مجتمع ویلایی ساحلی
2016-01-26
ویلا ساحلی فریدونکنار
2016-01-26

ویلا ساحلی محمودآباد

کد ملک:(۲۶)

ویلا ساحلی محمودآباد

ویلا ساحلی|ویلا ساحلی شمال|ویلا ساحلی فروشی|ویلا ساحلی محمودآباد|فروش ویلا ساحلی در محمودآباد|ویلای ساحلی محموداباد|اجاره ویلا ساحلی محمودآباد|فروش ویلا ساحلی محمودآباد|اجاره ویلای ساحلی محمودآباد|ویلا ساحلی شمال محمودآباد

ویلا در شمال،ویلای ساحلی فروشی مورد نظر ما دو خواب فلت نو ساز سند دار بوده و در قسمت ساحلی روستای بیشه کلا محمودآباد در استان مازندران قرار دارد.

استان مازندران شهر محمودآباد
نوع معامله برای فروش معامله انجام شده است؟
مساحت زمین ۲۰۰ بنا ۹۰ عمر بنا نوساز
نوع ملک ویلا موقعیت ملک روستایی – ساحلی
نما سیمانی وضعیت سند شش دانگ – یک دنگ اوقاف داره
نوع اسکلت بتنی شرایط معاوضه ندارد
طبقه و واحد یک طبقه – فلت تعداد خواب ۲
قیمت ملک ۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
آدرس حدودی مازندران محمودآباد بیشه کلا
دیگر امکانات
پارکینگ دارد برق مسقل
گاز مستقل آب مسقل
آبگرمکن ندارد شوفاژ ندارد
پکیج ندارد فضای سبز دارد
کابینت mdf درب اتاق خواب hdf
درب ورودی ضد سقت تلفن ندارد
کفپوش اتاقها سرامیک سقف داخلی اتاقها سفید کاری – کناف
سقف بیرونی حلب طرح سفال کمد دیواری دارد
کوچه ۸ متر سونا ندارد
جکوزی ندارد وان ندارد
استخر ندارد باربیکیو دارد
تراس ندارد

توضیحات بیشتر:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بازدید کننده محترم

ویلای مورد نظر دارای آب، برق، گاز، سند، آلاچیق، آب نما

,کف سرامیک حیاط سنگ شکسته راه به پشت خونه هم داره… سقف کفاف

#-ویلا ساحلی در محمودآباد

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید و بازدید ویلا در شمال با شماره( ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی ) تماس حاصل فرمایید

ویلا ساحلی محمودآباد ویلا ساحلی محمودآباد ویلا ساحلی محمودآباد

 

 

ویلا ساحلی محمودآباد

محمودآباد

محمودآباد نام شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر است. این شهر مرکز شهرستان محمودآباد است. اقتصاد این شهر برپایه گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی استوار است. شالوده شهر در دوره ناصرالدین‌شاه پایه‌گذاری شده و در دوره رضا شاه بیشترین توسعه را یافته‌است. محمودآباد در قدیم بندرگاه آمل بوده است.

شهر فعلی محمودآباد از قدمت تاریخی زیادی برخوردار نیست. اگرچه تاریخ محمودآباد با روستای تاریخی اهلم در مجاورت آن یکی دانسته می‌شود. ولی تا دوره ناصرالدین‌شاه تنها اثر معماری مهم، راه ساحلی شاه عباسی و یک امامزاده بوده‌است. آغاز احداث بنای فعلی شهر محمودآباد به حاج محمدحسن‌خان اصفهانی (پدر محمدحسین امین‌الضرب) در دوره ناصرالدین‌شاه باز می‌گردد. او اقدام به ساخت مسجد، کاروانسرا(بعدها قلعه)، بندر، حمام، ساختمان تجاری، ابنیه مسکونی و همچنین راه‌آهن کوچکی از بندر تا دامنه‌های البرز در جنوب شهر نمود. راه‌آهن مزبور مدتی بعد با کارشکنی درباریان و به بهانه به خطر افتادن جان چارپایان منطقه برچیده شد.

از این دوره تا زمان رضا شاه، آبادانی شهر رو به خرابی گذاشت. در سال ۱۳۰۸ محمودآباد مجدداً مورد توجه قرار گرفت. نقشه شهر در آن اجرا شد. سه خیابان اصلی و چندین خیابان فرعی در آن احداث گردید. تا این زمان از ساختمان‌های دوره ناصری هیج اثری باقی نمانده بود. در عوض کارخانه شالی‌کوبی احداثی در آن مجدداً به زندگی در آن رونقی داد. اسکله جدید و جند انبار بزرگ در شهر احداث شد و این شهر به مرکز صدور برنج و کنف به شوروی تبدیل گردید. خط آهن کوتاهی، کارخانه شالیکوبی را به اسکله جدید متصل می‌نمود.

صادرات کالا از این بندر موجب نیاز به ساختمان گمرک گردید. پس از آن نیز پرورش کرم ابریشم رونق شهر را افزود. به همین منظور یک کارخانه پیله کشی نیز در مجاورت کارخانه شالیکوبی احداث گردید. ابریشم تولیدی به کارخانه ابریشم بافی چالوس ارسال می‌شد. توسعه محمودآباد، آن را به بخشی کوچک تبدیل کرد که کارخانه برق، ادارات گوناگون از جمله اداره طرق و اداره املاک و همچنین ساخت منازل مسکونی جدید و نوساز را به دنبال داشت.

اگرچه به دنبال وقایع شهریور بیست، رونق محمودآباد برای چندسال دچار وقفه گردید، ولی با قدرت گرفتن حکومت مرکزی در سال ۱۳۳۵ ساختمان شهرداری محمودآباد احداث شد و در سال ۱۳۵۱ نیز با تصویب مجلس شورای ملی، محمودآباد به مرکز بخش تبدیل گردید. در سال ۱۳۷۰ شهرستان محمودآباد تاسیس و شهر محمودآباد به مرکزیت آن انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید