نصاب درب و پنجره upvc
نصاب درب و پنجره upvc
2016-12-10
نصب درب و پنجره upvc
نصب درب و پنجره upvc
2016-12-12

نصب کننده درب و پنجره upvc

نصب کننده درب و پنجره upvc

نصب کننده درب و پنجره upvc

نصب کننده درب و پنجره upvc

نصب کننده درب و پنجره upvc | نصب کننده درب و پنجره upvc در مازندران | نصب کننده درب و پنجره upvc در شمال مازندران | نصب کننده درب و پنجره upvc | نصب کننده درب و پنجره upvc برای شرکتهای تولیدی | نصب کننده درب و پنجره upvc شمال



نصب درب و پنجره upvc در شمال

گروه فنی ویلا تک با سابقه درخشان و انجام پروژه های موفق و دارا بودن تیم متخصص و متعهد همواره با شعار خدمات برتر و رضایت مشتری پیشرو در صنعت یو پی وی سی گام برداشته و آماده ی عقد قرار داد جهت نصب درب و پنجره upvc با شرکت های تولید کننده درب و پنجره و پیمانکاران ساختمانی می باشد.

برای نصب درب و پنجره upvc  با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ = حبیبی

تلگرام



مراحل نصب درب و پنجره upvc

امروزه استفاده از درب و پنجره upvc و الومینیومی با شیشه های دو جداره و یا سه جداره در صنعت ساختمان سازی امری بدیهی است زیرا مزایای فراوان و زیبایی آن  موجب پیشرفت این نوع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته و درحال توسعه شده است.نصب درب و پنجره یو پی وی سی ارتباط مستقیم با دوام و استحکام و همچنن زیبایی آن دارد پس باید دقت شود که نصب درب و پنجره توسط نصاب حرفه ای و کاربلد صورت گیرد که تیم کاری هیراد با داشتن نیروهای متعهد و کار ازموده و متخصص این تضمین را می دهد که هم مراحل نصب به درستی صورت گیرد و هم از داشتن درب و پنجره دو جداره حداکثر استفاده را برده و ازمزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که نصب درب و پنجره یو پی وی سی  باید به گونه ای انجام شود که موارد زیر در آن رعایت شود:

  • درب و پنجره قابلیت تحمل بارهایی که قبل و بعد ازاستفاده به آن وارد می شوند را دارا باشد.
  • آب بندی و درزبندی کامل شده و از ورود و خروج  صوت و حرارت جلوگيری نماید
  • درب و پنجره یو پی وی سی بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود.

نصب کننده درب و پنجره upvc

مراحل و نکات مهم نصب درب و پنجره upvc

۱) نکات مربوط به قبل از نصب در پروژه ساختمانی:

فریمی که در چهارچوب درب و پنجره استفاده میشود باید به صورت اهنی باشد زیرا علاوه بر مقاومت بالا ، درب و پنجره دو جداره بهتر پیچ شده و استحکام آن بالا میرود و زیبایی محیط حفظ میشود، همپنین باید دقت شود که به فرم اهنی ضد زنگ زده شود و کاملا شاقول و تراز قرار داده شود تا بعد از نصب درب و پنجره  upvcمشکلی در باز و بسته شدن آن ایجاد نشود.

بعد از پایان کار فریم اهنی ، نوبت به اندازه گیری و سفارش برای ساخت درب و پنجره است که این کار نیز توسط نصاب درب و پنجره یو پی وی سی انجام می شود.

۲) مراحل نصب درب و پنجره دو جداره:

  • پاکسازی محل نصب
  • قرار دادن چهارچوب درب یا پنجره و تراز کردن آن و تقسیم بادخور
  • ایجاد سوراخ های مناسب در محل نصب درب و پنجره دوجداره
  • چک کردن یراق آلات
  • ثابت کردن درب و پنجره یو پی وی سی با استفاده پیچ های مناسب و متناسب با وزن درب و پنجره
  • درزبندی با استفاده از تزریق فوم و چسب مخصوص
  • کندن برچسب و لی بل پروفیل در قسمت هایی که بعد از انداختن شیشه دسترسی به آن ها مشکل است
  • نصب شیشه ها و انداختن زهوار
  • رگلاژ درب و پنجرهupvc  وتحویل آن به مشتری و ذکر نکات مهم برای نگه داری و استفاده بهتر

نکات  و شرایط نصب درب و پنجره یو پی وی سی

درب و پنجره های دوجداره با پروفیل یو پی وی سی بدلیل خاصیت پلیمری و تحمل دمایی خاص خود، قبل از نصب باید در دمای استاندارد ۵ الی ۳۵ درجه نگهداری و نصب شوند،و همچنین توجه کنید که در دوران استفاده فشار خاصی به درب و  پنجره های دوجداره وارد نمی شود بنابراین تا حد امکان از جابجایی بیش از حد و بی مورد و بی احتیاط آنها قبل از نصب جلوگیری شود .

البته یک پنجره خوش ساخت با یراق آلات و پروفیل استاندارد به ویژه با یراق آلات دو حالته و رگلاژپذیر پس از جای گیری و نصب کامل در جای خود می تواند فشار و وزنی بیش از یک صد کیلو گرم را در سطح یک لنگه خود پخش و تحمل نماید و در شیشه و یراق و پروفیل و جوش آن هیچ مشکلی به وجود نیاید و از رگلاژ خارج نشود. بنابراین شرایط دمایی فقط در هنگام نصب آن موثر است پس نصاب درب و پنجره دوجداره باید دقت کند تا موارد فوق را کامل رعایت کرده تا از مشکلاتی از قبیل شکستن و خم شدن درب و پنچره upvc  جلوگیری کند.

 

نکات پایانی نصب درب و پنجره دوجداره

بهترین زمان برای نصب درب و پنجره ها پس از بتونه کاری و قبل از اتمام کامل نقاشی است .و نصاب درب و پنجره باید دقت کند که کار نصب بدون هیچ گونه اسیب به محیط صورت گیرد.
لنگه های پنجره ها در هنگام نصب بهتر است حد المکان با زیر شیشه ای رگلاژ شوند و در صورت رگلاژ پذیر بودن یراق آلات از امکان رگلاژ پذیر بودن آنها در رگلاژهای احتمالی بعدی استفاده شود.

دقت شود که پیچ هایی که برای نصب استفاده میشود باید کاملا متناسب با اندازه و وزن درب و پنجره باشد و تعداد پیچ استفاده شده استاندارد و در فاصله هایی مساوی صورت گیرد.

درب و پنجره باید از پروفیل های استاندارد ساخته شود و درب و پنجرهupvc  کاملا تراز و بدون هیچ گونه خمیدگی و شکستگی تحویل نصاب داده شود.

رگلاژ پنجره ها در هنگام نصب شیشه صورت می گیرد از این رو باید جهت نصب شیشه ها از نصاب مجرب یو پی وی سی استفاده شود ؛ از آنجا که نصب پنجره ها و شیشه ها در ارتباط با هم هستند نمی توان نصب پنجره ها را به یک گروه و نصب شیشه ها را به گروه دیگر سپرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید