کاهش قیمت اوراق مسکن
2016-02-26
خرید ویلای شما در شمال
2016-02-27

شرایط جدید خرید مسکن در ترکیه

شرایط جدید خرید مسکن در ترکیه

شرایط جدید خرید مسکن در ترکیه

شرایط جدید خرید مسکن در ترکیه | مشاوره شرایط جدید خرید مسکن در ترکیه | خرید ویلا و خرید آپارتمان شرایط جدید خرید مسکن در ترکیه | خرید زمین شرایط جدید خرید مسکن در ترکیه

در حاشیه نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ، یک فعال و انبوه ساز کشور ترکیه اعلام کرد که این کشور حاضر است برای افرادی که مایل به خرید مسکن در ترکیه هستند بطور رایگان یک تور یک هفته ایی برگزار نماید که شامل بازدید روزانه از ویلاها ، آپارتمانها و مجتمع های تجاری به همراه مترجم گروه و اتومبیل های شرکت است. و البته اگر در پایان این تور هرکدام از افراد خریدی انجام ندهند ، تمام هزینه تور از وی اخذ می گردد .

وی همچنین به متقاضیان خرید مسکن در ترکیه توصیه کرد که ،
اولا ؛ هیچ گاه مسکن را به قصد سرمایه گذاری خرید نکنند ، چرا که در ترکیه برخلاف ایران که مسکن یه کالای سرمایه ایی محسوب می شود ، یه کالای مصرفی است و قیمت آن به هیچ عنوان جهش نداشته و نخواهد داشت .
ثانیا ؛ مسکن را فقط از سازنده مورد تایید دولت ترکیه خرید نمایند نه واسطه و دلال .

یلمان اصلان همچنین اعلام کرد که با تغییر سیاست دولت ترکیه در جذب سرمایه های خارجی ،هم امکان انتقال سند به اشخاص حقیقی ایرانی میسر شده و هم برخی سیاستهای تشویقی دیگر از جمله اخذ اقامت ( با شرایط خاص ) تعیین شده است .

وی در خصوص تنشهای منطقه هم اعلام کرد که جای هیچ نگرانی برای سرمایه گذاران نیست چرا که این تنشها در مرز ترکیه سابقه ای ۱۰۰ ساله دارد



۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

ترکیه

تُرکیه (به ترکی استانبولی: Türkiye) با نام رسمی جمهوری ترکیه (به ترکی استانبولی: Türkiye Cumhuriyeti)، کشوری اوراسیایی است که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب باختر آسیا و خاورمیانه واقع است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔبالکان (منطقه‌ای در جنوب خاور اروپا) قرار دارد.

ترکیه در خاور با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان (نخجوانارمنستان، و گرجستان؛ در جنوب خاوری با عراق و سوریه؛ و در شمال باختری (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از باختر با دو دریای کوچک مرمره و اژه، و از جنوب باختر با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.

پهناوری ترکیه ۷۸۳٬۵۶۲ کیلومتر مربع (سی و هفتم) است. ترکیه کشوری کوهستانی و نسبتاً پرباران است. شکل این کشور مانند یک مستطیل است که از سوی خاور و باختر امتداد یافته‌است. ترکیه با قرار گرفتن در یکی از حسّاس‌ترین مناطق جهان، دارای موقعیّت جغرافیایی راهبردی و بسیار خوبی است و گذرگاه جنوب باختر آسیا و اروپا به شمار می‌آید و کشورهای بسیاری، به ویژه ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی استفاده می‌کنند. ترکیه از آب و هوای خوب و جلگه‌ای برخوردار است و مکان های جالب و دیدنی دارد به دلیل همین سالانه تعداد زیادی توریست به آنجا مسافرت می‌کنند.

جمعیت ترکیه حدود ۷۷ میلیون نفر (برآورد ۲۰۱۵) می‌باشد، که حدوداً ۷۵ تا ۸۵ درصد مردم سنی و ۱۵ تا ۲۵ درصد هم علوی هستند. حکومت ترکیه لائیک است ولی بسیاری از مردم به دین اسلام پایبند هستند و عید فطر و عید قربان در این کشور تعطیل رسمی است. همچنین در ترکیه حدود ۷۰٪-۷۵٪ درصد مردم ترک، ۱۸٪ درصد کرد و ۷٪-۱۲٪ را سایر باشندگان قومی ترکیه تشکیل می‌دهند.[۱]

زبان رسمی ترکیه، ترکی (استانبولی) است که در گذشته با خط عربی (عثمانی) نوشته می‌شد و از زمان تشکیل جمهوری ترکیه توسطآتاترک در سال ۱۳۰۲ هجری خورشیدی (۱۹۲۳) با خط لاتین نوشته می‌شود. ترکیه در میانه دو فرهنگ شرقی و غربی قرار دارد هرچند فرهنگ این کشور به شرق نزدیکتر است تا به غرب.

ترکیه با نام امپراتوری عثمانی در چند سدهٔ گذشته، بخش‌های بزرگی از خاورمیانه و جنوب خاوری اروپا را در دست داشت. تا اینکه پس از جنگ جهانی اول و فروپاشی امپراتوری عثمانی، جمهوری ترکیه به رهبری مصطفی کمال پاشا آتاترک در سال ۱۳۰۲ (۱۹۲۳) تأسیس شد.

دیدگاهتان را بنویسید