زمان واریز یارانه دی ماه ۹۵

زمان واریز یارانه دی ماه ۹۵

زمان واریز یارانه دی ماه ۹۵ | اخبار اقتصادی زمان واریز یارانه دی ماه ۹۵ | اخبار اقتصادی | زمان واریز یارانه دی ماه ۹۵ | اخبار اقتصادی ایران زمان واریز یارانه دی ماه ۹۵ | اخبار اقتصادی در مرود واریز زمان واریز یارانه دی ماه ۹۵ | اخبار اقتصادی

هفتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی ساعت ۲۴ فردا شب ۲۵ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.
 به گزارش میزان، مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه های گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.
زمان پرداخت هفتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی دی ماه بامداد روز یکشنبه ۲۶ دی ماه خواهد بود.
براساس آخرین آمار اعلام شده، بیش از ۷۴ میلیون ایرانی یارانه نقدی دریافت می کنند.



تعاریف دیگر از یارانه

بانک جهانی: یارانه سود اقتصادی است که معمولاً دولتها به تولید کنندگان کالا برای تقویت بازار رقابتی کشورها پرداخت می‌کنند و این یارانه‌ها ممکن است مستقیم یا غیرمستقیم باشد. همچنین یارانه‌ها به دو نوع یارانه‌های صادراتی و یارانه‌های داخلی کشورها تقسیم می‌شوند. یارانه‌های صادراتی مساعده‌های قابل تفویض در نزد شرکتهایی است که دولت به شرط صادرات محصولاتشان این یارانه‌ها را در اختیار این شرکتها قرار می‌دهد. یارانه‌های داخلی کشورها نیز مساعداتی است که به صورت غیر مستقیم به مردم پرداخت مي شود.
دیدگاه WTO سازمان تجارت جهانی در مورد یارانه: ۲ عنصر اصلی در یارانه وجود دارد: ۱- کمک مالی ۲- نفع؛ مطابق ماده یکم اگر دولت با یک رکن عمومی درون قلمرو یکی از اعضاء، اقدام به پرداخت کمک مالی به صنعتی بکند به نحوی که موجب نفع بردن صنعت از آن کمک مالی شود، یارانه اعطا شده است.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*