ویلا ساحلی محمودآباد
2016-01-26
فروش ویلا سرخرود
2016-01-26

ویلا ساحلی فریدونکنار

کد ملک:(۲۷)

ویلا ساحلی در فریدونکنار

ویلا ساحلی فریدونکنار| ویلای ساحلی در فریدونکنار| ویلا ساحلی شمال|ویلا ساحلی فروشی|ویلاهای ساحلی فریدونکنار|ویلا فریدونکنار|ویلاهای فریدونکنار|ویلای فریدونکنار|ويلا فريدونكنار|فروش ویلا فریدونکنار|ویلا فروشی در فریدونکنار

فروش ویلا ساحلی فریدونکنار

ویلا در شمال،ویلای ساحلی فروشی مورد نظر ما دو خواب نو ساز دوبلکس بوده و در مجاورت ساحل دریا شهر ساحلی شهرستان فریدونکنار در استان ساحلی مازندران قرار دارد

استان مازندران شهر فریدونکنار
نوع معامله برای فروش معامله انجام شده است؟
مساحت زمین ۲۵۰ بنا ۱۴۰ عمر بنا نوساز
نوع ملک ویلا موقعیت ملک ساحلی – شهری
نما سنگ وضعیت سند شش دانک
نوع اسکلت بتنی شرایط معاوضه ندارد
طبقه و واحد دو طبقه یک واحد دوبلکس تعداد خواب ۲
آدرس حدودی مازندران فریدونکنار
دیگر امکانات
پارکینگ دارد برق مسقل
گاز مستقل آب مسقل
آبگرمکن ندارد شوفاژ ندارد
پکیج دارد فضای سبز دارد
کابینت mdf درب اتاق خواب hdf
درب ورودی ضد سقت تلفن ندارد
کفپوش اتاقها سرامیک سقف داخلی اتاقها سفید کاری
سقف بیرونی حلب طرح سفال کمد دیواری دارد
کوچه ۸ متر سونا ندارد
جکوزی ندارد وان ندارد
استخر ندارد باربیکیو ندارد
تراس دارد

ویلا ساحلی فریدونکنار ویلا ساحلی فریدونکنار ویلا ساحلی فریدونکنار ویلا ساحلی فریدونکنار

فِرِیدون‌کِنار (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است. این شهرستان از شمال با دریای خزر، از شرق با شهر بابلسر و از غرب هم‌مرز با شهر محمودآباد و از جنوب با شهرهای بابل و آمل همسایه‌است.[۱] فریدون‌کنار از سال ۱۳۲۰ شهر شده‌است و از سال ۱۳۸۶[۲] نیز شهرستان شده‌است.

در شهرستان فریدونکنار شهرک‌های ساحلی وجود دارد که در دوره پهلوی‌ها برای رفاه حال مسافرین وتوریست در این شهر بنا شده‌است. دلیل آن هم این است که در منطقه شمال ایران شهرستان فریدونکنار بعد از شهر چالوس به دلیل شرایط منحصربه‌فرد ساحلی، انتخاب دوم توریست‌ها بوده‌است. نام قدیم این شهر فری‌کنار بوده‌است.[۳] هم اکنون این شهرستان به دو بخش مرکزی و دهفری تقسیم شده‌است.

روستاهای فریدونکنار

منتخبی از روستاها و دهستان‌های شهرستان فریدونکنار: فیروزآباد. ازباران، شیر محله، مهلبان، نوایی محله، بنه کنار، بی نمد، منقارپی، جزین، کلاگر سرا، اسبوکلا، حسین‌آباد، اوکسر کریم‌کلا، طوله سرا، روستای سوته، فرم، حیدرکلا، اسلام‌آباد، ملاکلا، کاردگر محله (کاردیرمحله:شواهدی ازاین روستا بجایمانده که حاکی ازوجود (دیر) آتشکده زرتشتیان دراین روستا می‌باشد وبه همین مناسبت نام این روستا کاردیر محله نامیده می‌شد که بعدها بابه کاردگر محله تغییر نام یافت شاهد مثال این مدعا وجود افرادی درزمان ماست که هنوز در نام خانوادگی آنها پسوند کاردیر از اجدادشان به آنهارسیده که منسوب به آن خاندانند)، بخش مرکزی.[۵] بخش مرکزی شامل سه محله کهن است به نامهای ۱)خرسه محله (به معنی محله‌ای که آفتاب از آن بر می‌آید :یا همان محله شرقی) ۲)میان محله ۳) وشکا محله (به معنی محله سر سبز ودارای مرتع)

شهرک‌های فریدونکنار

روزنامه اطلاعات، جام جم، فرزاد شهر و نسیم دریا. خزر شهر و شهید رجایی فیروزآباد و شهرک ایثارگران

اقتصاد شهری

شهرستان فریدونکنار[۶] یک بندر چند منظوره بزرگ هم دارد. این بندر شاهراهه آبی شمال ایران است. آبراهی است که همه کشتی‌های تجاری که در بندرهای دیگر استان مازندران تخلیه یا بارگیری دارند باید به راه آبی فریدونکار بیایند و از این راه آبی به سمت مقصد حرکت کنند. در حال حاضر این بندر در بخش نفت و گاز فعال می‌باشد و مسیری مطمئن و مورد وثوق برای کشتی‌های روسی و حوزه اروپای شرقی می‌باشد. وجود امکانات و تاسیسات بندری و حمل و نقل وترانزیت دریایی از مهمترین امتیازات فریدونکنار است. این شهر از سوی ریاست محترم جمهور بعنوان نقطه صفر مرزی شناخته شده است. دارای مرغوبترین برنج و خاویار در سطح دنیا بوده و به نوعی بزرگترین قطب تولید برنج و خاویار در دنیا می‌باشد که این مهم بر اعتبار صادرات ایران اسلامی می‌افزاید.

جاذبه‌های گردشگری

ساحل ماسه‌ای با امتداد بیش از ۱۰ کیلومتری.

زیستگاه بین‌المللی درنای سیبری، درایران تنها زیستگاه و در جهان جزو چهار زیستگاه درنای سیبری می‌باشد.

دامگاه پرندگان ازباران و سوته.

پل تاریخی شهرستان فریدون‌کنار (که زمان ساخت آن به سالهای حکومت رضا شاه و توسط مهندسین آلمانی می‌باشد که شهر راه به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند).

زمین‌های شالیزاری.

بازار بزرگ ماهی فروشان.

بازار فصلی پرندگان وحشی.

باغ پرندگان.

پارک جنگلی زاهدکلا و سوته.

پارک ساحلی لاله.

پل میلاد.

سقاخانهٔ تاریخی کریمکلا (اوکسر)

بازار هفتگی (شنبه بازار).

ساختمان قدیمی شهرداری و ساختمان فعلی شورای شهر.

امامزاده سید محمد

امامزاده قاسم کاردگر محله.

پارک جزیره.

مراکز خرید

تالاب فریدونکنار

تالاب فریدون‌کنار در جنوب شرقی شهر فریدونکنار قرار دارد با مجموعه متنوعی از گیاهان و جانوران آبزی، به یکی از غنی‌ترین اکوسیستم‌های تالابی شمال کشور تبدیل شده‌است. این تالاب ۵۴۰۰ هکتار وسعت دارد و زمستان هر سال حدود ۱۰۰ هزار پرنده مهاجر میزبان آن می شوند که بیشتر آنها از انواع مرغابی و بقیه پرندگانی چون غاز وحشی، انواع قو، باکلان، پرلا، کشیم، حواصیل، مرغ سقا، قره‌غاز، شاهین و عقاب شاهی هستند. نادرترین موجود زنده ایران که تنها یک عدد از آن باقی مانده‌است، در این این تالاب زندگی می‌کند.

آخرین پرنده از جمعیت ایرانی گونهٔ به شدت در معرض انقراض درنای سیبری هر سال به تنهایی زمستان‌ها را در این تالاب می‌گذراند و اول بهار به خانه ییلاقیش در شمال روسیه پر می‌کشد. از هزاران درنایی که هر سال به فریدونکنار می‌آمدند تا سال ۸۱ فقط ۴ عدد باقی ماند. در سال ۸۳ روس‌ها دو جوجه درنا را به آنها افزودند تا شاید جمعیت آنها افزایش پیدا کند، ولی سال به سال تعداد آنها کمتر شد و از سال ۸۶ فقط یک پرنده موفق شده از گلوله‌های شکارچیان جان به در ببرد و مهاجرت هر ساله خود از تالاب فریدونکنار به سیبری را تکرار کند.[۷]

ویلا ساحلی فریدونکنار| ویلای ساحلی در فریدونکنار| ویلا ساحلی شمال|ویلا ساحلی فروشی|ویلاهای ساحلی فریدونکنار|ویلا فریدونکنار|ویلاهای فریدونکنار|ویلای فریدونکنار|ويلا فريدونكنار|فروش ویلا فریدونکنار|ویلا فروشی در فریدونکنار

 

دیدگاهتان را بنویسید