مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری مازندران
2016-06-10
مجتمع ویلایی در شمال | مجتمع های ویلایی
2016-06-11

ویلا شمال سرخرود درویش آباد

کدملک:(۲۴۳)

ویلا شمال سرخرود درویش آباد

ویلا شمال سرخرود درویش آباد | فروش ویلا شمال سرخرود درویش آباد | ویلا شمال سرخرود درویش آباد ۲۲۰ متر زمین ۱۸۰ متر بنا | ویلا شمال سرخرود درویش آباد فروشی | ویلا شمال سرخرود درویش آباد نو ساز سه خواب شهرکی با سند شهرکی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بازدید کننده محترم:

ویلاس فروشی ما در شمال در روستای درویش آباد سرخرود شهرستان محمودآباد قرار دارد و داری ۲۲۰ متر زمین و ۱۸۰ متر بنا سه خواب با سند و مجوز ساخت و پایان کار و کلیه امکانات دیکر می باشد که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده نیز می باشد

لطفا جهت بازدید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ تماس بکیرید در هنگام تماس کد ملک را باید حتما معرفی نمائید با تشکر حبیبی

ویلا شمال سرخرود درویش آباد

ویلا چیست؟

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

تاریخچه ویلا

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

ویلا در ایران

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند یا سقف شیب‌دار داشته باشند خانه‌های ویلایی گفته می‌شود و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.

شهر ساحلی سرخرود

سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعیت بومی این شهر (بافت الف) حدود دوازده هزار نفر است.

این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد.

کشاورزی (برنج)، ماهیگیری، شکار پرندگان وحشی و باغداری مهم‌ترین شغل‌های ساکنان این شهر می‌باشد. شکار پرندگان وحشی به روشی خاص و بسیار قدیمی در این شهر و دو روستا اطرافش انجام می‌شود که این روش شکار در حال حاضر فقط در این ناحیه از استان و حتی کشور انجام می‌شود.

از حیوانات بومی سرخرود می توان به روباه،جوجه تیغی،گربه وحشی(مردم محلی به آن بامشی شال گویند) و قاقم(نوعی راسو که مردم محلی به آن عروسک می گویند)نام برد. همچنین این شهر در زمستان میزبان چند هزار قوی مهاجر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید