فروش ویلا در رویان
2016-02-23
ویلا در جوربند
2016-02-24

فروش ویلا در رویان

فروش ویلا در رویان

کد ملک:(۱۸۸)

کد فرعی(۱۱۹)

فروش ویلا رویان،خرید ویلا رویان،فروش ویلا نور رویان،فروش ویلا در شمال رویان

رویان
داخل شهرک ساحلی و خصوصی
دو مورد بنای دوبلکس
مورد اول که اولین دستگاه رو به دریاست
۶۰۰ زمین
۳۰۰ بنا
سه خواب مستر
دو میلیارد و صد
,,
,,
دومی
دومین قطعه شهرک از سمت دریا
۳۵۰ زمین
۲۲۰ بنا
قیمت:یک میلیارد و پانصد میلیون تومان

ویلا نور رویان

ویلا نور رویان ویلا نور رویان ویلا نور رویان ویلا نور رویان

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

شهرستان نور

نام نخست شهرستان نور در گذشته رستمدار بوده که متشکل از چهار ناحیه شهری ناتل , بلده , تمیشان و ماهان بوده‌است. در جدیدترین کشفیات باستان شناسی در این شهر آثاری از دورهٔ اشکانیان پیدا شده‌است. در تاریخ شهرستان نور به همراه شهرستان نوشهر و شهرستان چالوس ایالت کهن رویان را تشکیل میدادند که گاها مرز غربی آن تا هوسَم (رودسر فعلی در استان گیلان) نیز ادامه میافت. این شهرستان در غرب استان واقع شده‌است و مرکز آن شهر نور است. نور یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده که به گواهی تاریخ،رستمدار نام داشته‌است , رستمدار به منظور شغل قالب مردم که ماهیگیر بوده اند و با قایق به ماهیگیری می پرداختند اتلاق میگشت . تمیشهنام پایتخت بخش ساحلی حکومت رویان بوده که بنای کنونی شهر نور بر آن قرار دارد. نام دیگر قدیمی آن که حتی ساکنان کنونی آن نیز گهگاه به جای نور به کار می‌برند، سولده است. نام کنونی نور از رودخانه نور گرفته شده که از کوههای البرز سرچشمه می‌گیرد.

مردم این شهرستان به زبانهای فارسی و مازندرانی ، گویش نوری که میتوان آنرا از هموندان گویش کجوری دانست تکلم میکنند . هم اکنونشهرستان نور پهناورترین شهرستان استان مازندران ’’’ می باشد که نواحی شمالی متصل به دریای خزر, نواحی جنوبی و قسمتی از جنوب غرب متصل به استانهای تهران و البرز ,نواحی غربی وشمال غرب به نوشهر و چالوس و کجور , قسمت شرق به شهرستان های محمود آباد و آمل متصل است.

رویان (نور)

رویان نام جدید علمده یکی از شهرهای استان مازندران ایران است و در غرب این استان و در کنارهٔ دریای خزر واقع شده است و بین شهرهای نور و نوشهر قرار دارد. شهر رویان از سمت شرق به شهرستان نور و از غرب به شهرستان نوشهر، از شمال در مجاورت دریای خزر از جنوب به کوههای البرز منتهی می‌گردد. فاصله با مرکز استان مازندران با شهر ساری حدوداً ۱۱۸ کیلومتر است. رویان که از نظر موقعیت ریاضی در ۳۶ درجه و ۳۴ دقیقه عرض شمالی و ۵۱ درجه و ۵۷ دقیقه طول شرقی واقع شده است ودر سال ۱۳۹۰ دارای جمعیت ۷۲۰۰نفر جمعیت بوده است.[۱] رویان نام منطقه وسیعی از مرکز مازندران بوده که در سال‌های اخیر پس از تصویب تبدیل روستای علمده از توابع بخش مرکزی شهرستان نور به شهر و نسبت تاریخی و تنگاتنگ روستای مذکور با منطقه رویان، شهر مذکور به شهر رویان تغییر نام یافت. ضمناً در سال ۱۳۳۳ دارای شهرداری شد.

دیدگاهتان را بنویسید