پیش فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود
پیش فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود
2018-10-01
فروش ایزوگام آمل
فروش ایزوگام آمل
2019-01-29

شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان

شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان

شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان

شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان

شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان | خرید ویلا شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان | خرید آپارتمان شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان | شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان برای ایرانیان

خرید خانه در گرجستان با قوانین جدید

با عرض سلام و احترام خدمت همراهان عزیز شرکت سام جورجیا .

در خصوص موضوع خرید خانه در گرجستان و وضع قوانین جدید در این مقاله برخی از موضوعات را مورد بررسی قرار می دهیم .

در حال حاضر، طبق اعلام برخی خبرگزاری ها مشکلاتی برای ایرانیان در گرجستان بوجود آمده و قوانین جدیدی از سمت دولت گرجستان برای سخت تر شدن اقامت وضع خواهد شد، در این مورد کارشناسان شرکت سام جورجیا موارد زیر را بعنوان اطلاعات معتبر به شما همراهان گرامی و دوستاران گرجستان اعلام می نماید :

 

 

شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان

شرایط جدید خرید مسکن در گرجستان

قوانین جدید خرید ملک در گرجستان

 

موضوع حسابهای بانکی ایرانیان

در هفته اخیر، با توجه به بسته شدن حساب برخی از هموطنان ایرانی در گرجستان، بانک TBC بخشنامه جدیدی را صادر کرده و طی آن اعلام نموده که حساب ایرانیانی که در کشور گرجستان کارت اقامت نداشته اند، بسته شده و این موضوع در پی قوانین مبارزه با پولشوئی در گرجستان صورت پذیرفته. همچنین این موضوع تنها مربوط به بانک TBC می باشد و شامل دیگر بانک های گرجستان نمی شود . پیش از این ایرانیانی که توسط پاسپورت خود حساب افتتاح نموده اند و کارت اقامت ارائه ننموده اند، حسابهای آنها بسته شده است . همچنین، پیش از این ، ایرانیان می تواستند برای واریز به حساب (هر حسابی) از طریق پاسپورت اقدام نمایند، این در حالیست که بانک TBC تنها با در دست داشتن کارت اقامت گرجستان اجازه واریز به حساب را برای ایرانیان میسر می سازد .

 

اصلاح قوانین مهاجرتی به گرجستان

نخست وزیر گرجستان، در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۸، اعلام نموده که به منظور مبارزه با مهاجرت های غیرقانونی به گرجستان، قوانین مهاجرتی اصلاح خواهند شد و طبق این اصلاحیه، تمدید اقامت گرجستان برای اخذ اقامت دائم گرجستان، بجای ۶ سال ، ۱۰ سال طول خواهد کشید. همچنین در این اصلاحیه ذکر شده که حداقل قیمت خرید ملک در گرجستان از ۳۵ هزار دلار به ۵۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت .

 

 

وضعیت خرید ملک در گرجستان در حال حاضر چه شرایطی دارد؟

در حال حاضر، در گرجستان، در وضعیت فعلی که اصلاحیه قوانین توسط پارلمان گرجستان تائیده نشده است می توانید با پرداخت ۳۵ هزار دلار آمریکا بصورت کارشناسی شده، یک واحد را بصورت سفید، سبز یا مبله خریداری نمائید و توسط کارشناسان سام جورجیا اقامت را به رایگان دریافت کنید، پس در حال حاضر، هیچگونه محدودیت و مشکلی در خرید ملک و اخذ اقامت در کشور گرجستان وجود نداشته و همچنان می توانید با ۳۵ هزار دلار آمریکا می توانید خرید انجام دهید .

 

خرید آپارتمان در گرجستان چه شرایطی دارد ؟

در حال حاضر، تنها شرایط خرید خانه در گرجستان داشتن گذرنامه معتبر و قانونی می باشد . با در دست داشتن گذرنامه ی قانونی می توانید با کارشناسان شرکت سام جورجیا در تماس بوده و پیش از ورود به گرجستان ، قرار بازدید تنظیم نموده و پس از اینکه ملک مورد نظر را پسند نمودید برای تنظیم قرارداد و معامله وارد عمل شوید .

 

خرید خانه در گرجستان چه هزینه هائی را برای من در بر دارد؟

بسیاری از متقاضیان پیش از ورود به گرجستان ترجیح میدهند از هزینه های احتمالی با خبر باشند، در اینجا لازم است بدانید ، هزینه های جانبی خرید ملک بسیار اندک می باشد، تنها هزینه ای که به عهده خریدار می باشد، هزینه انتقال سند می باشد و کارشناسان شرکت سام جورجیا هزینه ای را بابت اقامت از طریق خرید ملک دریافت نمی نمایند و هزینه اقامت از طریق خرید ملک، از طریق شرکت سام جورجیا رایگان می باشد .

 

نتیجه :

همراهان گرامی، در حال حاضر به تاریخ ۲۵ ماه می ۲۰۱۸ میلادی، هیچگونه اصلاحیه ای برای قوانین جدید مهاجرتی مورد تصویب پارلمان گرجستان قرار نگرفته اما دیر یا زود این اصلاحیه توسط پارلمان تصویب خواهد شد و متقاضیان، سرمایه گذاران و مهاجران می بایست بر اساس قوانین جدید مهاجرتی خرید ملک انجام دهند .

 

در صورت داشتن هرگونه سوال، با ما از طریق بخش نظرات و یا بخش تماس با ما، در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید