قطار مسکن مهر به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود

اطلاعات سامانه مسکن مهر کل کشور نشان می دهد واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی از ۱۱۷ هزار دستگاه در اردیبهشت ماه به ۱۱۱ هزار و ۴۸۰ دستگاه کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه مسکن مهر کل کشور و مقایسه جدول‌ واحدهای فاقد متقاضی در ۲مقطع زمانی پایان اردیبهشت‌ ماه و نهم بهمن ماه امسال، در مدت ۹ ماهه گذشته برای پنج هزار و ۵۲۰ واحد، متقاضیان جدید ثبت نام کردند.

بر پایه این آمارها، هنوز ۶۰ هزار و ۷۱۲ واحد در شهرهای دارای بیش از ۲۵ هزار نفر، ۹ هزار و ۴۸۴ واحد در شهرهای دارای زیر ۲۵ هزار نفر و ۴۱ هزار و ۲۸۴ واحد در شهرهای جدید فاقد متقاضی است.

همچنین بر اساس اطلاعات این سامانه، شمار واحدهای فاقد متقاضی بر اساس نوع طرح‌ها نیز ۶۸ هزار و ۳۰۹ واحد با قرارداد سه ‌جانبه، ۲۷ هزار و ۳۱۵ واحد جزو طرح‌های تعاونی، ۱۵ هزار و ۴۶۶ واحد با قرارداد خود مالک و ۳۹۰ واحد در بافت فرسوده گزارش شده‌ است.

ازیک میلیون و ۹۰۹ هزار و ۸۶۶ واحد تکمیل شده در دولت یازدهم بیش از ۸۰۰ هزار واحد آن در سه سال فعالیت دولت یازدهم پایان یافته و قرار است پرونده همه واحدهای مسکن مهر در کشور سال آینده بسته شود.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*