ماژول سیسکو تهران
ماژول سیسکو تهران

ماژول سیسکو تهران

ماژول سیسکو تهران

ماژول سیسکو تهران | فروش ماژول سیسکو تهران | نماینده ماژول سیسکو تهران | نمایندگی ماژول سیسکو تهران | قیمت ماژول سیسکو تهران | ایران ماژول سیسکو تهران

مرکز فروش ماژول سیسکو تهران

ضمن تشکر از اینکه این سایت را برای بازدید و خرید انتخاب نموده اید

 شرکت KSP  و بزرگترین مرکز فروش و توزیع انواع تجهیزات اکتیو سیسکو در ایران ‌‌‌ با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه عرضه تجهیزات شبکه  در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

لازم به ذکراست کلیه محصولات عرضه شده این شرکت ۱۰۰% اورجینال بوده و دارای یکسال گارانتی می باشد

 

روتر 2921 سیسکو تهران

 

ماژول سیسکو تهران
ماژول سیسکو تهران

امروزه تجهیزات زیادی با عنوان ماژول SFP یا Transceiver به بازار ارائه می شوند تا بتوانند سیگنال را تقویت کنند. Transceiver همانطور که از نامش هم پیداست به دستگاهی گفته می شود که برای Transmit کردن و Receive کردن سیگنال مورد استفاده قرار می گیرد. ، شما در تجهیزات وایرلس هم چنین دستگاهی را ممکن است داشته باشید ، تلفن های همراه ، رادیوهای دو طرفه و بسیاری دیگر از تجهیزات امروزی به این دستگاه در مکانیزم کاری خود برای تقویت سیگنال ها نیاز دارند.

ماژول سیسکو تهران
ماژول سیسکو تهران

بنابراین ما امروزه اگر می خواهیم داده ای را انتقال دهیم بایستی از ماژول SFP استفاده کنیم. امروزه بهترین رسانه ای که برای انتقال سیگنال ها مورد استفاده قرار می گیرد فیبر نوری است که با استفاده از نور سیگنال را منتقل می کند. سرعت نور طبیعتا بسیار بسیار بیشتر از سرعت برق و تجهیزات وایرلسی است که بصورت سنتی مورد استفاده قرار می گیرند ، البته توجه کنید که در اصطلاح فنی ما به سیگنال در تجهیزات وایرلس امواج و در فیبر نوری پالس نوری می گوییم. معروفترین ماژول هایی که امروزه در تجهیزات زیرساخت ارتباطی برای فیبر نوری به عنوان Transceiver مورد استفاده قرار می گیرد ماژول های XFP و SFP هستند. با استفاده از این ماژول ها شما می توانید کیفیتی مطلوبی از ارتباطات شبکه و زیرساخت خود را تجربه کنید ، علاوه بر این استفاده از این ماژول ها مقرون به صرفه نیز هست.

SFP مخفف کلمه های Small Form-Factor Pluggable است. با استفاده کردن از این ماژول شما قطعا سرعت بهتری در مقایسه با سایر ارتباطات مسی در شبکه را در صورت نداشتن Bottleneck تجربه خواهید کرد. اسم دیگری که SFP را به آن نیز می شناسند Mini GBIC است که در واقع یک نوع Transceiver قدیمی است ، SFP و GBIC تنها تفاوت مهمی که با هم دارند اندازه آنهاست وگرنه تقریبا سرعت و کیفیت یکسانی را به کاربران ارائه می دهند. SFP Transceiver ها امروزه بیشترین استفاده را در شبکه های زیرساخت و انتقال داده دارند ، این ماژول ها می توانند در لینک های دستگاه هایی مثل روتر و سویچ در شبکه ها مورد استفاده قرار بگیرند. ماژول های SFP از انواع تجهیزات ارتباطی مثل Gigabit Ethernet ، Fiber Channel ، SONET  ها پشتیبانی می کنند.

ماژول سیسکو تهران

SFP+ نیز نسخه ارتقا یافته ماژول های SFP می باشد که تا سرعت ۱۰ Gbps را پشتیبانی می کند.

SFP Transceiver ها بر اساس سرعت ، مسافت و نوع فیبر نوری پشتیبانی شده (Single Mode یا Multi-Mode) به انواع گوناگون تقسیم بندی می شوند.

شرکت های سیسکو ،میکروتیک و دی –لینک که از جمله شرکت های پیشرو در حوزه IT و شبکه های کامپیوتری می باشد نیز سبد محصولی کاملی در ارتباط با ماژول های SFP دارد که در دو نوع Single Mode و Multi-Mode دارای سرعت های ۱۰۰ Mbps ، ۱ Gbps و ۱۰ Gbps بوده و مسافت های ۳۰۰  متر تا ۸۰  کیلومتر را پشتیبانی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *