نقاشی ساختمان در شمال
2016-07-26
زمین شمال فروشی
2016-07-27

فروش درب ضد سرقت

فروش درب ضد سرقت

فروش درب ضد سرقت | فروش درب ضد سرقت | نمایندگی فروش درب ضد سرقت در مازندران | فروش درب ضد سرقت در آمل | فروش درب ضد سرقت ئر سرخرود | فروش درب ضد سرقت در محمودآباد | فروش درب ضد سرقت در بابلسر | فروش درب ضد سرقت فریدونکنار | فروش درب

جوب صنعت برادران اسفندیاری فروشنده درب های ضد سرقت وارداتی و ایرانی درب های چوبی و درب داخلی ساختمان کابینت آشپزخانه می باشد. تنوع بسیار زیاد محصولات چوب صنعت برادران اسفندیاری یکی از دلایل پیشی گرفتن این مجموعه از سایر رقبا شده است.


((فروش عمده درب ضد سرقت چینی))

تولید انبوه انواع درب چوبی MDF ABS HDF pvc

تولید کابینت ام دی اف و ممبران و هایگلس
تولیدی nasim-dor تولید کننده دربهای چوبی ساختمان
اماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز میباشد.

شماره تماس : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

تلفن دفتر : ۰۱۱۴۳۲۴۳۶۵۲ خانم امیری

تلگرام

تخفیف ويژه براي انبوه سازان

((فروش عمده درب ضد سرقت ترک – چینی – ایرانی ))

گروه تجاری صنایع چوب صنعت nasim-dor

با هدف نوآوری در تولید محصولات متنوع و قابل رقابت با شرکت های تولیدی مشابه جهت تامین نیازهای مشتریان در زمینه تولید انواع درب های چوبی و کابینت در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردید، تا بتواند در تلاقی تجربه و تخصص  کنار هم خلاقیت و نوآوری نوین را با ارائه محصولات جدید در این صنعت به شما مشتریان گرامی عرضه نماید.

چوب صنعت اسفندیاری هم اکنون با ارائه مدل های متنوع  درب های ضد سرقت ترکیه ای ،ضد سرقت ایرانی و ضد سرقت چینی ، درب های تمام چوب ، درب های لابی ، درب های داخلی و کابینت به یکی از قطب های کشور در این زمینه تبدیل شده است .

0ec4eE 4002 3_tuna-reklam 13 a-01_20111227_1888279220 IMG_0140

images1

مشخصات فنی درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به نوعی از درب ورودی ساختمان می گویند که سازنده آن با رعایت استانداردهایی خاص و عایق کردن درب نسبت به حرارت، رطوبت و صدا، آن را قادر ساخته تا بتواند از تخریب قفل ، لولا یا بدنه جلوگیری کرده و در نهایت مانع از ورود دزد به محل مورد نظر بشود. نکته قابل توجه در این درب های این است که، براساس همین استانداردها، ایمن کردن این نوع از درب ها نباید مانع از امدادرسانی به افراد داخل ساختمان هنگام وقوع حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل یا آتش سوزی شده باشد. به طور کلی درب ضد سرقت .از سه بخش تشکیل شده است: ۱-چارچوب ۲- بدنه ۳-قفل درب که در بدنه جای گرفته است
همان طور که اشاره شد با توجه به استانداردهای موجود اگرچه این نوع از درب ها ظاهری دلربا دارند، اما بدون تردید برای ساخت آنها از فلزهای مقاوم در برابر برش، ضربه یا سوراخ شدن همراه با موادی مقاوم در برابر حرارت و اسید استفاده خواهد شد پس وزن زیادشان نسبت به در های معمولی اولین مشخصه درب ضد سرقت است.

مزایای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت عایق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد می باشند. از دیگر مزایای این درب ها می توان به مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر اشاره کرد که هر مشتری را قانع می کند تا یکی از آن ها را خریداری کند. این درب ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر این که منزل شما را از ورود سارقان محافظت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضدحریق هم هستند. علاوه بر این، با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی این درب ها شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند.

درب ضد سرقت ایرانی یا خارجی؟

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
به طور کلی بازار داخلی کشورمان هم اکنون شاهد حضور درب های ضد سرقت ترکیه و ضد سرقت چینی در کنار تولیدات داخل کشورمان است. بنابراین فقط سه گزینه مقابل خریداران قرار دارد. کارشناسان بازار درب های ضد سرقت می گویند: اگر بخواهیم درباره کیفیت درب های ضد سرقت موجود در بازار واقع بین باشیم هم اکنون درب های ضد سرقت ایرانی هم ردیف در های تولید شده ترکیه هستند اما در دراز مدت کیفیت و ماندگاری درب های ضد سرقت ترک حرف اول را در بازار می زنند. میزان محبوبیت تولیدات ترکیه در بازار ایران بالاتر از محصولات داخلی است و چینی ها هم با اختلاف بسیار در انتهای جدول تقاضای خریداران قرار گرفته اند.

قیمت درب ضد سرقت

نحوه قیمت گذاری برای قیمت درب ضد سرقت و درب های داخلی

نحوه قیمت گذاری در صنایع درب سازی و قیمت درب ضد سرقت و درب های داخلی بر مبنای پارامترهای مختلفی می باشد. در مرحله اول به نحوه ی قیمت گذاری و شرایط تاثیر گذار بر قیمت دهی قیمت درب ضد سرقت می پردازیم. اولین عامل در نحوه ی قیمت دهی قیمت درب ضد سرقت ضخامت فلز مورد استفاده در درب های ضد سرقت می باشد. درب ضد سرقت ویلا تک دارای چهارچوب و اسکلت بندی داخلی می باشد که فلز مورد استفاده در چهارچوب ۲ میلی متر می باشد ولی فلز مورد استفاده در لنگه درب ضد سرقت برای شاسی کشی درب ضد سرقت ضخامت یک و نیم میلی متر می باشد. پس ضخامت درب تاثیر زیادی بر قیمت درب ضد سرقت دارد. عامل بعدی تایثر گذار بر قیمت درب ضد سرقت کیفیت و نوع یرآق آلات مصرفی در داخل و روی درب ضد سرقت می باشد. به طور مثال قیمت درب ضد سرقت با قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه بیشتر از قفل های هفت زبانه می باشد. و یا اینکه مشتری تمایل دارد که درکوب گران قیمت کرومی سنگین وزن را انتخاب کند که می تواند بر قیمت تمام شده ی درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد. به همین دلیل نمونه هایی که در کاتالوگ درب ضد سرقت مشاهده می شود از دستگیره ها و درکوب ها و قفل ۷ زبانه معمولی ترک استفاده شده است تا بتواند قیمتی اقتصادی تر برای درب های ضد سرقت بدست آید.

دیدگاهتان را بنویسید