قیمت گذاری ویلا و آپارتمان
2016-01-28
صدور پروانه ساختمانی
2016-01-28

ساختمان پیش ساخته ویلایی

چگونه یک ساختمان پیش ساخته ویلایی بسازیم

چگونه یک ساختمان پیش ساخته ویلایی بسازیم

امروزه برای ساخت ساختمان های ویلایی، خیلی ها سیستم ساختمان پیش ساخته را پیشنهاد می کنند. در این چگونه با مزایا و معایب این ساختمان ها آشنا می شوید

قبل از هر چیز باید دانست که برای چه منظور می خواهیم سراغ ساختمان های پیش ساخته برویم و در صورتیکه مزایای آن برای ما بیش از معایب آن باشد می توان ویلای پیش ساخته را یک گزینه مناسب دانست.

۲

ساختمان های پیش ساخته نسبت به یک ساختمان سنتی وزن (بارمرده) کمتری دارند و در نتیجه در مقابل زلزله آسیب پذیری کمتری خواهند داشت.

۳

در ساختمان های پیش ساخته معمولا از مصالحی ساخته می شوند که معمولا کار عایق حرارتی را به خوبی انجام می دهند.

۴

ساختمان های پیش ساخته معمولا با سرعت بیشتری نسبت به ساختمان های سنتی ساخته می شوند و این موضوع می تواند باعث کاهش هزینه های ساخت و نیز دردسر نظارت بر ساخت آن شود. این زمان می تواند بین چند هفته تا چند ماه متغیر باشد.

۵

ساختمان های پیش ساخته می توانند برای ساخت در مناطقی که مشکل دسترسی دارند و برای حمل مصالح سنتی مشکل وجود دارد مناسب باشند.

۶

ساختمان های پیش ساخته معمولا برای جلوگیری از انتقال صدا بین اتاق ها و بین طبقات به خوبی ساختمان های سنتی عمل نمی کنند.

۷

ساختمان های پیش ساخته ممکن است هزینه بالاتری نسبت به یک ساختمان سنتی داشته باشند ولی نکته مثبت آن است که بخش بیشتری از هزینه پرداختی صرف بالا بردن کیفیت مصالح مصرفی می شود و نه صرف نیروی کارگری که بخش زیادی از هزینه های ساختمان های سنتی را تشکیل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید