اجرای مسکن استیجاری
2016-05-28
ویلا شمال کلارآباد
2016-05-29

ویلا شمال سرخرود

کد ملک:(۲۳۷)

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود | فروش ویلا شمال سرخرود | ویلا شمال سرخرود فروشی | ویلا شمال سرخرود خط دریا | ویلا شمال سرخرود میدان قوری | ویلا شمال سرخرود خیابان قوری | ویلا شمال سرخرود نو ساز | ویلا شمال سرخرود دوبلکس نوساز سنددار ساحلی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بازدید کننده محترم : ویلا فروشی ما در سرخرود در بهترین نقطه شهر سرخرود منطقه ساحلی خط دریا واقع شده و دارای ۱۳۸ متر مربع زمین و ۱۳۸ متر مربع نیز بنا می باشد ویلا داری دو خواب و یک نشیمن در طبقه بالا و حال و پذیرایی در طبقه پایین می باشد کابینت آشپزخانه ام دی اف  کف کلیه اتاقها سرامیک سقف داخلی لمبه کاری شده یک سرویش بهداشتی طبقه پایین دو سرویس بهداشتی مستر طبقه بالا دارای پارکینگ و انباری و دوش سر پایی در حیاط ویلا داری محوطه سازی

قیمت ویلا ۳۳۰ میلیون تومان 

لطفا جهت خرید و بازدید از ویلا با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی تماس حاصل نمائید

ویلا شمال سرخرود

فیلم و تصاویر ویلا شمال سرخرود

 

 

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا شمال سرخرود

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

تاریخچه

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

ایران

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند یا سقف شیب‌دار داشته باشند خانه‌های ویلایی گفته می‌شود و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.


درباره شهر سرخرود

سرخ‌رود يکي از شهرهاي استان مازندران ايران است. اين شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعيت بومي اين شهر (بافت الف) حدود هفت هزار نفر مي‌باشد. سرخ‌رود داراي ۳۹ روستاست. اين شهر در ۶ کيلومتري غرب فريدون‌کنار و پانزده کيلومتري شرق محمودآباد در کنار درياي خزر و در انتهاي مسير رودخانه هراز به درياي خزر قرار دارد.
کشاورزي (برنج)، ماهيگيري و باغداري مهم‌ترين شغل‌هاي ساکنان اين شهر مي‌باشد.

اين شهر تازه‌بنياد داراي دو بافت جدا از هم مي‌باشد که شامل:
الف: شرق ،غرب ، کمربندي و وزراء محله که اين يکي از سال ۱۳۸۵ به سرخرود ملحق گرديد.
ب:محله خوش نشينهاي معروف به خط دريا(بلوار دريا) در کنار ساحل خزر مي‌باشد که در تعطيلات جمعيتي برابر با جمعيت کل سرخرود را در خود جاي مي‌دهد. در اين منطقه تاسيسات صيد ماهي قرار دارد که در فصل‌هاي مجاز صيد در چند نوبت، صيد ماهي صورت مي‌گيرد که در زمان جمع آوري تور منظره جالبي براي گردشگران ايجاد مي‌شود. هم اکنون يک جاده کمربندي براي اينکه مسافران عبوري به مقصد محمودآباد يا فريدونکنار نخواهند از ترافيک شهر عبور نمايند در شرف جدول گذاري و اسفالت شدن است.

مختصات جغرافیایی

سرخرود در امتداد جاده کناره ساحلی به فاصله ۸ کیلومتری فریدونکنار در شرق و ۱۶ کیلومتری محمودآباد در غرب واقع شده است . این شهر در موقعیت جغرافیایی ُ۲۷ َ۵۲ تا ُ۲۸ َ۵۲ از خط استوا و طول شرقی َ۳۹ ، َ۳۶ ، َ ۴۰ تا َ۳۶ از نصف النهار گرینویچ واقع شده است .

وضعیت دمــایی

بر اساس داده های درازمدت اقلیمی چنین نتیجه گرفته میشود که حداکثر دمای مطلق رخ داده در منطقه ساحلی حداکثر۴۲ درجه سانتیگراد در ماه اردیبهشت و مطابق با خشکترین ماه منطقه است . در مجموع مرداد گرمترین ماه سال میباشد . شایان ذکر است با فاصله گرفتن از دریا به سمت جنوب دما افزایش میابد . میانگین حداکثر دما که معرف دمای روزهاست که نشان میدهد که روزهای در طی فصل زمستان و آذر ماه هوا سرد است و از فروردین ماه هوا شروع به گرم شدن میکند .

شهــرک ها

شهر سرخ رود دارای ۴ شهرک معروف و ساحلی به نام های شهرک خانه دریا،شهرک مهندسین،شهرک خط دریا و شهرک گلشهر میباشد

مهاجرت قوهای آوازه خوان به تالاب های شهر سرخ رود

مهاجرت بیش از پنج هزار قوی مهاجر به تالاب های شهر سرخ رود از اواخر پاییز امسال آغاز شد.

تالاب های سرخ رود امسال به طور چشمگیری بیش از سالهای گذشته میزبان این پرندگان زیبا میباشد.

کارشناسان دلایل این امر را جلوگیری از ورود شکارچیان، عدم عبور و مرور موتور سیکلت و خودروها و استقرار محیط بانان در منطقه میدانند.

فریاد زیبای این قوهای آوازه خوان هیاهویی وصف ناپذیر در این مناطق ایجاد کرده و گردشگران زیادی را به این منطقه بکر کشانیده است.

قوها از انواع پرندگان حفاظت شده ای میباشند که شکار آنان پیگرد قانونی و جرایم سنگینی را بهمراه دارد.

این پرندگان همه ساله به همراه غازها و مرغابی های وحشی به این تالاب ها مهاجرت میکنند.

این نوع قوها مانند خانواده اردک‌ها گیاهخوار هستند و معمولا تا پایان عمر با جفت خود به مهاجرت میپردازند .

 

درباره شهر سرخ رود درباره شهر سرخ رود - ویلا شمال سرخرود

دیدگاهتان را بنویسید