تولید پنجره وین تک
تولید پنجره وین تک
2016-11-01
آپارتمان رامسر فروشی
2016-11-12

ویلا متل قو فروشی کد۲۷۸

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی | ویلا فروشی شمال متل قو | ویلا فروشی در متل قو | ویلا متل قو فروش | ویلا متل قو فروشی | ویلا های فروشی در متل قو | ویلا فروشی در متل قو | ویلا فروشی شمال متل قو | ویلا های فروشی در متل قو | فروش ويلا متل قو | ویلا متل قو



ویلای فروشی در متل قو

ویلایی در منطقه متل قو – اسبچین
دارای ۱۸۰ متر زمین+ ۴۰ متر حریم چوبکاری شده با ویوی جنگل و رودخانه، دارای ۱۳۳ متر بنای دوبلکس ۳ خوابه، دارای سند تک برگ، دارای آب،برق،گاز،تلفن، دارای کوچه اختصاصی و درب اختصاصی ویژه استفاده ۲ ویلا که همسایه تهرانی هستند و ۵ ساله که اونجا ویلا دارن، دارای آبنما-استخر در حیاط، محیطی کاملا دنج ، امن و ساکت و هیچ اشرافی روی ویلا وجود ندارد.
قیمت ۲۴۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان

شماره ماس جهت هماهنگی و بازدید ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸ حبیبی

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی ویلا متل قو فروشی


متل قو کجاست

اگر چه مازندران استانی توریست پسند است اما شهرهای مختلف آن از جنبه های مختلفی مورد نظر گردشگران است. برای نمونه یکی از این شهرها، سلمان شهر است که به علت وجود یک متل به نام قو، آن را متل قو نیز می نامند.

جمعیت این شهر به ۱۴ هزار نفر نمی رسد. می توان برای آدرس دقیق تر آن را بخشی از تنکابن دانست. شمال این شهر، دریای خزر، جنوب آن رشته کوه زیبای البرز، و در سمت غرب آن شهر عباس آباد و در نهایت در شرق آن کلارآباد واقع شده است.

ویلا متل قو فروشی

اگر بخواهید از سمت ساری به این شهر بروید باید از سمت غرب ساری، ۱۹۴ کیلومتر راه طی کنید تا به آن برسید.

ویلا متل قو فروشی

از امتیازهایی که می توان به متل قو یا سلمان شهر داد این است که در مجاورت آب های زیبا و نا محدود خزر، قرار گرفته و با ماسه های نرم ساحلی، در کنار پوشش گیاهی واقعا دیدنی،به  محل رفت و آمد گردشگرها تبدیل شده است.

.  بین کوه و دریا در این بخش فاصله ی چندانی نیست مخصوصا اینکه، در این شهر یک غار مشهور با هدف گردشگری به نام غار دانیال نیز وجود دارد که اغلب اوقات مملو از توریست است.

ویلا متل قو فروشی

می توان گفت در ایام تعطیلات حدود ۲۰۰ هزار نفر، به این شهر مراجعه می کنند.

مسیر ارتباطی دیگر این شهر، تنکابن و چالوس می باشد.

پروژه های تجاری گردشگری قو الماس خاورمیانه در این محل در حال اجرا است که توصیه ما به توریست ها این است که از معماری و مناطق تجاری مسکونی با این عنوان حتما دیدن کنند

ویلا متل قو فروشی

بهترین زمان برای سفر به این منطقه، از اوایل اردیبهشت ماه است که هوا واقعا دلپذیر و به دوری از آزار سرما است. این مدت زمان تا اواخر شهریور ماه ادامه می یابد.

توریست ها می توانند طی یک سفره دوروزه و با بهره مندی از تورهای دو روزه ی متل قو، سفری هیجان انگیز را در این این شهر دیدنی، تجربه کنند.

ویلا متل قو فروشی

ویلا متل قو فروشی

در ضمن دیدار از این شهر، توریست ها در خلال تور های گردشگری از روستاهای مختلف دیدن کرده و با مشاهده ی جنگل زیبایی که غار آبی را در بر گرفته، به طور کامل از دیدن جاذبه ها لذت خواهند برد.



متل قو یا سلمانشهر

سلمان‌شهر یکی از شهرهای استان مازندران در ایران است. سلمانشهر با جمعیت ۱۳۵۰۰ نفر در ۲۰ درجه و ۵۱ دقیقه طول شرقی و ۴۱ درجه و ۳۶ دقیقه عرض شمالی واقع شده است و از نظر آخرین تقسیمات کشوری واقع در شهرستان عباس‌آبادتنکابن و بخش سلمان‌شهر می‌باشد.

سلمان‌شهر از شمال به دریای خزرواز جنوب به رشته کوه البرز از شرق به شهر کلارآباد واز غرب به شهر عباس‌آباد منتهی می‌گردد. مساحت این شهر بالغ بر۷۵۰ هکتار است و در فاصله ۱۹۴ کیلومتری غرب ساری مرکز استان و ۲۱۶ کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید