سوئیچ 2960 سیسکو تهران
سوئیچ ۲۹۶۰ سیسکو تهران

سوئیچ ۲۹۶۰ سیسکو تهران

سوئیچ ۲۹۶۰ سیسکو تهران

سوئیچ ۲۹۶۰ سیسکو تهران | قیمت فروش سوئیچ ۲۹۶۰ سیسکو تهران | نمایندگی فروش سوئیچ ۲۹۶۰ سیسکو تهران کرج شیراز اصفهان تبریز کرمان یزد مشهد مازندران گیلان گلستان سمنان کردستان سیستان و بلوچستان بوشهر هرمزگان

مرکز فروش تجهیزات شبکه سیسکو

ضمن تشکر از اینکه این سایت را برای بازدید و خرید انتخاب نموده اید

 شرکت KSP  و بزرگترین مرکز فروش و توزیع انواع تجهیزات اکتیو سیسکو در ایران ‌‌‌ با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه عرضه تجهیزات شبکه  در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد.

لازم به ذکراست کلیه محصولات عرضه شده این شرکت ۱۰۰% اورجینال بوده و دارای یکسال گارانتی می باشد

 

روتر 2921 سیسکو تهران

توضیحات بیشتر WS-C2960-24TC-L سیسکو

مروری بر سوئیچ WS-C2960-24TC-L سیسکو

تفاوت اصلی سوئیچ سیسکو WS-C2960-24TC-L با سوئیچ معروف دیگر خانواده ۲۹۶۰ (WS-C2960-24TT-L) داشتن پورت uplink فیبر نوری است. با استفاده از ماجول های SFP میتوانید نوع پورت آپلینک این سوئیچ سیسکو را تغییر دهید. بنابراین خرید WS-C2960-24TC-L مناسب کاربردهایی است که مستلزم استفاده از فیبر نوری هستند. مثلاً زمانی که این سوئیچ سیسکو شبکه یک ساختمان را به ساختمان دیگری متصل میکند، بهتر است از فیبر نوری استفاده شود که در مقابل تغیرات ناگهانی الکتریکی (مثلاً بر اثر صاعقه) مقاوم است.  قیمت این سوئیچ کمی بالاتر از سوئیچسیسکو ۲۹۶۰ بدون پورت فیبر نوری است (نسخه TT-L این سوئیچ). برای خرید این سوئیچ با قیمتهای مناسب با کارشناسان شرکت KSP تماس بگیرید.

پورتهای WS-C2960-24TC-L

  • ۲۴ پورت ۱۰/۱۰۰ اترنت
  • ۲ پورت یک گیگابیت با استفاده از SFP

قدرت عملکرد و کارایی WS-C2960-24TC-L

  • کارائی این سوئیچ از هر نظر مشابه سایر سوئیچهای ۲۴ پورت خانواده ۲۹۶۰ سیسکو است. جزئیات بیشتر:
  • نرخ ارسال پاکتهای دیتا (۶۴ بایتی): ۱۰٫۱ Mpps
  • نرخ فوروارد کردن دیتا: ۱۶ گیگابیت بر ثانیه
  • حافظه فلش: ۳۲ مگابایت
  • حافظه RAM: 64 مگابایت

تضمین کیفیت سرویس با WS-C2960-24TC-L

WS-C2960-24TC-L مانند بقیه اعضای خانواده سوئیچ های ۲۹۶۰ سیسکو بسیاری از مکانیسم های لازم برای تضمین QoS را پشتیبانی میکند. مثلاً پروتکل ۸۰۲٫۱p برای مارک کردن بسته های دیتا و کلاس بندی آنها پیاده سازی شده است. WS-C2960-24TC-L همچنین دارای ۴ صف سوئیچینگ است. برای زمانبندی ارسال فریمهای دیتا میتوان از Shaped Round Robin (SRR) استفاده کرد. سایر مکانیسم ها Weighted Tail Drop (WTD) و Strict priority queuing هستند.  خرید این سوئیچ برای کاربردهایی مانند تلفن اینترنتی که نیاز به کیفیت سرویس دارند پیشنهاد میشود. با مشاوره خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. شرکت KSP

توصیه های خرید برای سوئیچ WS-C2960-24TC-L سیسکو

سوئیچ WS-C2960-24TC-L برای یک سوئیچ دسترسی که نیاز به اتصال فیبر نوری در آپلینک دارد مناسب است. همچنین مانند بقیه سوئیچهای قابل مدیریت شدن (managed) سیسکو، خرید این سوئیچ به کارانی که به دنبال یک سوئیچ با قابلیت ایجاد VLAN هستند پیشنهاد میشود. با توجه به اینکه WS-C2960-24TC-L فقط پورتهای ۱۰۰ مگابیت برای دسترسی کامپیوترها به شبکه فراهم میکند، برای پیاده سازی پورتهای گیگابیت باید به سراغ خرید ۲۹۶۰G رفت. برای اطلاعات بیشتر و راهنمای خرید WS-C2960-24TC-L با شرکت KSP تماس حاصل کنید.

فروش WS-C2960-24TC-L Cisco در ایران (دست دوم و نو)

 شرکت KSP این سوئچ ۲۹۶۰ را به صورت مستقیم به فروش میرساند. با خرید WS-C2960-24TC-L از فروشگاه ادمین کالا از کیفیت خدمات و اوریجینال بودن سوئیچ اطمینان حاصل کنید. کارشناسان ما ۲۹۶۰-۲۴TC-L را با تست کامل و اطمینان از صحت محصول تحویل میدهند. برای اطلاعات فروش با ادمین کالا شرکت KSP تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *