میناگران آمل
2016-12-20
تولید درب چوبی داخلی ساختمان
2016-12-26

تولید پنجره دو جداره ویستابست

تولید پنجره دو جداره ویستابست

تولید پنجره دو جداره ویستابست

تولید پنجره دو جداره ویستابست

تولید پنجره دو جداره ویستابست | تولید پنجره دو جداره ویستابست در مازندران | تولید پنجره دو جداره ویستابست | تولید پنجره دو جداره ویستابست در مازندران شهرهای بابل-بابلسر-فریدونکنار-سرخرود-محمودآباد-نور و رویان-نوشهر و چالوس-متل قو…



گروه تولیدی ویلا تک تولید کننده پنجره های دو جداره upvc ویستابست در استان مازندران می باشد 

تلفن جهت سفارش و یا پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸ حبیبی

گروه صنعتی پنجره سازان ویلا تک تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره UPVC ویستابست با سابقه درخشان و پرسنل مجرب و با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاههای پیشرفته در مازندران میباشد.
اجرای پروژه های لوکس،رزومه درخشان و اجرای بی عیب و نقص پروژه ها در مازندران در واقع گواه بر این ادعا میباشد.
کیفیت تولید و اجرای پروژه ها،خدمات پس از فروش،مشاوره تخصصی رایگان جهت پروژه های مشتریان گرامی همواره از ارکان جدایی ناپذیر این گروه صنعتی بوده و خواهد بود.
بسیار مفتخر خواهیم بود که از ابتدا تا انتهای پروژه همواره در کنار شما دوستان در سرتاسر استان سرسبز مازندران باشیم


با تمام تـوان خود می کوشـیم تا در هموار نمودن مسیر توسعه صنعت کشـورمان، سهیم باشیم.

معرفی شرکت

شرکت ویستا بست در سال ۱۳۸۲ به ثبت رسید و از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز کرد و طی ۳ سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود. ویستا بست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید در و پنجره یو‌‌‌‌‌‌پی‌وی‌سی براساس استانداردهای بین‌المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور می‌باشد.
این شرکت با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، تنوع محصولات تولیدی خود را به ۴۳ قالب در انواع ۳ محفظه‌ای، ۵ محفظه‌ای و کشویی و ۷ رنگ لمینیت، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۳ خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید