شمال ویلا نوشهر سیسنگان

شمال ویلا نوشهر سیسنگان

شمال ویلا نوشهر سیسنگان | مازندران شمال ویلا نوشهر سیسنگان | شمال ویلا نوشهر سیسنگان جنگلی | شمال ویلا نوشهر سیسنگان ۳۰۰ متر زمین ۲۰۰ متر بنا سه خواب شاه نشین یک خواب مستر مجوز ساخت پایانکار دید دریا نزدیک ساحل انشعاب وصل

فروش ویلا نوشهر سیسنگان

وشهر سیسنگان
۳۰۰ متر زمین ۲۰۰متر بنا
سه خواب شاه نشین
یک خواب مستر
مجوز پایانکار
نزدیک ساحل
دید دریا
ویوی بی نظیر جنگل
انشعابات نصب
۳۶۰م

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

پارک جنگلی و ساحل سی‌سنگان نوشهر در سال ۱۳۴۴ خورشیدی توسط مهندس سعیدی آشتیانی طراحی و ایجاد شد. این پارک علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و توریستی، سیاست حفظ و حراست از گونه‌های نادر و حفاظت‌شدهٔ گیاهشمشاد را به طور جدی دنبال می‌کند.

شمال ویلا نوشهر سیسنگان

شهرستان نوشهر در طول تاریخ دارای دو بخش کوهستانی و جلگه‌ای بود که به بخش کوهی کجور و بخش دَشتی کجور معروف بود و در طول تاریخ جزوی از شهر کهن رویان بود که شامل شهرهای فعلی نور، نوشهر و چالوس بود و سلسله پادوسبانیان بر آن مناطق حکمرانی می‌کرد. اما شهر نوشهر قدمت جدیدتری دارد، قدیمی‌ترین نام شهر نوشهر سنگ تجن می‌باشد.

شمال ویلا نوشهر سیسنگان

آغاز شکل گیری نوشهر از روستای گردکل و منطقه شهر پشت بوده است که در مجاورت رودخانه گردکل در شمال مسیر راه سرتاسری کناره قرار داشته است. در زمان قاجار به لحاظ نزدیک بودن این روستا به دریا و مناسب بودن ساحل آن جهت پهلوگیری شناورهای تجاری مورد توجه شخصی بنام خاچیک قرار گرفت؛ و این منطقه محل مناسبی برای مبادله و حمل و نقل کالا میان ایران و روسیه شوروی و سبب رونق فعالیتهای مختلف اقتصادی گردید.

شمال ویلا نوشهر 

پس از مدت زمانی مورد توجه حبیب‌اله خان سردار خلعتبری قرار گرفت که بجهت آغاز فعالیت‌های عمرانی به حبیب آباد معروف شد سپس به دهنو و در سال ۱۳۱۸ هجری شمسی و در زمان پهلوی اول با ایجاد بندر نوشهر و یک سلسله اقدامات عمرانی با هویت شهری در کنار بافت روستائی به نوشهر تغییر نام یافت؛ بنابراین علل عمده استقرار و پیدایش شهر نوشهر در این منطقه را می‌توان وجود رودخانه‌های متعدّد، نزدیکی آن به دریا، کوتاه بودن فاصله‌اش به تهران و موقعیت مناسب ساحل آن برای پهلوگیری شناورهای تجاری و حاصلخیزی اراضی اطرافش دانست.[۱] از روستاهای زیباو توریست پذیر در این شهرستان، روستاهای لتینگان، کوشکسرا، مزگاه، کجور، بندپی و چلک علیا است.[۲]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *