تولید پنجره وین تک

تولید پنجره وین تک

تولید پنجره وین تک

تولید پنجره وین تک | تولید پنجره وین تک آمل بابل | تولید پنجره وین تک بابلسر فریدونکنار سرخرود | تولید پنجره وین تک نور رویان نوشهر چالوس تا رامسر

تولید پنجره وین تک | گروه فنی مهندسی و تولیدی درب و پنجره های وین تک در مازندران | ونتک ایران | تولید پنجره وین تک ایران | تولید وین تک upvc | تولید درب و پنجره وین تک در استان مازندران شهرهای بابل-بابلسر-فریدونکنار-سرخرود-محمودآباد-نور-نوشهر تا رامسر..

گروه فنی مهندسی و تولیدی درب و پنجره های وین تک در مازندران

گروه فنی مهندس ویلا تک تولید کننده درب و پنجره دو جداره و توری upvc وین تک در مازندران می باشد تلفن جهت سفارش و ارسال پیش فاکتور ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸ حبیبی

مزایای سیستم های در و پنجره UPVC وین تک

بیش از ۳۳% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره ها می باشد سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود.
سیستم های در و پنجره ساخته شده از پروفیلهای UPVC وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل میباشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد .

تولید پنجره وین تک
کاهش آلودگی صوتی
تولید پنجره وین تک
کاهش هزینه مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز
تولید پنجره وین تک
عدم نیاز به رنگ کاری و سرویس های مکرر جهت نگهداری
تولید پنجره وین تک
عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص
تولید پنجره وین تک
مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران

تولید پنجره وین تک

عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید

تولید پنجره وین تک

دوام و استحکام بالا

تولید پنجره وین تک

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها

تولید پنجره وین تک

مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون

تولید پنجره وین تک

قابلیت نصب انواع یراق آلات و تامین بازشوی مورد نظر

تولید پنجره وین تک

قابلیت نصب شیشه های چند جداره

تولید پنجره وین تک

قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی

تولید پنجره وین تک

نظافت آسان

تولید پنجره وین تک

سهولت و سرعت در نصب

تولید پنجره وین تک

امکان تعویض پنجره های قدیمی ( آهنی، چوبی و آلومینیومی) با درب و پنجره های UPVC وین تک در حداقل زمان و کمترین تخریب



وین تک دوستدار محیط زیست

مطابق قوانین اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۱۵ تمامی تولیدات و محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف بایستی قابل بازیافت بوده و آلودگی زیست محیطی نداشته باشند.
در این راستا تمامی کارخانجات WINTECH در جهان نیز مطابق با بسیاری از تولیدکنندگان پروفیلهای UPVC در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال ۲۰۰۸ و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند، در کارخانه وین تک کشور ایران نیز مطابق با سایر کارخانجات این گروه از ابتدای شروع فعالیت و باتوجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع پروفیل های UPVC استفاده می گردد.

در کارخانه WINTECH ایران تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و ۱۰۰% قابل بازیافت میباشد.



WINTECH در جهان

پروفیلهای UPVC وین تک در ۳ قاره جهان و ۸ کشور تولید و به ۵۴ کشور جهان از این مجموعه های صنعتی صادر می شوند.
وین تک با احداث واحدهای صنعتی مدرن و مجهز به تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا در ۳ قاره اروپا ، آسیا و آفریقا در کشورهای ترکیه ، آلمان ، روسیه ، اکراین ، تونس ،آذربایجان ، هندوستان و ایران پروفیل های UPVC را تولید و با دایر نمودن دفاتر ، انبارها و شبکه گسترده فروش ، محصولات تولیدی خود را در ۵۴ کشور و در اقصی نقاط جهان عرضه و از طریق این دفاتر و نمایندگی ها نیازهای فنی و لجستیکی مشتریان و مصرف کنندگان محصولات وین تک را مرتفع می نماید.



پروفیل وین تک

 

شرکت وین تک، درب و پنجره دوجداره

 

درباره شرکت وینتک

شرکت وینتک Wintech از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیلهای upvc مورد نیاز صنعت ساختمان(پنجره دوجداره وینتک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت،پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود.با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وینتک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت وینتک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وینتک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰۰متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد مورد نیاز این صنعت نمود.

تکنولوژی و ماشین آلات وینتک:

در مجموعه های صنعتی شرکت وینتک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان  اقدام به تولید پروفیلهای درب و پنجره دوجداره upvc با بالاترین استانداردها کرده است.

رنگ بندی پروفیل وینتک:

پروفیلهای upvcبه دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه وترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده،به طوریکه در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد.در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیلهایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد.در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

کنترل کیفی پروفیل وینتک

تمامی محصولات تولیدی در کارخانجات وینتک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند.از پروفیلهای وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشداز ارسال پروفیل به انبارها وواحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.

*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد

*تست مقاومت حرارتی تا ۴۰-  درجه سانتی گراد

*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش

*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل

*کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل

*کنترل مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر

*کنترل ابعاد هندسی مقاطع پروفیل

*کنترل میزان صاف بودن سطح پروفیل

در کارخانجات وینتک طی مراحل بسته بندی، لیبل هایی بر روی یسته های پروفیل چاپ میگردد که شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا، کد کالا، زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.



تولید پنجره دوجداره وین تک

کارخانجات پنجره دوجداره وین تک در ایران و کشورهای آلمان، روسیه، آذربایجان،  تونس و هند با مرکزیت کشور ترکیه از اواخر سال ۱۹۸۰ شروع به تولید پروفیل موردنیاز درب و پنجره وینتک و عرضه به بازار ۵۴ کشور هدف نموده است. این پروفیل ها در ابعاد و مقاطع مختلف توانسته است سهم عظیمی از بازار درب و پنجره در آسیا، آفریقا و اروپا با برند وین تک از آن خود کند. در حال حاضر کارخانه پنجره UPVC وین تک در شهرک سرمایه گذاران خارجی تبریز زیر نظر ترکیه مشغول به فعالیت بوده و با استفاده از تکنولوژی ، تجهیزات و ماشین آلات به روز دنیا و همچنین نیروی متخصص و دانش فنی خود، توانسته پنجره وینتک با سطح کیفی بالا و آخرین استانداردها روانه بازار کند.

پنجره لمینت وین تکتنوع رنگ پنجره وین تک

پایه رنگ پروفیل پنجره دوجداره وین تک بصورت سفید رنگ بوده، اما بدلیل تقاضای بازار مبنی بر تطابق و هارمونی نمای ساختمان و پنجره ، تولید پروفیل رنگی و طرح دار در سبد محصولات وینتک قرار گرفته است. پروفیل رنگی با پوشش و روکش لمینت به صورت طرح چوب برجسته از شرکت های معتبر اروپایی مانند رنولیت RENOLIT تهیه می گردد و در کارخانجات وینتک بر روی پروفیل قرار می گیرد.

کیفیت پروفیل وین تک

استانداردهای پنجره وینتککیفیت در محصولات وینتک در تمامی فرایند های تولید به دقت بررسی می شود. مواد اولیه این محصولات در تمامی کارخانجات پنجره دوجداره وین تک، با توجه به عقد قراردادهای بین المللی با شرکت های پتروشیمی تولید کننده به صورت متمرکز جهت حفظ و استمرار کیفیت از بهترین برندها تهیه می گردد و سعی گردیده پروفیل هایی به  رنگ سفید و شفافیت بالا تولید شود. پروفیل ها در هر خط نمونه گیری شده و نتایج حاصله با استانداردها انطباق داده می شود.
این آزمایشات شامل تست مقاومت حرارتی، تست عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید، کنترل میزان صافی و شفافیت سطح پروفیل، کنترل ابعادی سطح پروفیل پنجره وین تک و میزان مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر می باشد که پروفیل خروجی از تمامی این مراحل باید با موفقیت عبور کند.

تنوع و نوآوری سطح مقاطع وینتک

سطح مقطع پروفیل وینتکپروفیل پنجره وین تک در سطح مقاطع متفاوت سری ۶۰، سری ۷۰ و سری کشویی (تک ریل و جفت ریل) مناسب جهت انواع بازشو، استفاده از شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره  و استفاده در تعویض پنجره های قدیمی و سری پروفیل های نوسازی تولید می گردد. برای اطلاع از جزییات پروفیل های بازشو می توانید بر روی شکل های زیر کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *