گلايه ساکنان مسکن مهر بروجن از نبود گاز/رئيس هيئت مديره شرکت: اعضاء بدون تحويل قطعي ساکن شده اند/بدهي ما در بازار مانده است

جمعي از ساکنان مسکن مهر شهر بروجن که نبود گاز را مهمترين مشکل خود مي دانند خواستار پيگيري جدي مسئولان در اين خصوص شدند.

به گزارش کلار، جمعي از ساکنان مسکن مهر “شرکت مهر رودخانه”بروجن که از نبود امکاناتي مانند گاز و آسانسور گلايه مند هستند خواستار پيگيري مسئولين جهت رفع اين مشکلات شدند.

يکي از متقاضيان مسکن مهر به خبرنگار کلار، مي گويد: ۳۵۰ ميليون ريال تا کنون براي تحويل واحد مسکن مهر پرداخت کرده ام و قرار بود تابستان با امتياز برق، گاز و آب به ما تحويل دهند اما هنوز تحويل نشده است.

محمد رضا ربيعي با بيان اين که هنوز واحد مسکن مهر به ما تحويل داده نشده است، گفت: عده اي هم ساکن شده اند و در نبود امکانات زندگي مي کنند.

نبود گاز مهمترين مشکل ماست

يکي از ساکنان مسکن مهر که نبود گاز را مهمترين مشکل مي داند، برايمان گفت: آسانسور ساختمان هنوز راه اندازي نشده و پارکينگ هم نياز به تعمير دارد.

مهرداد ترکي افزود: برخي از ساکنان که در نبود گاز از هيتر براي گرماي ساختمان استفاده مي کردند با قبض ۸۰۰ هزار توماني برق مواجه شده اند.

وي با اشاره به اين که ميانگين هر عضوي ۳۰۰ ميليون ريال پرداخت کرده است، گفت: عيد فطر امسال قرار بود که ما در ساختمان ساکن شويم اما با نبود امکاناتي مثل گاز مواجه شديم.

ترکي ضمن بيان اين که درخواست کارشناسي قيمت کرديم و اکثرا هم طبق قيمت کارشناسي پول پرداخت کرده اند، گفت: اما هنوز مشکل تاسيسات گاز و برق حل نشده است تا اعضاء بتوانند ساکن شوند.

يکي ديگر از ساکنان مسکن مهر که مدت۷ ماه است در اين ساختمان ساکن شده است، مي گويد: طي اين مدت از نعمت گاز محروم بوديم و آسانسور هم هنوز راه اندازي نشده است.

خيرالله يوسفي نيا با بيان اين که از نفت براي گرمايش در ساختمان استفاده مي کنيم، گفت: تابستان امسال که ساکن شديم به ما وعده دادند که گاز ساختمان را وصل مي کنيم.

اعضاء بدون تحويل قطعي ساکن شده اند/بدهي ما در بازار مانده است

رئيس هيئت مديره شرکت تعاوني مسکن مهر رودخانه در اين خصوص به خبرنگار کلار، گفت: در حالي که هنوز برق و گاز ساختمان وصل نبود عده اي از متقاضيان خواستار سکونت در ساختمان شدند.

سيد علي اکبر حسيني گفت: عليرغم تاکيد ما بر اين که هنوز امکان ساکن شدن در ساختمان وجود ندارد عده اي اسباب کشي کرده و مستقر شدند.

وي با بيان اين که عده اي بدون تسويه حساب با تصرف عدواني وارد ساختمان شدند، گفت: عليرغم اين مشکلات با اعضا تماس داشتيم که نسبت به تسويه حساب خود اقدام کنند تا ما هم بتوانيم گاز ساختمان را وصل کنيم.

حسيني با بيان اين که برخي از اعضا مدعي شدند اين قيمت گذاري را قبول نداريم، گفت: تابستان امسال با حضور هيئت کارشناسي اقدام به قيمت گذاري کرديم و در مهرماه نتيجه اعلام شد.

وي با بيان اين که عليرغم قيمت کارشناسي اعضاء باز هم براي تسويه اقدام نکردند، گفت: عده اي به خواسته خود بدون تحويل قطعي و امکانات برق و گاز در ساختمان ساکن شده اند.

حسيني با بيان اين که اعضا نسبت به تسويه حساب و مطالبات اقدام نکرده اند، گفت: هيئت مديره هم به خاطر عدم تامين مالي با مشکل مواجه شده و بدهي هاي ما در بازار باقي مانده است.

وي با اشاره به بدهکاري شرکت در بازار به خاطر عدم تسويه اعضاء، گفت: عدم همکاري درصد بالاي از اعضاء در پرداخت مطالبات شرکت با رکود مواجه شده است.

حسيني گفت: عده اي با تصرف عدواني و شکستن درب وارد ساختمان شده و به صورت غير قانوني از کابل برق براي منزل سيم کشي کرده اند.

وي با بيان اين که هيئت مديره با استفاده از اعتبار بازاري خود نسيه کرده است، گفت: عده اي هم که در ساختمان ساکن شده اند هنوز بدهي خود را تسويه نکرده اند.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*