مشاور املاک خوب
2016-01-26
چگونگی انجام معاملات در بنگاه های مشاورین املاک
2016-01-26

ویژگی های یک مسکن شهری خوب

زندگی در خانه ای با امکانات رفاهی مناسب حق هر خانواده ای است.

زندگی در خانه ای با امکانات رفاهی مناسب حق هر خانواده ای است. تقاضای مردم برای زندگی در خانه های مرفه باعث شده سرمایه گذاران ، بسیاری ویژگیها و امکانات را هنگام شروع یک پروژه ساختمانی در نظر داشته باشند صرف نظر از زیبایی و سبک خانه ها برخی ویژگیها به عنوان فاکتورهای اصلی یک مسکن شهری خوب در نظر گرفته می شوند اگر تصمیم به خرید خانه دارید به فاکتورهای زیر هنگام بازدید از خانه بسیار دقت کنید.

جدولی از ویژگیهای مطرح شده تهیه نموده و به هر کدام از ویژگیها امتیازی بین ۱ تا ۳ بدهید در پایان از بین خانه های مورد بازدید مسکنی را برگزینید که امتیاز بیشتری کسب نموده است البته فراموش نکنید که سلیقه افراد در انتخاب مکان زندگی متفاوت است.

متراژ بنا

پارکینگ

آسانسور

انباری

سرامیک و سنگ کف

نمای ساختمان

درب ریموت دار

توالت فرنگی

کنترهای مجزا

شیرآلات سالم

آیفون تصویری

ورودی زیبا

درب ضد سرقت

صندوق پستی

کابینت سالم و مدرن

کاغذ دیواری(رنگ روغن)

کپسول آتش نشانی

در و پنجره سالم

سبد زباله

نکات بالا برگزیده ویژگیهای یک مسکن شهری خوب است نکات دیگری نیز وجود دارند که عمومیت ندارند و فقط در ساختمان های شخصی ساز و یا خانه های ویلایی لوکس مورد توجه قرار می گیرند.

سلیقه افراد در انتخاب محل زندگی متفاوت است برخی، مکان های نزدیک به مراکز خرید را می پسندند و برخی تمایل دارند در مناطق ساکت و آرام زندگی کنند بنابراین انتخاب محل زندگی و امتیاز دادن به آن بستگی به سلیقه شما دارد.


دیدگاهتان را بنویسید