اصول اوليه فروش موفق در كار مشاوري املاك
2016-05-10
دامداری در آمل
2016-05-11

١٠ روش براي جذب پول و ثروت در كار مشاور املاك

١٠ روش براي جذب پول و ثروت در كار مشاور املاك

١- بدانيد چه مي خواهيد

از آنچه كه مي خواهيد مطمئن و آگاه شويد.
خيلي از مشاوران املاك حتي نمي دانند دقيقاً در كارشان به دنبال چه هستند!
مقدار پولي را كه دوست داريد داشته باشيد، تعيين كنيد، براي مثال؛ دوست داريد ١٠٠ ميليون تومان پول داشته باشيد، با اين روش زودتر به هدف خود مي رسيد تا اينكه فقط بگوييد من دوست دارم بيشتر پول دربياورم.

٢- به نداي دروني خود گوش دهيد

هر آنچه كه از نداي دروني خود مي شنويد، به آن توجه و عمل كنيد.
متأسفانه بيشتر ما به اين مسائل اعتقادي نداريم و شايد همين حالا با خود بگوييد؛ “من كه اصلاً به اين چيزا اعتقادي ندارم و نمي توانم حتي اين الهامات را از وجودم درك كنم!”.
اما حقيقت اين است كه اين الهامات و نيروي دروني وجود دارند و البته اگر خودتان بخواهيد، شما را به طرف آنچه كه مي خواهيد هدايت مي كند.

٣- مبلغي منطقي و صريح را در ذهن خود پرورش دهيد

ابتدا از مبالغ كم و منطقي شروع كنيد، براي مثال؛ ده ميليون تومان، هدفتان بر اين باشد كه در مرحله اول تمام تلاش خود را براي كسب اين مبلغ متمركز كنيد و بعد به مبالغ بيشتر فكر كنيد.

٤- اگر خيلي در درجه اول به پولدار شدن اهميتي نمي دهيد، به ديگر اهداف ايده آل خود مثل؛ تفريح، امنيت و آزادي و غيره فكر كنيد.

در ذهن خود فرض كنيد به همه آنها رسيده ايد و از اين حس لذت ببريد.
اين خود انگيزه اي مي شود تا براي رسيدن به آنها به پول نيز فكر كنيد و برسيد

٥- از پيروي و تعقيب دنيوي دست برداريد

شما همواره با نيروي دروني خود به خداوند متعال وصل هستيد، لحظاتي را در خلوت خود سعي به ارتباط با خداوند بپردازيد.
از خدا راهنمايي بخواهيد و تقاضا كنيد تا شما را در مسير صحيح و سرشار از موفقيت، قرار دهد، طوري كه بتوانيد در آسايش و آرامش براي خود و اطرافيانتان مفيد باشيد.
مطمئن باشيد كه جواب مي گيريد.

٦- عمل كنيد

اينكه فقط فكر كنيد و خيال كنيد، كافي نيست، عمل كنيد!
خيلي از مشاوران با اين كه از وضعيت كنوني خود راضي نيستيد و مي دانند در صورت اقدام به راهي بهتر به آنچه مي خواهند مي رسند، اما جرأت گامي برتر را ندارند.
بنابر اين شجاع باشيد و عمل كنيد.
ترس خود مانع موفقيت است.

رالف والدو چنين مي گويد:
“توصيه من به جوانال اين است كه براي موفقيت، به آنچه كه صحيح است اما از رسيدن به آن مي ترسيد يا نا اميد هستيد، عمل كنيد”.

بايد از مانع ترس عبور كنيد، تا كامياب شويد، با تصميمي جدي و اولين گام شما براي موفقيت، تمامي دنيا شروع به همكاري با شما مي كنند و به ميل شما راه مي آيند.

٧- مراحل كار را در ذهن و با كلام خود زير لب مرور كنيد

بطور مثال، سوالي را در مورد فروش يك آپارتمان از خود بپرسيد، و با خود گفتگو كنيد؛ “اگر از اين راه موفق نشدم، تمام مسير قبل را از ذهن خود پاك كرده و از راهي بهتر و موثرتر وارد مي شوم تا بالاخره بفروشم و پولدار شوم”

٨- از موانع نترسيد

دريا هميشه آرام نيست، زندگي هم مثل درياست، گاهي مجبوريد در دريايي مواج و طوفاني دست و پا بزنيد تا بر موانع پيروز شويد.
بيشتر ما به محض شكست يا سختي، نا اميد شده و از ادامه راه مي ترسيم، با سرزنش و افسردگي نه تنها كاري پيش نمي بريد، بلكه اوضاع شما از قبل هم بدتر مي شود، همانطور كه مي گويند: “بهتر است عوض اينكه بگوييد چرا تاريك است و غر بزنيد، حتي با يك شمع كمي آنجا را روشن كنيد”.
يا به قول ما ايراني ها: “ماهي را هروقت از آب بگيري تازه است”.

٩- روابط و ذهن خود را خانه تكاني كنيد

نه تنها در خانه، بلكه در محيط كار، اجتماع و ….. روابط خود را در جهت مثبت اصلاح كنيد. مطمئناً هيچ كس بدون كمك و همياري ديگران، نمي تواند به اهداف خود برسد، اما اگر قرار باشد اين ازدحام روابط بي فايده و پُر سر و صدا همراه با ميليون ها انرژي منفي باشد و باعث عدم تمركز يا تحليل روحيه تان شوند، “بهتر است حذف شوند”.

١٠- به علائق خود توجه كنيد

هر كسي به چيزهايي در ذهن خود و بطور ذاتي علاقه دارد، اگر هر گام يا عمل يا هدفي را طبق آنچه كه علاقه داريد و به آن عشق مي ورزيد، آغاز كنيد، مي بينيد كه چطور سريع تر و آسان تر به هدف خود مي رسيد.
در واقع اين خود دروني ما است كه جسم ما را به طرف آن چه كه لذت مي بريم و عشق مي ورزين، سوق مي دهد.

دیدگاهتان را بنویسید