سلف ناردون سرخرود
سلف ناردون سرخرود

سلف ناردون سرخرود

سلف ناردون سرخرود

سلف ناردون سرخرود | غذا خوری سلف ناردون سرخرود | آشپزخانه سلف ناردون سرخرود | شماره تلفن سلف ناردون سرخرود جهت سفارش غذا برای مسافران ویلاهای شهرکی ساحلی و مجتمع های آپارتمانی ساحلی خط دریا گلشهر مرکز شهر سرخرود درویش آباد چاکسر خانه دریا | لیست قیمت غذا های سلف ناردون سرخرود محمودآباد در شمال استان مازندران

آدرس سرخرود بلوار امام رضا به طرف فریدونکنار نبش بهار ۳۵ جنب سوپر مارکت حبیبی

تلفن سفارشات ۰۱۱۴۴۸۸۴۴۳۳ و ۰۹۱۱۹۱۵۰۶۲۹




غذاخوری یا رستوران (برگرفته از واژهٔ فرانسوی و انگلیسی Restaurant) نوعی بنگاه (مؤسسه) است که در آن خوراک و نوشیدنی ارایه و در همان‌جا صرف می‌شود. مطلوبیت خوراک ارایه شده، چیدمان مناسب و پاکی و تمیزی و… می‌تواند در کیفیت رستوران و شهرت آن نقش به سزایی داشته باشد. گاه ممکن است که غذاخوری‌ها، بخشی از یک واحد بازرگانی و جهانگردی بزرگ‌تر باشند، مانند فروشگاه‌ها و مهمانخانه‌ها.



سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعیت بومی این شهر (بافت الف) حدود دوازده هزار نفر است.

این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد.

کشاورزی (برنج)، ماهیگیری، شکار پرندگان وحشی و باغداری مهم‌ترین شغل‌های ساکنان این شهر می‌باشد. شکار پرندگان وحشی به روشی خاص و بسیار قدیمی در این شهر و دو روستا اطرافش انجام می‌شود که این روش شکار در حال حاضر فقط در این ناحیه از استان و حتی کشور انجام می‌شود.

از حیوانات بومی سرخرود می توان به روباه،جوجه تیغی،گربه وحشی(مردم محلی به آن بامشی شال گویند) و قاقم(نوعی راسو که مردم محلی به آن عروسک می گویند)نام برد. همچنین این شهر در زمستان میزبان چند هزار قوی مهاجر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *