سنگ کاری ساختمان در بانه

سنگ کاری ساختمان در بانه

سنگ کاری ساختمان در بانه | کردستان سنگ کاری ساختمان در بانه | ایران کردستان سنگ کاری ساختمان در بانه | سنگ کاری ساختمان در بانه | سنگ کاری ساختمان در بانه کردستان | سنگ کاری ساختمان در بانه با کادری قوی و با تجربه | سنگ کاری ساختمان در بانه با اکیپی کامل وخوب



سنگ کاری نما

سنگ کاری نمای ساختمان در طرح های مختلف : سنگ کاری نما رومی، سنگ کاری آنتیک، سنگ کاری مدرن و … را با بهترین کیفیت و قیمت کاری را به ما بسپارید.کادری کار بلد و حرفه ای در انجام سنگ کاری. رضایت شما هدف ماست. با خیالی راحت میتوانید با ما تماس بگیرید. در پناه خداوند یکتا سالم و سر حال باشید.

آیا قصد سنگ کاری قسمت های مختلف ساختمان خود را دارید؟بله درست فکر کردید.بهترین و خبره ترین هنرمند ها در گروه سنگ کاران نمای ساختمان کهن بانه میباشند.انواع طرح ها را بخواهید و تحویل بگیرید.

کاشی کاری و سرامیک کف و بدنه،اجرای نمای ساده و طرح دار سنگ و سرامیک،اجرای راه پله،موزاییک کاری،ترمیم وپیچ و رولپلاک نماهای آسیب دیده و فرسوده

سنگ کاری از جمله ترفندهای ساخت و سازی بوده که از زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته است. بناهای سنگی را می‌توان در طول تاریخ در گوشه و کنار جهان پیدا کرد. از محبوب‌ترین‌های آن‌ها می‌توان به تاج محل، اهرام مصر و تخت جمشید اشاره کرد که تماما با سنگ ساخته شده‌اند. علاوه بر این‌ها، بسیاری از قلعه‌ها و کلیساهای قدیمی در اروپا نیز به همین روش ساخته شده‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد، سنگ کاری در گذشته بسیار مرسوم بوده است. هرچند امروزه نیز از این روش برای ساخت و ساز استفاده می‌شود اما سنگ کاری بسیار فشرده و پر کار است و معمولا بسیار پرهزینه خواهد بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *