تهاتر کابینت با آپارتمان
تهاتر کابینت با آپارتمان
2017-02-27
تهاتر شیرآلات-لوله اتصالات-کاشی-سرامیک
تهاتر شیرآلات-لوله اتصالات-کاشی-سرامیک
2017-02-27

تهاتر کابینت با واحد مسکونی

تهاتر کابینت با واحد مسکونی

تهاتر کابینت با واحد مسکونی

تهاتر کابینت با واحد مسکونی

تهاتر کابینت با واحد مسکونی / تهاتر کابینت با واحد مسکونی در ایران /تهاتر کابینت با واحد مسکونی در تهران / تهاتر کابینت با واحد مسکونی در مازندران / تهاتر کابینت با واحد / تهاتر کابینت با واحد مسکونی / تهاتر کابینت با واحد مسکونی آماده در شمال / تهاتر کابینت با واحد مسکونی تو مازندران / تهاتر کابینت با واحد مسکونی در گیلان

تهاتر کابینت با واحذ مسکونی

تهاتر کابینت با واحدهای تجاری مسکونی ( ویلا_آپارتمان)

تهاتر کابینت با ملک مسکونی و یا تهاتر کابینت با آپارتمان توسط بزرگترین شرکت دکوراسیون داخلی در ایران صورت می گیرد. تهاتر کابینت بدین معناست که کارفرما در ازای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی واحد های عمرانی خود به مجری, واحد مسکونی و عمرانی واگذار نماید. شرکت دکوراسیون داخلی گروه فنی مهندسی ویلا تک مجری کلیه امور تهاتر کابینت در ایران.
آدرس مازندران محمودآباد سرخرود

شماره تماس ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

تلگرام

صنایع چوب و فلز ویلا تک با هدف ارائه محصولات چوبی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد .
این مجموعه با گذشت زمان و احساس نیاز مشتریان به محصولات جدید و هم تراز با مدل های مطرح جهان، اقدام به طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک ، پارتیشن های اداری، کمد دیواری و سایر محصولات چوبی نمود.
گروه فنی مهندسی ویلا تک به دلیل احترامی که برای مصرف کنندگان خود قائل است، مبادرت به تهیه و تأمین بهترین مواد اولیه از شناخته ترین شرکت ها نموده است. انواع متریال های چوب، ام دی اف و صفحات سنگ بکار رفته در محصولات شرکت از برترین تأمین کنندگان داخلی و خارجی تأمین می شود.
امید می رود با پشتکار و تلاشی که پرسنل این مجموعه در راه خدمت گزاری به مشتریان عزیز دارند، شاهد ارائه خدمات بهتر و کامل تری به مشتریان محترم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید