فروش ایزوگام آمل
فروش ایزوگام آمل
2019-01-29
فروش ایزوگام در سرخرود
فروش ایزوگام در سرخرود
2019-01-31

فروش ایزوگام در محمودآباد

فروش ایزوگام در محمودآباد

فروش ایزوگام در محمودآباد

فروش ایزوگام در محمودآباد

فروش ایزوگام در محمودآباد | فروش ایزوگام در محمودآباد همراه با نصب | فروش ایزوگام در محمودآباد دلیجان | فروش ایزوگام در محمودآباد ایزوگام شرق | فروش ایزوگام دلیجان محمودآباد | فروش ایزوگام  محمودآباد طرح دار

فروش ایزوگام محمودآباد همراه با نصب

فروش و نصب ایزوگام شرکت فنی مهندسی ویلا تک

فروش و نصب ایزوگام در مازندران

فروش ایزوگام شرق دلیجان یکی از برندهای معتبر ایزوگام شرق دارای استاندارد ملی ایران در سراسر ایران آغاز شد برای سفارش محصول وخرید میتوانید با ما تماس بگیرید

شرکت تولیدی ایزوگام شرق دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات،محصولات خود را باتوجه به درخواست مشتریان از نظر ضخامت وقیمت باتوجه به شرایط اب وهوایی محصولات خود را باتوجه به سفارش مشتریان تولید و روانه بازار میکند.

جهت خرید و دریافت قیمت ایزوگام شرق دلیجان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

توقع بعدی شما چیست؟

قیمت مناسب و البته ارزان.در سریع ترین زمان ممکن

کیفیت مثال زدنی و تضمین شده.

پیدایش صنعت ایزوگام :
ساخت و ساز مسکن همواره طولانی ترین و پیچیده ترین طرح تحقیقاتی بشر بوده است. انسان برای تدارک مکانی امن و آرام برای زندگی همیشه از شیوه ها و مواد گوناگونی بهره گرفته است تا بر عوامل جوی فائق آید.
در ایران با توجه به اقلیم های آب و هوایی و وفور منابع نفتی از چند دهه قبل قیرگونی سیستم متداول عایقکاری رطوبتی بوده است. پیشرفت فناوری روز دنیا باعث شد عایق های پیش ساخته بر پایه قیر به دلیل صرفه اقتصادی بالاتر و عمر مفید بیشتر جایگزین مناسب و ارزان قیمت روشهای متداول قبل شود. ایزوگام به دلیل عدم پوسیدگی ، وزن بسیار سبک ، ترمیم آسان و مقاومت در برابر عواملی چون آب ، رطوبت ، گرما ، سرما و اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار کاربردی و موثر است.

فروش ایزوگام در محمودآباد

شرکت ایزوگام شرق
گروه تولیدی ایزوگام شرق در سال ۱۳۶۹ با هدف تولید انواع عایق های رطوبتی مطابق با استانداردهای روز دنیا تاسیس گردید و از آغاز با تامین مواد اولیه مرغوب و رعایت کامل اصول کنترل کیفی و با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان بر هدف آسایش و اعتماد مصرف کنندگان متمرکز بوده است.
این شرکت توانسته است با استفاده از امکانات و پتانسیل های موجود بعنوان بزرگترین مجموعه تولیدی عایق رطوبتی در کشور، در رده بهترین تولید کنندگان عایق های رطوبتی جهان قرار بگیرد.اکنون افتخار می کنیم که پس از ربع قرن خوش نامی و افتخار اینک شما نیز نام ایزوگام شرق را به عنوان گزینه برتر می شناسید.

فروش ایزوگام در محمودآباد

فروش ایزوگام محمودآباد

نماینده فروش ایزوگام در محمودآباد | نمایندگی فروش ایزوگام در محمودآباد | مازندران نمایندگی فروش ایزوگام در محمودآباد | فروش ایزوگام در محمودآباد ایزوگام ساده طرح دار | نمایندگی انواع ایزوگام دلیجان فروش ایزوگام محمودآباد | فروش ایزوگام محمودآباد ایزوگام شرق | فروش ایزوگام در محمودآباد با ضمانت کاری

دیدگاهتان را بنویسید