تجمع جمعی از اعضای مسکن هواپیمایی پرند،مسکن مهر پردیس ومالباختگان موسسه کاسپین و ثامن الحجج مقابل مجلس

جمعی از اعضای پروژه مسکن هواپیمایی پرند، متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس و مالباختگان موسسه کاسپین و ثامن الحجج(ع) مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امروز (یکشنبه یکم اسفندماه) جمعی از کارکنان سازمان هوایی کشور با تجمع مقابل مجلس خواستار احقاق حق اعضای پروژه  ۱۱۰۰واحدی “هواپیمایی پرند” و ۴ هزار واحدی فاز ۳ پرند شدند این درحالی است که با وجود پرداخت مبالغ بسیار پس از گذشت ۱۰ سال، این واحدها همچنان به آن‌ها تحویل داده نشده و ساخت‌شان نیمه کاره مانده، ضمن آنکه هیات مدیره این واحدها حاضر به پاسخگویی و پرداخت حق مردم نبوده و به تعهدات خود پایبند نیستند.

بنابراین گزارش؛برخی از متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس با ۸۲ هزار متقاضی نیز به دلیل عدم تحویل واحدهایشان از سال ۹۲ تاکنون مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار رسیدگی مجلس به مشکل‌شان شدند.

همچنین؛مالباختگان موسسه “کاسپین”(دارای مجوز از  بانک مرکزی) به دلیل بلوکه شدن سرمایه‌هایشان در این موسسه و اینکه نمی‌توانند حتی یک ریال از پول خود را برداشت کنند با تجمع در مقابل مجلس خواهان پاسخگویی و مسئولیت پذیری بانک مرکزی در مقابل مشتریان این موسسه شدند./

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*