هشدار به متقاضیان مسکن مهر
2016-11-17
نمایندگی پنجره upvc ویستابست
2016-11-29

پنجره دو جداره upvc ویستابست

نمایندگی پنجره upvc ویستابست

پنجره دو جداره upvc ویستابست

پنجره دو جداره upvc ویستابست

upvc ویستابست / نمایندگی پنجره دو جداره ویستابست در شمال مازندران  / نمایندگی رسمی پنجره دو جداره upvc ویستابست / پنجره دو جداره upvc ویستابست در مازندران شهرهای آمل_بابل_بابلسر _فریدونکنار _سرخرود _محمودآباد_نور و رویان…..



گروه فنی مهندسی ویلا تک تولید کننده پنجره های دو جداره upvc ویستابست در استان مازندران می باشد 

تلفن جهت سفارش و یا پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸ حبیبی

 

گروه صنعتی پنجره سازان ویلا تک تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره UPVC ویستابست با سابقه درخشان و پرسنل مجرب و با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاههای پیشرفته در مازندران میباشد.
اجرای پروژه های لوکس،رزومه درخشان و اجرای بی عیب و نقص پروژه ها در مازندران در واقع گواه بر این ادعا میباشد.
کیفیت تولید و اجرای پروژه ها،خدمات پس از فروش،مشاوره تخصصی رایگان جهت پروژه های مشتریان گرامی همواره از ارکان جدایی ناپذیر این گروه صنعتی بوده و خواهد بود.
بسیار مفتخر خواهیم بود که از ابتدا تا انتهای پروژه همواره در کنار شما دوستان در سرتاسر استان سرسبز مازندران باشیم



ویستابست تولیدکننده پروفیل UPVC

شرکت ویستابست در سال ۱۳۸۲ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید. این شرکت از سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز به کار کرد. شرکت ویستابست در طول ۳ سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حوزه پروفیل UPVC در کشور تبدیل شد. تخصص و فعالیت اصلی شرکت ویستابست در حوزه تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی است. این شرکت توسعه بخش فنی و علمی خود را با تاسیس یک کارخانه با ۴۰ خط تولید در حال اقدام دارد.

ویستابست یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل در و پنجره یوپی وی سی است، این شرکت کار خود را بر مبنای استانداردهای بین المللی انجام داده و اولین شرکت دارنده گواهینامه RAL آلمان در ایران می باشد.

پنجره دو جداره upvc ویستابست

ویستابست در سال ۱۳۸۶ در اولین گام فرآیند تولید خود با ظرفیت ۱۷۰۰۰ تن، اقدام به تولید پروفیل باسایز ۶۰ میلی متر سه محفظه ای در ۱۵ قالب نمود که امکان استفاده از شیشه های یک و دو جداره را داشت. در این تولیدات استانداردهای روز جهان همچون استاندارد RAL آلمان RAL GZ 716/1 و BSEN 12608 اتحادیه اروپا رعایت شده است .

از سال ۱۳۸۸ با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و راهبردهای سازمانی و همچنین سیاست های کشور عزیزمان ایران در رابطه با بهینه سازی مصرف انرژی و به طور خاص در حوزه ساختمان، اقدام به تولید نسل جدید پروفیل با سایز ۷۰ میلی متر پنج محفظه ای در ۱۳ قالب، ۴ پروفیل در سری کشویی و ۴ پروفیل در سری سه محفظه ای با امکان استفاده از شیشه های یک و چند جداره نمود.

پنجره دو جداره upvc ویستابست

در حال حاضر ویستابست همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود با توجه به تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به موضوع مهم کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را برای افزایش ظرفیت تولید و پاسخ شایسته به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد. طی این پروژه، ظرفیت تولید سالانه این شرکت به ۴ برابر افزایش خواهد یافت.

پنجره دو جداره upvc ویستابست

ویستابست
فرمالاسیون شرکت ویستابست

ترکیب مواد به کار رفته در ساخت پروفیل در و پنجره UPVC ویستابست با مد نظر قرار دادن شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی ایران انجام می شود که توسط آزمایشگاه پیشرفته SKZ آلمان (آزمایشگاه مرجع استاندارد RAL آلمان) و شرکت های با تجربه اروپاییآزمایش و تایید شده است.

پنجره دو جداره upvc ویستابست

ویستابست در زمینه صنعت تولید پروفیل در و پنجره UPVC، بهترین فرمولاسیون روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه را مورد استفاده قرار می دهد.مواد اولیه پس از تخلیه در انبار مجدداآزمایش شده و پس از آن در بخش میکسینگ، با استفاده از ماشین آلات تمام خودکار (رایملت هنشل المان) برای تولید پروفیل ترکیب می شوند.

ویستا بست با دارا بودن ماشین آلات پیشرفته و کاملا خودکار و بهره گیری از با کیفیت ترین تولیدکنندگان سیستم های میکسینگ ((شرکت رایملت هنشل آلمان Reimelt Henschel)) و انتقال مواد بدون دخالت نیروی انسانی، تلاش می کند که محصولات خود را با کیفیت بالا و یکسان ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید