فروش هتل اپارتمان در فریدونکنار
2016-01-20
پیش فروش آپارتمان سرخرود
2016-01-20

فروش متل ساحلی در بابلسر

متل ساحلی در بابلسر

کد ملک: (۳)

فروش متل ساحلی در سواحل زیبای بابلسر و در بهترین نقطه شهر در استان مازندران شمال ایران با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی

استان مازندران شهر بابلسر
نوع معامله برای فروش معامله انجام شده است؟
آدرس حدودی نشانی: مازندران – بابلسر – بلوار ساحلی

توضیحات بیشتر:

متل ساحلی بابلسر

با سلام و خسته نباشید خدمت شما بازدید کننده محترم :

متل ساحلی واقع در سواحل زیبای بابلسر پارکینگ قرار دارد
با مساحت ۷۵۰ متر دارای ۸واحد تک خوابه و یک عدد سوییت
دارای دفتر پذیرش
با کلیه امکانات رفاهی می باشد
کلیه محیط محوطه دارای دوربین مدار بسته می باشد
دارای انبار برای لوازم متل
کلیه ی واحد ها مبله ، دارای یخچال ، تلویزیون ، فرش ، دوتخت ، کولر اسپلیت ، اجاق گاز ، لوازم آشپزخانه ، شوفاژ در سالن و اتاق خواب ، سرویس کامل و مجزا برای هر واحد می باشد
کف تمام واحد ها سرامیک می باشد
دارای برق فشار قوی(ترانس) و یک عدد کنتور تک فاز
دارای فضای سبز
دارای نورپردازی و زیباسازی کل متل
دارای موتور خانه
دارای مجوز و پروانه کسب می باشد
دارای ۱۰ خط تلفن
دارای اینترنت وایرلس در داخل ویلا برای مسافران و خود واحد پذیرش
دارای ساختمان نیمه ساخت با زیر بنای ۱۵۰ متر میباشد
فاصله تا دریا فقط ۶۰ متر می باشد

شماره تماس : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی


(خرید و فروش و رزرو اجاره متلهتلهتل آپارتمان در مازندران ، ییلاقات آمل ، گزنک ، نیاک،جویبار، بابلسر، خزر شهر جنوبی و شمالی ، دریا کنار، فریدونکنار ، سرخرود ، خانه دریا ، محمودآباد ،خشت سر ، اهلم ، دریاسر ، سیاه رودسر ، ایزدشهر ، نور ، رویان ، سیسنگام ، نوشهر ، چالوس)


رزرو و اجاره هتلمتلهتل آپارتمان در تمام فصول سال در مازندران در وب سایت ویلاتک امکان پذیر می باشد


کاربر عزیز اگر فایلاهای داخل سایت مورد پسند شما نمی باشد پیشنهاد و خواسته های خود را در قسمت تماس با ما و یا در قسمت سفارشات برای مشاورین املاک ویلاتک ارسال تا فایل مورد نظر شما را در همان نقطه ای که شما خواسته اید تهیه و در داخل سایت مسکن یاب شمال ویلاتک قرار داده تا مورد بازدید مجدد شما قرار گیرد در پایان از بازدید شما سپاسگذاریم به امید جلب رضایت شماباتشکرواحترام: مدیریت سایت:ویلاتک

فروش متل در بابلسر، فروش متل در محمودآباد، فروش متل در نور، فروش متل در رویان، فورش متل در غرب مازندران، فروش متل ساحلی در بابلسر،فروش متل ساحی در محمودآباد، فروش متل ساحلی در نور، فروش متل ساحلی در رویان، فروش متل ساحلی در مازندران،



 

تاریخچه ساخت هتل‌ها به سال‌های خیلی دور باز می‌گردد، درحالی‌که متل‌ها با توسعه سفرهای جاده‌ای در اوایل دهه ۱۹۰۰ شکل گرفتند. متل‌ها بیشتر برای اقامت رانندگان بین‌راهی به وجود آمده بودند ازاین‌رو نام‌گذاری این مراکز اقامتی نیز بر همین اساس صورت گرفته است. با کجارو همراه باشید تا به تفاوت هتل‌ها بل متل‌ها بپردازیم. متل (Mo-tel) مخفف دو کلمه Motorist به معنای راننده و هتل (Hotel)  است. اگرچه امروزه تفاوت‌های بارز هتل و متل، به‌ویژه با زنجیره‌ای شدن متل‌ها در حال کمرنگ شدن است اما هنوز هم هتل  و متل هریک مشخصه‌های خاص خود را دارند.

طراحی

هتل‌ها می‌توانند یک طبقه، چندطبقه یا در طرح‌های مختلف دیگری بنا شوند. فصل مشترک تمامی هتل‌ها، اتاق‌هایی است که ورودی آن‌ها داخل ساختمان قرار گرفته و کل ساختمان نیز یک یا چند ورودی بیشتر ندارد. متل‌ها اما بیشتر یک طبقه یا نهایتاً دو طبقه‌اند. ورودی اتاق‌های متل معمولاً رو به بیرون ساختمان است تا اقامت‌کنندگان به‌راحتی به اتومبیل‌هایشان دسترسی داشته باشند. متل‌ها معمولاً فاقد راهرو بوده و پیاده‌رویی خارج از ساختمان دارند.

امکانات

در هتل‌ها انواع امکانات در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. استخرهای داخل و خارج  از ساختمان، جکوزی، باشگاه بدن‌سازی، اتاق‌های تفریح و بازی، خشک‌شویی داخل ساختمان، خدمات داخل اتاق، اتاق‌های پذیرایی و گردهمایی و مراکز تجاری از معمول‌ترین امکانات هتل‌ها هستند.Raja-Kamar-151g-Kepulauan-Bangka-Belitung-Hotel-Terbaik-di-Bangka-2درحالی‌که متل‌ها از ارائه بسیاری از امکانات ذکرشده صرف‌نظر می‌کنند. اگر متلی دارای استخر باشد، در فضای خارج از ساختمان قرار گرفته و حتی در بیشتر متل‌ها تهیه غذا بر عهده خودتان است.

هزینه

هتل‌ها به دلیل امکانات و خدماتی که ارائه می‌کنند هزینه بالاتری نیز دریافت می‌کنند. با پول بیشتری که برای اقامت در هتل پرداخت می‌کنید از امکانات مجلل و خدمات باکیفیت‌تری هم استفاده می‌کنید. متل‌ها به‌طورکلی بسیار ارزان‌تر هستند. متل‌ها امکانات زیادی در اختیارتان قرار نمی‌دهند و در مقابل انتظار دریافت هزینه زیادی هم از شما ندارند. در اصل هدف از ساخت متل‌ها ، ارائه خدمات بهتر به کسانی بود که در بین راه برای اقامت چادر می‌زدند.

موقعیت

هتل‌ها در همه‌جا یافت می‌شوند، به‌ویژه در مراکز شهرها، نزدیکی فرودگاه‌ها، اماکن گردشگری، نزدیک بزرگراه‌ها. حتی برخی از ساکنان شهرها نیز برای لذت بردن از اوقات فراغت خود به هتل‌های نزدیک محل سکونت خود می‌روند. اما متل‌ها بیشتر در حومه‌ی شهرها و به‌خصوص در نزدیکی آزادراه‌ها بنا می‌شوند، همچنین ردپای متل‌ها را در اطراف اماکن گردشگری که نیاز به مسافرت‌های جاده‌ای دارند می‌توان یافت. از آنجاکه مسافران چنین جاذبه‌هایی اغلب با اتومبیل سفر می‌کنند، فاصله متل‌ها معمولاً کمی بیشتر از هتل‌های آن جاذبه گردشگری است.motel-from-outside

هدف از ساخت

هدف از ساخت هتل‌ها لذت بردن از امکانات آن‌ها است. طراحی هتل به‌گونه‌ای است که میهمانان آن چه گردشگر باشند یا ساکن همان شهر، بتوانند لحظات مفرحی را در فضای هتل بگذرانند. متل‌ها باهدف اقامت مسافران بین‌راهی بنا می‌شوند. در طراحی متل سهولت دسترسی به اتومبیل شخصی و نزدیکی به ورودی بزرگراه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. متل‌ها امکانات اولیه‌ای ارائه می‌دهند تا هر مسافری توان پرداخت هزینه اقامت در آن‌ها را داشته باشد. حتی اگر به متل‌های واقع در اطراف جاذبه‌های گردشگری دقت کنید، طراحی به‌گونه‌ای است که فرض شده مسافران بیشتر اوقات خود را در بیرون از متل می‌گذرانند و تنها برای استراحت و گذراندن شب به متل بازمی‌گردند.

دیدگاهتان را بنویسید