ارزانی مسکن و بالارفتن قیمت اجاره بها
2016-02-16
تاثیر ازدواج و طلاق بر قیمت مسکن
2016-02-21

فروش آجر نسوز در مازندران

فروش آجر نسوز در مازندران

فروش آجر نسوز در مازندران

فروش آجر نسوز در مازندران | نماینده فروش آجر نسوز در مازندران | نمایندگی فروش آجر نسوز در مازندران آمل محمودآباد سرخرود قریدونکنار بابلسر نور رویان نوشهر

نماینده فروش آجر نسوز در مازندران

فروش آجر،فروش آجر نما،فروش آجر نسوز،فروش آجر قزاقی،نمایندگی آجر نسوز،نمایندگی آجر نما،نمایندگی آجر،آجر،فروش آجر،آجر مازندران،آجر نسوز،فروش آجر،آجر نسوز،نسوز

فروش آجر در محمودآباد و سرخرود

عاملیت فروش آجر در استان مازندران شماره تلفن جهت سفارش ۰۹۱۲۴۰۱۴۶۱۶ هوژبری

دفتر عاملیت فروش: سرخرود دفتر طرحی نو آوران شمال

کارخانه آجر نیک تهران در سال ۱۳۷۴ در زمینی به وسعت ۱۰۰۰۰ متر مربع به مدیریت آقای محمد علی زراندوز تحت پوشش وزارت بازرگانی در ورامین به بهره برداری رسید. آجر نیک با تولید آجر نمای زرد به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۸۶ با راه اندازی خط دوم شروع به تولید آجر رنگی ( قرمز – گلبهی ) نمود و در سال ۱۳۹۱ با راه اندازی خط سوم شروع به تولید آجر نسوز نما نمود.

این کارخانه پس از گذشت ۱۸ سال گام های موثری را در جهت پیشبرد کیفیت در صنعت ساختمان برداشته است به نوعی که توانسته با استفاده از توان تکنولوژیکی خود محصولات متنوعی در زمینه ساختمان و نماهای ماندنی با کیفیتی برتر تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. محصولات این کارخانه با توجه به دارا بودن مزیت هایی همچون چسبندگی مناسب با انواع ملات ها ثبات رنگ تحت هر شرایط ، استحکام در برابر سرما ،گرما ، ضربه ،سایش و همچنین با رعایت استانداردهای خاص و با تلرانس مجاز تولید و در بسته بندی های منظم به بازار عرضه می گردد.

همچنین کارخانه آجرنیک با ایجاد آزمایشگاه تخصصی و به کار گیری مهندسین معدن و رعایت مقررات طبقه بندی اداره ۷ استاندارد ایران موفق به دریافت علامت استاندارد گردیده است.

 

نمایندگی فروش آجر|فروش آجر نسوز|فروش آجر سفال|فروش آجر نسوز کوره|فروش آجر نما

 

 

لیست محصولات آجرنیک

نــوع طبقه بندی اندازه
آجر نسوز پلاک آجر نسوز نما ۵٫۵ * ۲۴
آجر نسوز پلاک آجر نسوز نما ۷ * ۱۵
آجر نسوز پلاک آجر نسوز نما ۷ * ۳۰
آجر نسوز پلاک آجر نسوز نما ۱۰ * ۴۰
آجر نسوز L ( ال ) آجر نسوز نما ۵٫۵ * ۲۰
آجر نسوز L ( ال ) آجر نسوز نما ۷ * ۲۰
آجر نسوز شاموتی آجر نسوز نما ۵٫۵ * ۲۰
آجر نسوز شاموتی آجر نسوز نما ۵٫۵ * ۲۴
آجر نسوز شاموتی آجر نسوز نما ۷ * ۳۰
آجر پلاک آجر زرد ۴ * ۲۰
آجر پلاک آجر زرد ۵٫۵ * ۲۲
آجر پلاک آجر زرد ۷ * ۳۲
آجر ۱۰ سوراخه آجر زرد ۵٫۵ * ۲۱
آجر L ( ال ) آجر زرد ۴ * ۲۰
آجر L ( ال ) آجر زرد ۵٫۵ * ۲۰
آجر نیمه L ( ال ) آجر زرد ۴ * ۱۰
آجر نیمه L ( ال ) آجر زرد ۵٫۵ * ۱۰
آجر نیمه پلاک آجر زرد ۴ * ۱۰
آجر نیمه پلاک آجر زرد ۵٫۵ * ۱۰
آجر پلاک آجر رنگی ۴ * ۲۰
آجر پلاک آجر رنگی ۵٫۵ * ۲۰
آجر پلاک آجر رنگی ۶ * ۲۶
آجر پلاک آجر رنگی ۷ * ۲۵
آجر پلاک آجر رنگی ۷ * ۳۲
آجر ۵ سوراخه آجر رنگی ۵٫۵ * ۲۱
آجر ۱۰ سوراخه آجر رنگی ۵٫۵ * ۲۱
آجر L ( ال ) آجر رنگی ۴ * ۲۰
آجر L ( ال ) آجر رنگی ۵٫۵ * ۲۰
آجر نیمه پلاک آجر رنگی ۴ * ۱۰
آجر نیمه پلاک آجر رنگی ۵٫۵ * ۱۰

چند خاصیت آجر نسوز تولیدی کارخانه آجر نیک

۱ – مقاومت بالای آجر نسوز

آجرهای نسوز با توجه به ساختار مواد اولیه که دارد و فرمول شیمیای خاص خود را دارد باعث گردیده که از سایر آجرهای نسوز متمایل باشد نسبت به کار خانه های دیگر که آنها هم تولید آجر نسوز دارند،
و همین امر باعث گردید است که آجرهای این کارخانه در تمام شرایط آب وهوایی و بخصوص یخبندان های شدید و مکرر، مقاومت بالای ازخود نشان می دهد این محصولات دوام و ماندگاری بسیار بالایی در برابر تغیرات ناگهانی جوی (اختلاف دما در روز وشب) از خود به نمایش بگذارد. لازم است که اشاره کنم که در این کارخانه بروی آجر های نسوز آزمایش صورت میگیرد و این کار خانه مجهز به آزمایشگاه نسبتا پیشرفته ای می باشد و مهندس این کارخانه همه روزه تست های لازم را بروی آجرهای نسوز و نظارت کامل از ابتدا مواد اولیه تا سنگ شکن و آسیاب و پخت آجر نسوز و بسته بندی زیر نظر مهندس کارخانه صورت می گیرد.

آجر نسوز نما - اجر نسوز نما

۲ – مقاوم در برابر باران های اسیدی

با توجه به شرایط فعلی کشور و با توجه به رشد روز افزون در ایران و حتی کشورهای بزرگ دنیا و افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ یکی از مشکلاتی که همیشه گریبان گیر انسان هست و بیشتر در زمستان ها صورت می گیرید پدیده وارونگی هوا می باشد باتوجه به این که بعد از وارونگی هوا باران اتفاق بی افتد این باران شامل آلایند های است که در شهر های بزرگ بوده و این پدیده باران اسیدی گفته می شود که این باران با توجه به میزان آلایندگی که همراه دارد باعث نفوذ در سنگ های نما وآجر نما شود.

این کار خانه باتوجه به همین امر آجرهای نسوز نما را به شما معرفی میکند چون این آجرهای نسوز با توجه به مواد اولیه وساختار سنگ آن باعث گردیده که آجرهای نسوز این کار خانه بتوان در شهرای بزرگ که همیشه مشکل باران های اسیدی دارند از این آجرهای نسوز استفاده کنند تا خیالشان از این بابت در برابر سوراخ شدگی (در اصطلاح مهندسی معدن کرم زدگی ) باشد یا اینکه شما دنبال آجر در محیطهای اسیدی میخواهید بدانید که بهترین نوع آجر آجر نسوز می باشد با توجه به نوع مواد تشکیل دهنده خاک آن دربرابر مایعات اسیدی مقاومت بالای دارد وبه بافت آجر آسیبی وارد نمی شود.

۳ – اجر نسوز ضد حریق است

این محصول در مناطقی که ارتباط مستقیم با حرارت شدید و آتش دارند مورد استفاده قرار میگرید آجر نسوز بالاترین مقاومت در برابر آتش در شرایط سخت حرارتی تادما ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد را دارد و این به این معنا است که شما محصول که دارای عایق حرارتی است خریداری میکنید از کارخانه آجر نما نیک . لازم است بگوییم که علت اینکه آجر نسوز می تواند این در جه حرارت را تحمل کنند به خاطر خاک نسوز که استفاده می شود و درصدی از سنگ به این خاک اضافه میشود لازم است که این فرمول درصد حاصل چندین سال تجربه می باشد .

۴ – ماندگاری رنگ و ثبات رنگ آجر نسوز نما

رنگ پریدگی عامل است که تقریبا همه اشیا مخصوصا مصالح ساختمانی را تهدید می کنند تقریبا همه اشیا زیر نور مستقیم خورشید رنگ خود را از دست میدهند ولی در آجرهای نسوز به دلیل انتخاب از خاک های مخصوص نسوز و پخت ویژه اجر باعث گردیده که آجر های نسوز کارخانه نیک باعث ماندگاری رنگ و ثبات رنگ، و حتی رنگ مغزآجر با بیرون آجر نسوز رنگ آن شبیه هم می باشد که اینه همه طی تجربه های زیاد و آزمایشهای مختلف به دست آمده است و همین امر باعث گردیده که کارخانه آجر نما نیک بهترین نوع آجرنسوز با بالاترین کیفیت را عرضه نماید.

نکات مهم هنگام اجرای نما

نکات مهم هنگام اجرای نما

آجر نسوز نما

* استفاده شمشه بنایی و ریسمان برای شاقولی  یکنواختی در طول  سطح کار لازم می باشد .

* استفاده از شمشه ملات برای ایجاد فضای یکنواخت در بین دو آجر ضروری می باشد

* توجه به بندهای عمودی در هنگام اجرا با نصب تعدادی ریسمان قپانی در طول کار( عمودی ) لازمه دقت زیاد است.

* در صورت وجود تغیر اندازه در طول آجرها ، از فواصل میانی بندها برای برطرف نمودن این موضوع کمک گرفته تا بند های عمودی به صورت منظم در یک امتداد قرار گیرند.

* انتخاب ماسه با دانه بندی مناسب برای ملات بین آجرها به صورتی که مانع از تراز کردن آن نشود .

*کنترول آجر کاری از لحاظ شاقولی ، تراز و مسطح بودن در هر متر از فضای کار شده ضروری می باشد.

* تمیز نگه داشتن سطح آجر شده در هنگام بند کشی به اندازه حساسیت در چیدمان آجرها حائز اهمیت است.

نکاتی در باره نحوه بند کشی آجر نسوز

نکاتی در باره نحوه بند کشی آجر نسوز

آجر نسوز نما

*قبل از نصب آجرها محل اتصال آجربروی دیوار مرطوب گردد.

* حداقل وحداکثر ملات خور پشت آجر بین ۲تا۴ سانتی مر باشد.

* بهترین دما جهت نصب  آجر نسوز بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد است وهرگز در در زمان یخبندان نباید عملیات نما کاری انجام شود.

* ماسه وآب مورد استفاده در ملات ها باید عاری از هرگونه مواد آلی باشد.

* مناسب ترین زمان جهت بند کشی حداقل چند هفته بعد از نصب آجرها است.

* قبل از بند کشی محدوده مورد نظر باید مرطوب گردد.

* بهترین زمان برای استفده از ملات آماده شده جهت بند کشی حداکثر ۲تا ۵ ساعت می باشد.

* به منظور همگن شن ملات مناسب برای بند کشی ، حداقل چند دقیقه باید آن را ورز داد و هیچگاه از صفحه ملات برای این منظور استفاده نشود .

* هنگام بند کشی باید ملات را روی قلم بند کشی قرار داد وسپس ان را بین شیار ۲ آجر فرو برد .

* هرگز نباید از دستمال مرطوب به منظور تمیز نمودن اضافات ملات بین شیارها استفاده نمود.

* بهترین گزینه به کار بردن برس ، پس از گذشت ۲ ساعت می باشد.

* چنانچه از رزین به منظور ضد آب نمودن آجر استفاده شود باید سازه کاملا خشک وتمیز باشد.

* به ملات بند کشی میتوان پودرهای رنگی اضافه نمود اما مقدار ان در ملات نباید از ۱۰ درصد وزن سیمان تجاوز کنند و علاوه بر آن باید ضد قلیا بوده ودر مقابل نور ، ثبات خود را در دراز مدت حفظ نمایید.

نمایندگی فروش آجر|فروش آجر نسوز|فروش آجر سفال|فروش آجر نسوز کوره|فروش آجر نما

آجر نسوز نما و انواع آن

از آجر نسوز بدلیل مقاومت در برابر حرارت ، در شومینه ها ، پوشش درونی کوره‌های صنعتی و سایر مواردی که نیازمند کارکرد در درجه حرارت زیاد است ، استفاده می‌شود . آجرهای نسوز انواع مختلفی دارند که هرکدام با توجه به نوع مواد به کار رفته در آنها ، محدوده های مختلفی از درجات حرارت بالا را تحمل می‌کنند .آجر نسوز نما

آجر نسوز در واقع نوعی چینی است که از انواع خاکهای نسوز تهیه می‌شود . چینی ، همان سرامیک با کیفیت است که دارای ساختاری ظریفتر و متراکم تر از سفال است . درجه حرارت پخت آجر نسوز ، حدود ۱۵۰۰ درجه سانتی‌گراد است . انواع آجر نسوز و موارد کاربرد آنها به شرح زیر است :

آجر نسوز آلومینیومی

این آجرها ، حاوی درصد بالایی از آلومین (Al2O3 ) هستند . آنها را از مخلوط کائولن ، بوکسیت و کروندوم که بیش ار ۷۰% آلومین دارد ، تهیه می‌کنند . دمای پخت این آجرها حدود ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ درجه سانتی‌گراد است . از این نوع آجر برای پوشاندن جداره درونی کوره‌های ذوب فولاد استفاده می‌شود . به علت مقاومت این آجرها در برابر مواد قلیایی ، از آنها بعنوان پوشش جداره درونی کوره‌های سیمان و شیشه هم استفاده می‌شود .

آجر نسوز سیلیسی

بخش عمده این آجرها از خاک‌ سیلیسی که به کوارتزیت معروف است تشکیل می‌شود. کوارتزیت شامل ۹۵ درصد SiO2 و به مقدار جزئی Al2O3 ، Fe2O3 ، Ti2O ، K2O و Na2O می‌باشد . از این آجرها در گذشته برای پوشش جداره درونی کوره‌های تولید فولاد استفاده می‌شد . ولی به علت رسانایی گرمایی زیاد و نفوذناپذیری در مقابل گازها ، امروزه بیشتر برای پوشاندن جداره درونی کوره‌های تولید خمیر شیشه در کارخانه های شیشه سازی ،کوره های کک سازی گازسوز و کوره‌های تولید سرامیک استفاده می‌شود .

آجرهای نسوز ویژه

این آجرها نوع خاصی از آجرهای نسوز هستند که در صنعت کاربردهای ویژه‌ای دارند. این آجرها از ترکیبات فلزات واسطه تهیه می‌شوند . متداولترین آجرهای این گروه عبارتند از :

آجر نسوز اکسید کروم – کوروندوم

این آجرها دارای ۵ تا ۱۰ درصد اکسید کروم I  و  II و ۹۰ تا ۹۵ اکسید آلومینیوم (Al2O3 ) هستند و در مقابل مواد قلیایی مقاومند . از این نوع آجر برای ساختن بخش درونی کوره بلند ذوب آهن استفاده می‌شود .

آجر نسوز زیرکونیوم

این آجر از سولفات زیرکونیوم طبیعی با افزودن مقدار کمی آلومین به کوارتز تهیه می‌شود . بیشترین کاربرد آن در ساختن کوره ذوب آلومینیوم ، کوره مخزن شیشه مذاب و کوره‌های دارای با درجات حرارت بالا می‌باشد .

از ذوب سولفات زیرکونیوم با آهک ، ناخالصی آن به همراه سیلیکات کلسیم جدا می‌شود و  Zr2O (اکسید زیرکونیوم) خالص بدست می آید . Zr2O مقاومت گرمایی زیادی دارد ، به همین دلیل از آن در ساختن بوته ‌های  ذوب فلز در صنایع ذوب فولاد و در راکتورهای اتمی به عنوان بازتاب دهنده نوترون استفاده می‌شود .

آجر نسوز اکسید کروم

این نوع آجر حاوی ۹۵ درصد Cr2O3 می‌باشد . برای تهیه آن از Cr2O3 سنتزی استفاده می‌شود . از این نوع آجر در تولید کوره ذوب خمیر شیشه در صنعت شیشه‌سازی استفاده می شود .

آجرهای نسوز قلیایی

این آجرها شامل SiO2 و اکسید منیزیم (MgO )  می‌باشند . برای تهیه اکسید منیزیم ، کربنات منیزیم طبیعی (ماگنزیت) یا دولومیت را در دمای بین ۵۵۰ تا ۱۸۰۰درجه سانتی‌گراد حرارت می‌دهند .

از این آجرها برای پوشش جداره درونی کوره‌های باز تولید فولاد ، کوره‌های دوار در کارخانه‌های تولید سیمان و در قسمتهای بالای کوره های ذوب شیشه و صنایع فلزات غیرآهنی ، استفاده می‌شود.

درباره آجر پزی و مراحل پخت آجر

درباره آجر پزی

درباره آجر پزی و مراحل پخت آجر

نمایندگی فروش آجر | فروش آجر نسوز | فروش آجر سفال

آجر پزی یعنی گرفتن آب شیمیایی خاک رس بطوریکه هیدرو سیلیکات آلومینیم به سیلیکات آلومینیم تبدیل شود و در نتیجه خشت دارای استقامت شده و نیروی فشاری تا حدود ۱۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع را تحمل نماید این عمل به وسیله حرارتی در حدود ۹۰۰ درجه سانتیگراد و انجام شود بدین طریق که تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد آب فیزیکی خشت خشک می شود و تا این درجه آب شیمیایی خاک رس متصاعد می گردد و تا ۹۰۰ درجه ذرات خاک رس شروع به خمیری شدن نموده و بدین طریق دانه های شن و ماسه درون خشت را به هم می چسباند و آجر بدست می آید.

آجر یا آجور

آجر یا آجور یا آگور واژه ای است یونانی و به خشت هایی می گفتند که احکام و فرامین دولتی روی آن نوشته می شد و بوسیله پختن این خشت ها نوشته ها را روی آن پایدار می کردند.

آجر یا آجور

نمایندگی فروش آجر | فروش آجر نسوز | فروش آجر سفال

به درستی معلوم نیست که آجر از چه زمانی پیدا شده است ولی می توان آنرا همزمان با پیدایش آتش دانست.  بدین طریق که گل موجود در کنار اجاق های انسان های اولیه پخته شده و سخت تر از کلوخ های همجوار خود میگردیده و با مشاهده آن بشر اولیه قطعه ای از آجر را کشف نمود.

آجر یکی از مصالح ساختمانی است که با طبع و خوی بشر سازگار بوده و در هر دورانی از تاریخ به نوعی مورد استفاده او واقع شده است. از ابتدا که بشر زندگی غارنشینی را پشت سر گذاشته است و فکر تهیه سرپناهی در مغز او ایجاد شده تا خود را از گزند عوامل جوی مانند باد و باران و سرما و گرما و هجوم جانوران درنده و گزنده نگاه دارد به تهیه مصالحی افتاد که اولاً از لحاظ وزنی سبک باشد که بتواند آن را حمل نماید و درثانی از لحاظ شکل پذیری طوری باشد که شکل مورد نظر خود را به آن بدهد.  ساده ترین تعریفی راکه بخواهیم برای آجر بنماییم آن است که بگوییم آجر سنگی است مصنوعی که از پختن خاک رس با استخوان بندی اصلی سنگ بدست می آید و ابعاد و تعداد آن مطابق احتیاچ ما قابل تغییر می باشد.  مصرف آجر در ایران سابقه باستانی دارد و از زمان ساسانیان بناهایی بجا مانده که در آنها آجر مصرف شده است مانند طاق کسری در بیستون و یا کف دالان مسجد جامع اصفهان که برای فرش آن از آجرهایی استفاده شده است که در آتشکده های ساخته شده در زمان ساسانیان بکار رفته بود.

(نمایندگی فروش آجر | فروش آجر نسوز | فروش آجر سفال)

فروش آجر،فروش آجر نما،فروش آجر نسوز،فروش آجر قزاقی،نمایندگی آجر نسوز،نمایندگی آجر نما،نمایندگی آجر،آجر،فروش آجر،آجر مازندران،آجر نسوز،فروش آجر،آجر نسوز،نسوز

دیدگاهتان را بنویسید