بازاریابان ایرانیان زمین
2016-07-13
رزرو آپارتمان در شمال
2016-07-23

ویلا شمال چمستان امیرآباد

کدملک:(۲۵۲)

ویلا شمال چمستان امیرآباد

ویلا شمال چمستان امیرآباد | فروش ویلا شمال چمستان امیرآباد | خرید ویلا شمال چمستان امیرآباد | فروش ویلا شمال چمستان امیرآباد دفتر املاک ویلا تک | فروش ویلا شمال چمستان امیرآباد جنگلی | ویلا شمال چمستان امیرآباد شهرکی



کد فرعی (۱۱۵)
ویلای جنگی فروشی ما در شمال روستای امیرآباد چمستان قرار دارد و دارای ۲۵۰ مترزمین ۲۰۰ متربنا داخل شهرک دارای سند شش دانگ قابل معاوضه با آپارتمان تهران و زمین ساحلی قیمت ۶۰۰ میلیون
واقع در امیرآباد پانزده کیلومتری نور

شماره تماس جهت هماهنگی برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ تماس حاصل نمائید

ویلا شمال چمستان امیرآباد

ویلا شمال چمستان امیرآباد

ویلا شمال چمستان امیرآباد

ویلا شمال چمستان امیرآباد




ویلا چیست؟

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

تاریخچه ویلا

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

ویلا در ایران 

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند یا سقف شیب‌دار داشته باشند خانه‌های ویلایی گفته می‌شود و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.

 

روستای امیرآباد

امیرآباد، روستایی است از توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران ایران.

جمعیت روستای امیر آباد

چمستان

این روستا در دهستان میان‌رود (نور) قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۶۰ نفر (۹۱خانوار) بوده‌است.[۱]

چَمِستان یکی از شهرهای استان مازندران است.

این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است.[۱]

نام چمستان را برخی دگرگون‌شدهٔ چمنستان و برخی دگرگون‌شدهٔ چمازستان دانسته‌اند. چماز نام نوعی سرخس است.[۲]

ارتفاع چمستان با سطح دریا نسبت به آبادیهای دیگر تحت پوشش آن بیشتر است.[۳]

روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل، بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش‌ شدهٔ واتاشان از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند.[۴]

چمستان یکی از بخشهای شهرستان نور باچشم انداز بسیار زیبا درحاشیه جنگلهای انبوه همچنان سرو قامت برافراشته از طبیعت سرسبز شمال که در فاصله ۱۵کیلومتری نور با جاده آسفالته و به ایزدشهر با جاده ۱۰ کیلومتری شوسه و۲۵ کیلومتری آمل با جاده آسفالته و ۹۰ کیلومتری ساریمرکز استان و حدود ۱۸۰کیلومتربا تهران واقع گردیده است که حدودمشخصات واربعه آن از شمال وغرب به شهرستان نور واز جنوب به بخش بلدهوکوهپایه‌های البرز مرکزی و شرق به شهرستان آمل محدود می‌شود ومساحت آن حدود ۱۵۴۷ کیلومتر مربع دارای ۹۶ پارچه آبادی ودر جلگه‌های هموار که از جنوب به رشته کوه البرز میانی منتهی می‌گردد.

  1. کوههای مهم: طارم- رودبارک- کنگر- چهار سراو….
  2. طوایف مهم:بلده‌ای – لونج- کپج- لاویجی- دشتی- لورائی
  3. محصولات مهم بخش کشاورزی: برنج- گندم- جو-سیب زمینی
  4. محصولات دامپروری و پرورش دام وطیور- عسل و تخم مرغ و …
  5. پارک‌های جنگلی کشپل:این پارک جنگلی در ابتدای ورودی چمستان در قسمت غرب و در محور جاده لاویج قرار دارد، پارکی در حاشیهٔ زیبای لاویج رود، با چشمه‌های پر آب و زلال، امکانات نسبی اقامتی و محل بازی کودکان که این پارک را به تفریگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل نموده است.
  6. آب‌گرم معدنی لاویج :روستای ییلاقی لاویج در ۱۸ کیلومتری جنوب چمستان در میان دره‌های جنگلی و زیبای البرز قرار دارد. در ابتدای ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می‌شود و با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می‌شود. روستای ییلاقی ” لاویج “، یکی دیگر از نقاط ذیذنی و جذاب این منطقه است که از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که هر سال مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند.

آب‌های گرم لاویج به دلیل خواص بالای درمانی برای دردهای استخوان و مفاصل و بیماری‌های پوستی همواره گردشگران فراوانی را در تمام فصول سال به خوذ اختصاص داده است، امکاناتی مناسب نیز در آن منطقه برای اقامت و استفاده از آب معدنی ایجاد شده است. با توجه به اینکه جاده چمستان به لاویج از کشپل می‌گذرد و از میان جنگل عبور می‌کند، به همین دلیل فضای دلپذیری را برای گردشگران فراهم می‌سازد.

  1. فیل سنگی :در مرکز روستای لاویج قطعه سنگ بزرگی وجود دارد که بر اثر عوامل و فرسایش طبیعی به شکل فیل نشسته بر زمین خودنمایی می‌کند که مسافران از این روستای خوش آب و هوا با این منظره طبیعی و منحصر بفرد دیدن می‌کنند.(فیل سنگی در کنار آبگرم فیل سنگی قرار داد یعنی در مجموعه آبگرم فیل سنگی)
  2. بقعه آقا شاه بالوزاهد:این بقعه در۳کیلومتری شرق چمستان واقع شده است. بقعه مذکور در ضلع شمالی و مجاور با جاده قرار دارد. آقا شاه بالو از عرفای اواخر قرن ۷ هجری قمری و مرشد شیخ حسن جوری چهره اصلی نهضت سربداران خراسان در عهد حکومت مغولان بوده است.

بنای آجری با گنبدی مخروطی و تزئینات کاشیکاری بر روی مرقد آقا شاه بالو زاهد ساخته شذه که از آثار مهم تاریخی مازندزان به شمار می‌رود.

 

ویلا چمستان اکازیون

چمستان کجاست

اجاره ویلا در چمستان

 ویلا ارزان چمستان

ویلا ساحلی

 زمین چمستان

خرید زمین در چمستان نور

چمستان ویلا

 چمستان کجاست

دریاچه چمستان

فاصله تهران تا

چمستان

چمستان مازندران

چمستان+عکس

فاصله چمستان تا دریا

 نقشه چمستان

 چمستان مازندران

دریاچه چمستان

 چمستان کجاست

فاصله چمستان تا دریا

فروش ویلا چمستان

ویلا چمستان اکازیون

چمستان کجاست

اجاره ویلا در چمستان

 ویلا ارزان چمستان

ویلا ساحلی

 زمین چمستان

خرید زمین در چمستان نور

چمستان ویلا

 چمستان کجاست

دریاچه چمستان

فاصله تهران تا چمستان

چمستان مازندران

چمستان+عکس

فاصله چمستان تا دریا

 نقشه چمستان

 چمستان مازندران

دریاچه چمستان

 چمستان کجاست

فاصله چمستان تا دریا

فروش ویلا چمستان

دیدگاهتان را بنویسید