قواعد آپارتمان نشینی
2016-03-10
فروش ویلا محمودآباد
2016-03-11

۱۰ راز ساده برای شاد بودن مشاورین املاک

۱۰راز ساده برای شاد بودن مشاورین املاک

راز ساده برای شاد بودن مشاورین املاک| مشاورین املاک| مقالات املاک|مقالات علمی مشاورین املاک|مقالات آموزشی املاک| راز شاد بودن املاک| مشاورین املاک شمال| مشاورین املاک در شمال| مقالات علمی آموزشی املاک| آموزش مشاورین املاک

راز ساده برای شاد بودن مشاورین املاک| مشاورین املاک| مقالات املاک|مقالات علمی مشاورین املاک|مقالات آموزشی املاک| راز شاد بودن املاک| مشاورین املاک شمال| مشاورین املاک در شمال| مقالات علمی آموزشی املاک| آموزش مشاورین املاک

 

 

یک مشاور املاک شاد در کار خود فعال و موفق است.
نظر شخصی من این است که در حال حاضر بسیاری از بنگاه های معاملات ملکی استرس زیادی بر سر کسب سود، پول، حرص و طمع، ثروت و دستاوردهای مالی دارند. تجارت در عرصه املاک و مستغلات تنها یک منبع سود و ثروت نیست ، بلکه منبع شادی، خلاقیت ، آزادی، ابراز، اجتماع، و موفقیت است.
عادت کنید که صبح زود از خواب بیدار شوید.
افرادی که از نظر مالی موفق هستند عادت دارند که صبح زود از خواب بلند شوند. بهترین ساعت روز در صبح است زیرا مغز ما نیروی تازه گرفته و شاداب شده و آماده کار و حل مشکلات است. صبح زود و با آرامش از خواب برخاستن در طول چند ماه ، یک عادت جدید در خواب است . با تنظیم ساعت خود فقط ۵ دقیقه زودتر شروع کنید. هر ده روز یکبار ۵ دقیقه زودتر ساعت را تنظیم کنید. به علاوه ، دکمه تکرار زنگ ساعت را برای کمی چرت زدن تنظیم نکنید . ممکن است زنگ ساعت خود را نزدیک یخچال، حمام یا قهوه ساز قرار دهید. بعد از برخاستن ورزش صبحگاهی را فراموش نکنید.
به علاوه، ثابت شده که زود از خواب بیدار شدن باعث:
۱٫افزایش بهره‌وری در طول روز
۲٫ موفقیت در حل مشکلات مورد انتظار
۳٫ برنامه ریزی بهتر
۴٫ زمان بیشتری برای ورزش
۵٫ استرس کمتر برای رفت و آمد های روزانه به محل کار (استرس ناشی از دیر رسیدن).
۶٫ داشتن وقت آزاد بیشتر.
۲٫دایره نفوذ ، دانش، و دسترسی به مجربان این حرفه را افزایش دهید.
یکی از بهترین کارهایی که من در شروع تجارت خود انجام دادم این بود که از دو مشاور املاک فعال و محلی را برای صرف ناهار دعوت کردم تا همدیگر را بیشتر بشناسیم و گپ دوستانه ای باهم داشته باشیم. من فقط به این دو نفر بسنده نکردم بلکه در سال اول تجارت با مشاوران با تجربه زیادی گفتگو کردم و از تجربیات آنها استفاده نمودم .در طول این یک سال به شبکه مشاوران با تجربه املاک و مستغلات متصل شدم . در پایان آن سال من در شرایطی نزدیک با بیش از ۲۰ مشاور املاک موفق، در بازار رقابت می کردم. هدف از این ناهار تنها خواندن ذهن آنها یا پرسیدن سوال نبود، بلکه ایجاد یک دوستی پایدار، شناخت آنها و کمک به آنها در مسائل آتی بود. هدف نهایی ایجاد یک رابطه دوستانه است. دلیل این کار این است که شما می توانید درآینده برای کمک و راهنمایی با یک دوست تماس بگیرید.
۳٫یاد بگیرید و آنچه که فهمیده اید را به دیگران بیاموزید.
روز خود را با آموزش آنچه که در طول روز یاد گرفته اید به دیگران ، دوستان ، یا شریک تجاری خود، شروع کنید . و دیگران را به انجام همان کار تشویق کنید. با شور و اشتیاق موضوع مورد علاقه خود را توصیف کنید. این توضیحات روشن تاثیر مستقیمی بر توانایی شما برای درک موضوع دارد و در زمانی گفتگو با خریدار یا فروشنده برروی آنها تاثیر می گذارد.
۴٫ وقت آزاد خود را افزایش دهید و در پی آن زندگی رضایت بخش را تجربه کنید.
کتاب بخوانید ، ورزش کنید ، مقالات مختلف در رابطه با تجارت املاک و مستغلات را بخوانید، با فروشندگان تماس بگیرید ، لیست کارهای فردا را بنویسید …. .
۵٫ از استرس دوری کنید و خاطرات و تجربیات بد خود را روی کاغذ بیاورید.
۶٫ از مهارت های شریک کاری خود بهره بگیرید. نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید .
انتخاب همکار برای دو برابر کردن مهارت های خود است . کلید دستیابی به موفقیت در تظاهر کردن به کسی که نیستید ، نمی باشد، بلکه از توان خود به بهترین شکل استفاده کردن است. کشف توانایی های استثنایی، شناخت نقاط ضعف و فهم اینکه چگونه توانایی های دیگران توانایی شما را کامل می‌کند، می تواند یک شراکت موفق را ایجاد کند.
۷٫زمان و نحوه برنامه ریزی هفته آینده را مشخص کنید.
بدون اهداف و برنامه ریزی های هفتگی ، اغلب با حجم زیادی از فعالیت های تجاری تحت فشار قرار می گیرید. و این فعالیتها می تواند ما را در پایان هفته سردرگم باقی گذارد. درحالی که تعیین اهداف مشخص برای کل هفته حائز اهمیت است ، روزهای کاری شما باید برای انطباق و تغییر برنامه ریزی ها انعطاف پذیر باشد.

۸٫برای تجارت بهتر نقش بازی کنید.
خودتان را جای کسی تجسم کنید که با فروشندگان تماس می گیرد، با آنها قرار ملاقات می گذارد، و برای انعقاد قرارداد آماده می شود و با هوشمندی در بستن قرارداد موفق می شود. برای برنامه ریزی و نظم و ترتیب بهتر در طول روز تجسم کنید که کی و کجا کارهای روزانه شما تکمیل خواهد شد. تجسم کنید و آنچه را که در معامله فردا خواهید دید یا شنید را با خودتان تکرار کنید. خودتان را به جای کسی که می خواهید باشید، تجسم کنید. شب ها قبل از خواب چند دقیقه به معاملاتی که دوست دارید فردا اتفاق بیافتد فکر کنید.
۹٫لبخند بزنید
شادی دلیل لبخند و لبخند دلیل شادی است . سعی کنید به طور هوشمندانه ای لبخند بزنید . به دنبال موضوعاتی بروید که شما را شاد کند و در طول روز لبخند را بر لبتان بیاورد. تفکرات منفی را به تفکرات مثبت تبدیل کنید.
۱۰٫هر هفته به ۲تا۵ فروشنده زنگ بزنید
فروشنده عامل حیات تجارت شما است. میزان مبلغ پیشنهادی شما در نتیجه تعداد فروشندگانی است که در طول هفته با آنها صحبت می کنید این تماس ها باید: فروشنده ،ملک فروشی و گزینه های مالی مانند وام را قبل از انتخاب بررسی کند، ، نحوه همکاری شما را به فروشنده بیاموزد، و نحوه پیشروی طرفین معامله را برای دستیابی به نتایج فوری بفهمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید