک‌های ساحلی وجود دارد که در دوره پهلوی‌ها برای رفاه حال مسافرین و توریست در این شهر بنا شده‌است. دلیل آن هم این است که در منطقه شمال ایران شهرستان فریدونکنار بعد از شهر چالوس به دلیل شرایط منحصربه‌فرد ساحلی، انتخاب دوم توریست‌ها بوده‌است. نام قدیم این شهر فری‌کنار بوده‌است.[۳] هم اکنون این شهرستان به دو بخش مرکزی و دهفری تقسیم شده‌است.

شهرستان فریدونکنار[۶] یک بندر چند منظوره بزرگ هم دارد. این بندر شاهراهه آبی شمال ایران است. آبراهی است که همه کشتی‌های تجاری که در بندرهای دیگر استان مازندران تخلیه یا بارگیری دارند باید به راه آبی فریدونکار بیایند و از این راه آبی به سمت مقصد حرکت کنند. در حال حاضر این بندر در بخش نفت و گاز فعال می‌باشد و مسیری مطمئن و مورد وثوق برای کشتی‌های روسی و حوزه اروپای شرقی می‌باشد. وجود امکانات و تأسیسات بندری و حمل و نقل و ترانزیت دریایی از مهمترین امتیازات فریدونکنار است. این شهر از سوی ریاست محترم جمهور بعنوان نقطه صفر مرزی شناخته شده است. دارای مرغوبترین برنج و خاویار در سطح دنیا بوده و به نوعی بزرگترین قطب تولید برنج و خاویار در دنیا می‌باشد که این مهم بر اعتبار صادرات ایران اسلامی می‌افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید