هوشمند سازی منازل

هوشمند سازی منازل

هوشمند سازی منازل | هوشمند سازی ساختمان | هوشمند سازی منازل در ایران مازندران | هوشمند سازی منازل در شمال | هوشمند سازی منازل در شمال مازندران| هوشمند سازی منازل در آمل چلاو | شمال سیستم هوشمند سازی منازل | هوشمند سازی منزل در مازندران



گروه فنی مهندسی دکتر سید مهیار مهدیزاده مشاور ساختمان هوشمند  با برخورداری از یک کادر متخصص، با کوله باری از تجربه که حاصل سالها فعالیت پر ثمر در ایران  می‌باشد، در حال حاضر فعال ترین و پیشروترین گروه فنی مهندسی در زمینه هوشمند سازی انواع ساختمان از قبیل مسکونی، اداری، تجاری، هتل و غیره می‌باشد

توسط گروه صنعتی دکتر سید مهیار مهدی زاده مقدم  (۰۹۱۲۳۶۹۰۶۰۸ )

دکترا برق کنترل

برای تائیدیه و اطمینان از انجام پروژه های خود بصورت کاملا تخصصی رزومه ما را از طریق لینک مطالعه بفرمایید .

وب سایت ما

پروژه های انجام شده



ما در مرجع تخصصی کنترل و ابزاردقیق تمام سعی خود را بر این داریم که بتوانیم دانش دروس کنترل و ابزاردقیق و همچنین اصول تخصصی طراحی و اجرا پروزه های برق صنعتی و اتوماسیون را در بین مهندسین ایرانی گسترش و همواره برای افزایش یادگیری آنها فیلم های آموزشی تخصصی تهیه و به طراحی و اجرای تخصصی پروژه های صنعتی با مشاوره کامل و انجام به آنها در روند صحیح راه اندازی کمک کنیم .

زیرا سالهاست که اهمیت رقابت تخصصی در جامعه مهندسی برق برای همه ما ثابت شده است .اما با توجه به پایین بودن دانش تخصصی و فنی در زمینه های مختلف آموزشی و عدم انجام صحیح پروژه های صنعتی ، همواره پرسش های بی پاسخ زیادی برای مدیران کارخانجات و مهندسین در انتخاب فرد لایق و مناسب علمی و فنی وجود داشته است .

به همین سبب مرجع تخصصی کنترل و ابزاردقیق با سه هدف اصلی تاسیس شده است :

• ارائه خدمات تخصصی در طراحی ، مشاوره و اجرا پروژه های برق صنعتی و اتوماسیون با تضمین کیفیت بالا و رقابتی

• ارائه روش ها و پکیج های آموزشی تخصصی علمی و فنی کنترل و ابزاردقیق با تضمین کیفیت آموزش

• ارتقای سطح زبان انگلیسی مهندسی برق  و کنترل  با پکیج های آموزشی متنوع



جهت مشاوره آموزش و پژوهش علمی برق و کنترل :

همراه: ۰۹۱۱۱۱۹۵۵۶۵ – سید مهیار مهدی زاده مقدم ( پیامک و تلگرام پاسخ داده نمی شود.)

جهت ارتباط مراحل انجام پروژه و تحویل مستندات طراحی و اجرا :

تلگرام : Telegram.me/CAISRco

جهت دریافت فایل های برنامه نویسی و مستندات علمی و پژوهشی :

ایمیل :  mahyar.mehdizadeh67@yahoo.com

جهت دریافت مستندات فیلم ها و پکیج های آموزشی تصویری :

جی میل : mehdizadeh.elec67@gmail.com

جهت خرید فایل های آموزشی ، درخواست کلاس خصوصی:

ایمیل : Info@caisrco.com

همراه : ۰۹۱۲۳۶۹۰۶۰۸

جهت مشاوره خصوصی و برگزاری کلاس های آموزشی زبان انگلیسی برق و کنترل :

همراه : ۰۹۱۲۳۶۹۰۶۰۸

دفتر ساخت تابلو های برق و اتوماسیون  مرجع تخصصی کنترل و ابزاردقیق :

مازندران – آمل – بلوار طالب آملی – دریای ۲۹

دفتر فنی و آموزش کنترل و ابزاردقیق مرجع تخصصی کنترل و ابزاردقیق :

تهران – میدان انقلاب – خیابان ۱۲ فروردین – نبش کوچه حقیقت – پلاک ۵ – دفتر مرجع تخصصی کنترل و ابزاردقیق



سیستم هوشمند سازی منزل در مازندران

با استفاده از خانه هوشمند Home Bond کنترل تمام روشنایی های منزل در اختیار شماست. این سیستم با کمک کلیدهای تمام هوشمند میتواند دستورات را از طریق گوشی موبایل یا تبلت شما دریافت کند و بلافاصله اجرا نماید. همچنین شما می توانید سناریوهای مختلفی را تعریف کنید و از این طریق هم کنترل روشنایی ها را به صورت خودکار انجام دهید. این سیستم در جهت صرفه جویی مصرف برق بسیار مفید است زیرا شما فقط روشنایی فضاهای در حال استفاده را می خواهید و عملاً فضاهایی که مورد استفاده نیست را در حالت خاموش نگه می دارید.



مزایای یک خانه ی هوشمند چیست؟

و اما فایده ی ارتباط وسایل خانه با یکدیگر چیست؟ در یک کلام و به طور خلاصه جواب این است: راحت بودن! داشتن یک خانه ی هوشمند باعث می شود بتوانید کارهای زیادی را با زحمت کمتری انجام دهید. کارهایی مانند تنظیم تهویه، خاموش کردن لامپ ها، روشن مایکروفر برای گرم کردن غذا و غیره.

شما می توانید برای وسایل خانه ی خود زمانبندی نیز تعیین کنید، بنابراین یکسری کارها در ساعات خاصی از روز به صورت خودکار انجام خواهند شد. حتی برخی از این وسایل هوشمند قابلیت یادیگری داشته و از کارهایی که شما انجام می دهید، می آموزند، در نتیجه با فعالیت بسیار کمتری می توانید انجام خیلی کارها را به صورت خودکار به وسایل خانگی خود محول کنید.


 


یک ساختمان هوشمند ساختمانی است که در بر دارنده محیطی پویا و مقرون به صرفه به وسیلهٔ یک پارچه کردن چهار عنصر اصلی یعنی سامانه‌ها، ساختار، سرویس‌ها، مدیریت و رابطه میان ان‌ها است. به عبارت دیگر ساختمان هوشمند ساختمانی است که کلیه اجزای داخلی ان به واسطه‌ای یک پارچه و ایجاد منطقی سازگار با محیط در تعامل با یکدیگرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *