فروش آپارتمان فریدونکنار
2017-04-28
هتل در آبگرم لاریجان | هتل آبگرم رینه | آبگرم دماوند
2017-05-02

آجر در شمال

آجر در شمال

آجر در شمال

آجر در شمال

آجر در شمال | فروش آجر در شمال مازندران | نماینده فروش آجر در شمال | نماینده فروش انواع آجر در شمال | فروش آجر در شمال محمودآباد | فروش آجر در شمال سرخرود | فروش آجر در شمال آمل | فروش آجر در شمال بابلسر و فریدونکنار | فروش انواع آجر در شمال استان مازندران



سایت آجر ویلا تک از کنسرسیوم چندین کارخانه تولید آجر نمای معتبر که بهترین و زیباترین , و متنوع ترین  و بهترین کیفیت آجر را تولید‌‌ می‌کند تشکیل شده است . سعی دارد با کیفیت ترین و زیباترین و ماندگارترین آجر نما را با مناسبترین قیمت به سراسر استان مازندران توزیع نماید.
این سایت سعی‌‌ می‌کند که تمامی آجرهایی که به روز و مدرن تولید‌‌ می‌شود را با همکاری معتبرترین کارخانه های تولید آجر در معرض تماشای معماران و مهندسین و سازندگان محترم قرار دهد.

دفاتر فروش و عرضه مستقیم  اجر ویلا تک در ایران در مازندران محمودابادسرخرود می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر تماس بگیرید .
دفتر فروش مازندران : محمودآباد بعد میدان معلم بلوار امام رضا

شماره تماس مدیرت ۰۹۱۲۴۰۱۴۶۱۶ هوژبری

تلگرام



فروش آجر نسور

آجر نسوز، همچنين به عنوان آجر آتش شناخته مي شود يک نوع از آجر تخصصي است که براي استفاده در محيط هاي با حرارت بالا مانند کوره ها و همچنين نماي داخلي و بيروني ساختمان بکار مي رود شرکت هاي متعددي آجر نسوز را با طيف وسيعي از شکل، اندازه و استيل توليد مي کنند. آجر نسوز در درجه اول مي تواند درجه حرارت بسيار بالا را بدون شکست تحمل کند.

آجر در شمال

آجر در شمال



آجر به خشت‌هایی گفته می‌شود که احکام یا فرامین دولتی بر روی آن نوشته می‌شد (حک می‌گردید) و به وسیله پختن این خشت‌ها، نوشته‌ها را بر روی آن پایدار می‌کردند. مشخص نیست که آجر برای اولین بار از چه زمانی مورد استفاده قرار گرفته است؛ گمان می‌رود انسان‌های اولیه با مشاهده پخته شدن گل مجاور اجاق‌های خود و دیدن اینکه گل پخته شده سختتر از کلوخه‌های کنار خود می‌گردید پی به خواص و روش تهیه آجر برده باشند. آجر همچنین به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده‌است. مصرف آجر به عنوان مصالح ساختمانی در ایران سابقه باستانی دارد. از بناهای باستانی مشهوری که در ساخت آن از آجر استفاده شده می‌توان به طاق کسری اشاره کرد. مثال دیگر کف دالان مسجد جامع اصفهان است که به وسیله آجرهایی مفروش شده‌است که در زمان ساسانیان برای ساخت آتشکده بکار رفته بود. به طور کلی استفاده از آجر در طول تاریخ ایران بسیار گسترده بوده و بناهای بیشماری اعم از آتشکده، مسجد، ساختمان‌های مسکونی و… به وسیله آجر در ایران ساخته شده‌اند. در حال حاضر با توجه به بالا رفتن تراکم جمعیت و ساخت بناهای چندین طبقه استفاده از آجر در اسکلت این نوع ساختمان‌ها مقدور نیست و از اسکلت‌های فلزی یا بتنی استفاده می‌شود؛ ولی از آجر برای نماسازی استفاده می‌شود و یا در قسمتی از سالن و سایر فضاها آجر را بطور نمایان بکار می‌برند.[۱]

دیدگاهتان را بنویسید