سوله دست دوم
سوله دست دوم
2018-01-01
جاذبه های گردشگری رینه لاریجان آمل
جاذبه های گردشگری رینه لاریجان آمل
2018-01-30

فروش سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم

اهداف ویلا تک سوله

ویلا تک مجری کلیه خدمات دست دوم با دهانه های مختلف از سراسرکشور و نیز سالن های صنعتی در سراسر ایران در حداقل زمان.

شماره تماس ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن دفتر: ۰۱۱۴۴۸۸۶۳۲۱

اهداف ویلا تک سوله

به نام خداوند جان آفرین
با عرض درود ، به شما بازدید کننده ی گرامی از سایت اینترنتی ویلاتک ، آفریدگار بزرگ را سپاسگذاریم که در سایه ی عنایت بیکرانش توفیق یافتیم ، از دیر باز تا کنون خدمتگزار مردم بزرگوار و کارافرینان ارزشمند کشورمان بوده ایم. به اتفاق زیر مجموعه ی پرسنل اجرایی و مهندسان جوان، خدمتگزاری فنی و حرفه ای برخود می دانیم در این راه ، هرچه بیشتر کوشا باشیم و افتخار همکاری روز افزون بدست آوریم. هدف عالی مجموعه ویلا تک از ابتدا همراهی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا چه در زمینه طراحی ساخت و اجرای سوله، اسکلت و سازه های پیش ساخته به منظور بهینه سازی تولیدات خود و برآورده کردن بهینه نیاز های کار فرمایان خویش بوده است بطوری که تحقیق و نوآوری در مجموعه فنی مهندسی ویلا تک همواره مد نظر بوده و جز لاینفکی از فعالیتهای این مجموعه می باشد. مجموعه گروه فنی مهندسی ویلا تک با داشتن سرمایه ای عظیم تجربه ی موفق ، در امر طراحی و فروش انواع دست دوم (کارکرده)، سازه فلزی سبک و سازه فلزی سنگین و همچنین طراحی و نصب انواع سالن های سوله در اقصی نقاط کشور ، آمادگی دارد آزموده های خود را در اختیار کارفرمایان گرانقدر قرار بدهد و در راستای پیشبرد و شکوفایی صنعت ، نقش به سزایی بازی کند، چراکه بر این باوریم که کار و خدمت راستین بالاترین نوع عبادت است. در پایان به شما کارفرمایان محترم نوید داده می شود که مجموعه ایران سوله به تکنولوژی نوینی دست یافته که در طراحی سازه های جدید نسبت به طراحی های گذشته از ۱۰ تا ۳۰ درصد در هر متر مربع زیر بنا در وزن سازه های خود ، کاهشی منطقی – صنعتی ، می دهد و با افتخار، توانمندتر از گذشته آماده ارائه مشاوره در زمینه بهینه سازی طرح های مورد نظر شما کارفرمایان ارزنده می باشد.

نصب سوله

نکاتی که باید در نصب سوله نو و دست دوم در نظر گرفت

در هنگام خریدن و نصب سوله باید به نکات مختلفی توجه کنید که شرکت های مربوطه در اجرا و یا ساخت آن ها توجه و استاندارد های مربوطه را در آن رعایت می کنند که در متن زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم .
شما می توانید از اطلاعات موجود در زیر استفاده کنید و در هنگام خرید و بررسی قیمت فروشندگان این زمینه میتوانید نکات زیر را در نظر گرفته و خرید آگاهانه ای داشته باشید .
در هنگام اجرا و ساخت سوله که معمولا در محل انجام می شود (به استثنا سوله های قابل حمل) باید به تمامی استاندارد های موجود توجه کرد که از جمله آن شرایط محیطی ، وضعیت ،ابعاد ، شرایط آب و هوایی ، شرایط سوله مورد نظر توجه کرد که در ادامه به تفصیل آن را به شما شرح می دهیم .
از نظر شرایط محیطی موجود باید به موقعیت خاک و جنس خاک محل و وضعیت زلزله پذیری آن توجه کرد و میانگین آن را بررسی کرد . باید بررسی کرد زلزه های موجو دارای چه قدرتی می باشد ؟
از نظر شرایط آب و هوایی بایستی به میزان و میانگین بارش ها چه بارش باران و چه بارش برف توجه کرد . باید بررسی کرد سقف بایستی چه مقدار وزن برف را تحمل کند .
علاوه بر مقدار بارش ها در طول فصول مختلف سال باید حتی به شرایط هوا و میزان وزش باد و حتی اگر بخواهیم خیلی وسواس به خرج دهیم به جهت باد نیز توجه کنیم .
بدلیل بالا بودن قیمت فولاد در ایران جهت بهینه ساختن سوله برای واحد های صنفی نیاز به اطلاعات دقیق در رابطه با نوع کاربرد سوله و واحد صنعتی نیاز میباشد که عبارتند از :
دهانه
طول
ارتفاع
شيب

دیدگاهتان را بنویسید