لایحه پیش‌فروش ساختمان
2016-05-30
آپارتمان در تهران
2016-05-31

ویلا شمال اقساطی

کد ملک:(۲۳۹)

ویلا شمال اقساطی

فروش ویلا شمال اقساطی | ویلا شمال اقساطی در آمل | ویلا شمال اقساطی در شهرستان آمل اشکارکلا | فروش ویلا شمال اقساطی روستای اشکارکلای سرخرود | ویلا شمال اقساطی در مازندران آمل | ویلا شمال اقساطی آمل نوساز

ویلای فروشی اقساطی مورد نظر ما در روستای اشکارکلا شهرستان آمل قرار دارد و دارای ۲۰۰ متر زمین و ۹۰ متر بنا دو خواب نیم پیلوت فروشنامه ای دارای مجوز ساخت

آدرس مکان : آمل هزار سنگر به طرف کمربندی محمود آباد اولین زیر گذر روستای اشکارکلاه البته از زیرگذر تا روستا ۱۰کیلومتر فاصله داره در ضمن تا ساحل سرخرود هم ۱۵ دقیقه فاصله داره

قیمت برای فروش نقدی ۱۰۰ میلیون

قیمت برای فروش به صورت اقساطی ۱۲۰ میلیون البته جای تخفیف هم داره ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

ویلا شمال اقساطی

 

ویلا شمال اقساطی

 

 

ویلا شمال اقساطی

 

ویلا شمال اقساطی

 

ویلا چیست؟

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

تاریخچه ویلا

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

ویلا در ایران

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند یا سقف شیب‌دار داشته باشند خانه‌های ویلایی گفته می‌شود و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محمودآباد، از شمال شرق به شهرستان فریدون‌کنار، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. این شهرستان با جمعیتی برابر با۳۷۰۷۷۴ نفر جمعیت (شهر آمل؛ ۲۷۱۲۶۹ نفر) و ۳۰۷۴٫۴ کیلومتر مربع مساحت دارای پنج شهر آمل، رینه، گزنک، دابودشت وامام‌زاده عبدالله و پنج بخش مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر و امامزاده عبدالله است.[۵] شهر آمل واقع در جلگه مازندران و طرفین رود هراز با ارتفاع ۷۶ متر از سطح دریا در ۵۲ درجه و ۲۱ دقیقه طول شرقی و ۳۶ درجه و ۲۵ دقیقه عرض شمالی و در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب ساری، مرکز استان، ۱۸ کیلومتری جنوب دریای خزر و شش کیلومتری شمال دامنه کوه البرز و ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.

اشکارکلا، روستایی است از توابع بخش دابودشت شهرستان آمل در استان مازندران ایران.

این روستا در دهستان دابوی میانی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۵۳۳ نفر (۱۳۳خانوار) بوده‌است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید