فروش جایگاه پمپ بنزین شمال
2016-01-20
فروش سوئیت شمال
2016-01-20

فروش هتل شمال نوشهر

فروش هتل شمال نوشهر

کد ملک: (۴)

فروش هتل نسیم هتلی ۳ ستاره در سواحل شمالی کشور و در شهرستان نوشهر واقع گردیده که دارای ۲۲ اتاق و سوییت در ۶ طبقه می باشد

استان مازندران شهر نوشهر
نوع معامله برای فروش معامله انجام شده است؟
آدرس حدودی مازندران نوشهر

فروش هتل شمال سیسنگان

توضیحات بیشتر:

فروش هتل نسیم هتلی Tستارهدر سواحل شمالی کشور و در شهرستان نوشهر واقع گردیده که دارای ۲۲ اتاق و سوییت در ۶ طبقه می باشد که کلیه اتاقها کاملا نوسازی و تجهیز گردیده اند. به لحاظ جغرافیاییهتلدر منطقه ای که کمترین فاصله بین کوه و دریا را دارد واقع گردیده است. لذا دارای چشم اندازی زیبا از کوه و دریا و آب و هوای بسیار مناسبی می باشد. نزدیکی جنگل سیسنگان (کمتر از ۲ کیلومتر) و فاصله ای کمتر از۲دقیقه تا ساحل دریا و نزدیکی به بازار خرید سنتی رویان و نوشهرهتلرا از موقعیت تفریحی مناسبی برخوردار نموده است.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید آپارتمان سرخرود با شماره( ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی ) تماس حاصل فرمایید


معنای ستاره های هتل ها چیست؟

برای انتخاب دقیق تر هتل ها در این عنوان به بررسی شرایط و خدمات و تفریحات هتلهای ۱ تا ۵ ستاره می پردازیم

خدمات و امکانات موجود در هتلها و سطح کیفیت آنها معیار مهمی برای انتخاب و سنجش یک هتل در سفر به حساب میآید. بر همین اساس، درجه هتلها بسته به سرویسها و تسهیلاتی که به مسافرانشان ارایه میدهند مشخص میگردد. این درجهبندی با تعداد «ستاره» مشخص میشود، به این معنی که هرچه ستارههای یک هتل بیشتر باشد، شرایط رفاهی مطلوبتری ارایه میگردد.

حداقل شرایط لازم برای درجهبندی یک هتل در یکی از سطوح درجات، دارا بودن سطحی از خدمات و تسهیلات است که میبایست به میهمان ارایه شود.

  • رعایت حداقل سطح کیفی در قسمتهای مختلف هتل
  • حداقل دارای ۸ اتاقخواب
  • ۷۵% اتاقخوابها با حمام یا تسهیلات خصوصی
  • وجود محلی برای صبحانه خوری
  • وجود سیستم سرمایش و گرمایش قابل کنترل در اتاقخوابها

بر اساس استانداردی که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تعیین کرده است، شرایط کلی که در انتخاب یک هتل مورد بررسی قرار میگیرد عبارتند از:

خدمات و پذیرش مهمان: لازم است کارکنان قسمت پذیرش در ابتدای ورود هتل ضمن داشتن آگاهی و تسلط کافی به روی وظایفشان، آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان در طول روز و شب را داشته باشند. کارکنان این بخش باید اطلاعات دقیق و روشنی درباره قیمتهای مربوط به رزرو اتاقها، خدمات، ساعات کار، رویدادها و قوانین هتل به مهمانان ارایه دهند. کارکنان هتل بهتناسب درجهی هتل باید حداکثر کیفیت را در کمک به جابهجایی وسایل مسافران داشته باشند.

کیفیت اتاقخوابها: بهطورکلی کیفیت اتاقخوابها، نورپردازی، سیستم تهویه، وسایل اتاق اعم از: تخت خواب، تشک، مبلمان، کمد و… به همراه چیدمان آنها نقش مهمی در آسایش مسافران دارد. اتاقخوابها باید ازلحاظ اندازه و شکل و شمایل استانداردهای لازم را داشته باشند. وسایل اتاق نباید باعث آزردهخاطری میهمانان شود. استفاده کردن از وسایل باکیفیت، مرغوب و سالم در هر هتلی ضروری است. استفاده از وسایل لوکس، باکیفیت برتر و تزیینات زیبا نشان دهنده سطح بالای یک هتل است.

خدمات عمومی اتاق: این خدمات شامل ارایه خدمات غذا در اتاق، سرویس بیدار شدن میهمان در صبح و… است که با بالا رفتن درجات هتل این خدمات باکیفیت بهتری ارایه میشوند.

پاکیزگی و خانهداری:رعایت بهداشت و پاکیزگی در همه درجات الزامی است چرا که پاکیزگی هتل، بدون در نظر گرفتن تعداد ستارههای آن اهمیت زیادی برای مسافران دارد. اهمیت به بهداشت مکانهایی که ارتباط مستقیم با میهمان دارد مانند رختخواب، حوله، کف، محل نشیمن، ظروف و دیوارها در جلب اعتماد میهمانها تاثیر بسزایی دارد. نظافت روزانه تختخوابها، تعویض ملحفهها و ضدعفونی کردن آنها از موارد ضروری همه درجات است.

رستوران و غذا:در هر هتلی برای ارایه خدمات مربوط به رستوران فضای مناسب و استانداردی پیشبینی شده است. کارکنان رستوران با رعایت اصول رفتاری بهترین خدمات ممکن در سطح هتل را ارایه میدهند. کیفیت غذا و نوشیدنیها به همراه تنوع غذایی و میزان دسترسی مسافر به آنها معیار مهمی برای انتخاب یک هتل بهحساب میآید.

سرویسهای بهداشتی:سرویسهای بهداشتی و حمام در هتلها باید از بهداشت بالایی برخورد باشند. ضدعفونی کردن حمام، سیستم تهویه مناسب، دسترسی مناسب، استفاده کردن از وسایل سالم (شیرآلات، دوش،…)، کفپوشهای مناسب حمام از حداقلهایی است که باید در هر هتلی رعایت شود.

فضاهای عمومی:فضای عمومی هر هتل با توجه به تعداد اتاقها، میهمانان و مراجعین هتل باید درست طراحی شود. کوچکی فضا باعث شلوغ به نظر رسیدن هتل میشود. لابی هتل باید فضایی برای آرامش و استراحت مسافران فراهم کند. فضای ظاهری هتل اولین نکته ایست که میتواند تاثیر بسزایی در انتخاب محل اقامت مسافرین داشته باشد.

هتلها در پنج سطح به شرح زیر طبقهبندی میشوند

هتل یک ستاره :تعداد اتاقها:اتاقهای کم و کوچککیفیت اتاقها و وسایل:وسایل اتاق باکیفیت وسایل خانگییخچال:اختیاریتلویزیون:در اتاق اختیاری، اما در لابی ضروریسرویس بهداشتی و حمام:معمولا فاقد سرویس بهداشتیمجزا گرمایش، سرمایش و تهویه هوا : دارای حداقل استانداردهای لازم جهت سرما و گرماآسانسور:معمولا فاقد آسانسورخشکشویی و لباسشویی:اختیاریپارکینگ:دارای محل پارک اتومبیلخدمات باربری:کمک در جابهجایی وسایل مهمانانخدمات حفظ و نگهداری:معمولا نداردلابی:دارای محوطهای کوچک برای رفع خستگیرستوران:دارای حداقل یک محوطه غذاخوری برای خوردن صبحانهپاکیزگی و خدمات خانگی:دارای حداقل شرایط قابل قبول پاکیزگی؛ نظافت روزانه اتاقهاکارکنان هتل:رفتار کارکنان مودبانه و دوستانهپذیرش هتل:پذیرش توسط مسیول هتل از قبل از صبحانه تا آخر شب

هتل دو ستاره : تعداد اتاقها : تعداد و اندازه متوسط اتاقهاکیفیت اتاقها و وسایل: وسایل اتاق باکیفیت وسایل خانگییخچال:اختیاریتلویزیون: معمولا اتاقها دارای تلویزیونسرویس بهداشتی و حمام:معمولا فاقد سرویس بهداشتیمجزا گرمایش، سرمایش و تهویه هوا : وسایل گرمایشی و سرمایشی قابل کنترل توسط مهمانآسانسور:معمولا فاقد آسانسورخشکشویی و لباسشویی:اختیاریپارکینگ: پارکینگ متناسب با ظرفیت هتلخدمات باربری:کمک در جابهجایی وسایل مهمانانخدمات حفظ و نگهداری:معمولا نداردلابی: دارای محوطهای کوچک برای رفع خستگیرستوران: دارای یکی از مکانهای غذاخوری مثل رستوران، بوفهپاکیزگی و خدمات خانگی: دارای پاکیزگی لازم؛ نظافت روزانه اتاقهاکارکنان هتل: نشانههای بیشتری از برخورد حرفهای در رفتار کارکنانپذیرش هتل:پذیرش توسط مسیول هتل از قبل از صبحانه تا آخر شب

هتل سه ستاره : تعداد اتاقها : تعداد و اندازه متوسط اتاقهاکیفیت اتاقها و وسایل: کیفیت بالاتر اتاقها و وسایل نسبت به هتلهای ۲ ستارهیخچال:دارای یخچال در اتاقتلویزیون: دسترسی میهمان به کنترل تلویزیون برای تماشای کانال دلخواه سرویس بهداشتی و حمام: سرویس بهداشتی در اتاقمجزا گرمایش، سرمایش و تهویه هوا : وسایل گرمایشی و سرمایشی باکیفیتآسانسور:معمولا دارای آسانسورخشکشویی و لباسشویی: موجود استپارکینگ: پارکینگ متناسب با ظرفیت هتلخدمات باربری:کمک در جابهجایی وسایل مهمانانخدمات حفظ و نگهداری: دارای مکان مناسبی برای نگهداری وسایل مسافران برای چند ساعت.لابی: دارای لابیرستوران: دارای رستوران و غذاخوری برای صبحانه و غذاپاکیزگی و خدمات خانگی: دارای کیفیت بالاتر بهداشت نسبت به هتل ۲ ستاره؛ نظافت روزانه اتاقهاکارکنان هتل: خدمات رسمیتر، معمولا کارکنان با فرمهای رسمیپذیرش هتل:پذیرش ۲۴ ساعته

هتل ۴ ستاره : تعداد اتاقها : اتاقهای زیاد و بزرگکیفیت اتاقها و وسایل: دکور و وسایل باکیفیتیخچال: یخچال باکیفیت به همراه تنقلات داخل آن در اتاقتلویزیون: تلویزیونهای بزرگ و کانالهای ماهوارهای و ویدیویی در اتاق سرویس بهداشتی و حمام: سرویس بهداشتی با کیفیت در اتاقمجزا گرمایش، سرمایش و تهویه هوا : کولر گازی و سیستم تهویه مطبوعآسانسور: دارای آسانسورهای باکیفیتخشکشویی و لباسشویی: موجود استپارکینگ: پارکینگ متناسب با ظرفیت هتلخدمات باربری: خدمات باربری به شکل درست توسط کارکنان حرفهایخدمات حفظ و نگهداری: دارای مکان مناسبی برای نگهداری وسایل مسافران برای چند ساعت.لابی: دارای لابی با کیفیترستوران: دارای رستوران با کیفیت جدا از رستوران کارکنانپاکیزگی و خدمات خانگی: دارای کیفیت بالای پاکیزگی و بهداشت؛ نظافت روزانه اتاقهاکارکنان هتل: کارکنان منظم با لباس رسمی و با نظارت مدیریتپذیرش هتل:پذیرش ۲۴ ساعته با استفاده از کارکنان حرفهای

هتل ۵ ستاره : تعداد اتاقها :اتاقها و سوییتهای زیاد و بزرگ کیفیتاتاقها و وسایل :اتاقها و وسایل لوکس و باکیفیتیخچال :یخچال باکیفیت به همراه تنقلات داخل آن در اتاقتلویزیون :تلویزیونهای بزرگ و کانالهای ماهوارهای و ویدیویی در اتاق سرویس بهداشتی و حمام :سرویس بهداشتی ممتاز در اتاق مجزا گرمایش، سرمایش و تهویه هوا : کولر گازی و سیستم تهویه مطبوع قابل تنظیم میهمانآسانسور :دارای آسانسورهای باکیفیتخشکشویی و لباسشویی :باکیفیت عالی موجود استپارکینگ :پارکینگهای ممتاز به همراه خدمات نظافت و…خدمات باربری :خدمات باربری به شکل ممتاز توسط کارکنان باربر حرفهایخدمات حفظ و نگهداری :دارای مکان مناسبی برای نگهداری وسایل مسافران برای چند ساعتلابی :دارای لابی با کیفیت ممتازرستوران :دارای رستوران با کیفیت و یک رستوران با غذاهای ویژهپاکیزگی و خدمات خانگی :ارایه خدمات پاکیزگی در سطح ممتاز؛ نظافت روزانه اتاقها کارکنان هتل :نظم فوقالعاده در ظاهر و رفتار کارکنان، استفاده از کارکنان حرفهای در بخشهای مختلف هتلپذیرش هتل :پذیرش ۲۴ ساعته با استفاده از کارکنان حرفهای

در اکثر هتلهای چهار و پنج ستاره امکانات زیر نیز وجود دارد:

  • سالن ورزش
  • فروشگاه
  • آرایشگاه
  • استخر
  • آژانس
  • مهد کودک
  • اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید