سازنده در و پنجره upvc در فریدونکنار
سازنده در و پنجره upvc در فریدونکنار

یو پی وی سی وین تک در آمل

وین تک آمل

یو پی وی سی وین تک در آمل | نمایندگی یو پی وی سی وین تک آمل | نمایندگی UPVD وین تک آمل | لیست قیمت وین تک | قیمت پنجره وین تک ۱۴۰۲ | پنجره دوجداره وین تک

 وین تک آمل

پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸
مدیریت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸
مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷
رسیدگی به شکایات: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲
کارخانه : ۰۹۳۵۰۶۰۸۵۸۲

وین تک آمل

پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهایی یو پی وی سی ( UPVC ) تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و دارای تنوع طرح و رنگ می باشد.

یو پی وی سی وین تک آمل

پروفیلهای UPVC وین تک در ۳ قاره جهان و ۸ کشور تولید و به ۵۴ کشور جهان از این مجموعه های صنعتی صادر می شوند.
وین تک با احداث واحدهای صنعتی مدرن و مجهز به تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا در ۳ قاره اروپا ، آسیا و آفریقا تولید میشود.

یو پی وی سی وین تک آمل

پروفیل سری W640 با امکان تهیه در رنگ های مختلف با پوشش لمینت و امکان نصب انواع یراق آلات میباشد و پروفیل های UPVC وین تک دارای لاستیک درز بندی و مناسب می باشد.

یو پی وی سی وین تک آمل

عرض پروفیل فریم پنجره وین تک ۶۰ میلیمتر و این پروفیل ۴ کاناله می باشد و دارای ضخامت شیشه خور ۲۰-۲۲ میلیمتری میباشد. در این نوع پروفیل یو پی وی سی وین تک محل استقرار گالوانیزه به ارتفاع ۲۵ میلیمتر و عرض ۲۵ میلیمتر میباشد.

یو پی وی سی وین تک آمل

قیمت پنجره دوجداره وینتک,قیمت پنجره یو پی وی سیوین تک,قیمت پنجره کشویی وین تک,قیمت درب دوجداره وین تک,قیمت پنجره وین تک لمینت مشکی,قیمت پنجره دورو لمینت,قیمت پنجره ریلی مشکی

مزایای پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک آمل

پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در آمل چند ساله که پُرکاربرد شده و اکثر خونه های جدید رو با پروفیل یو پی وی سی وین تک تجهیز می کنند.

✔️ عایق صوتی – بندی حرارتی

کاهش آلودگی هوا

تنوع رنگ و زیبایی فوق العاده

سرمایه گذاری برای افزایش قیمت ملک

مقاومت و استحکام بالا

یو پی وی سی وین تک آمل

پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در آمل علاوه بر زیبایی و ظرافت در ظاهر، برای تولید انواع پروفیل های آن از استابلایزرهایی بر پایه کلسیم زینک استفاده می شود تا کوچک ترین آسیبی به محیط زیست و زندگی انسان وارد نکند.

یو پی وی سی وین تک آمل

در کارخانه‌های معین صنعت حبیبی تولید کننده پنجره یو پی وی سی وین تک در آمل تمامی موارد که بر روی پروفیل یو پی وی سی عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین محیط زیست ایران در مازندران تهیه شده است.
ما در معین صنعت حبیبی در آمل پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC با برند وین تک با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید میکنیم.

همانطور که می دانید پروفیل یو پی وی سی ،. جزء مهم ترین و اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده ی پنجره دو جداره وین تک می باشد .

یوپی‌وی‌سی (به انگلیسی: UPVC) مخفف کلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride) شکل سخت‌شدهٔ پلی وینیل کلراید است[۱] که در صنعت ساختمان اصلی‌ترین مادهٔ تشکیل‌دهندهٔ پروفیل یوپی‌وی‌سی (به انگلیسی: PolyVinyl Chloride) است. این ماده حدود ۸۵ درصد آمیزهٔ اولیهٔ تولید پروفیل UPVC را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این ماده، مواد افزودنیِ دیگری نیز جهت ایجاد خواص موردنیاز به ترکیب اضافه می‌شود که عدم وجود آن‌ها یا تغییر میزان به‌کاررفته در فرمولاسیون می‌تواند محصول نهایی ساخته‌شده را به‌شدت تحت تأثیر قرار دهد.

پنجره‌های یوپی‌وی‌سی[ویرایش]

تابش سرد از سطوح، عاملی است که می‌تواند موجب سلب آسایش حرارتی شود. درواقع، هر سطح، دمایی را که دارد به محیط تابش می‌کند؛ یعگر در مقابل سطح یخی با دمای صفر درجه قرار بگیرید، دمایی که احساس خواهید کرد ترکیبی است از دمای هوا و دمای یخ، که موجب می‌شود فرد، دمایی تقریباً نصف دمای هوا را احساس کند.

پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

برای مثال، اگر دمای هوا در آن لحظه ۲۶ درجهٔ سانتیگراد ــ که دمای نسبتاً گرمی است ــ باشد، آن را ۱۳ درجه، یعنی سرد احساس خواهد کرد. همین اصل در پنجره‌ها نیز رخ می‌دهد؛ به این دلیل که پنجره‌های آهنی با شیشهٔ یک‌جداره دماهای بیرون را به‌راحتی به داخل منتقل می‌کنند و برای مثال، در دمای ۵- درجه هوای بیرون دمای سطح شیشه در داخل به حدود صفر می‌رسد و در نتیجه مسئله مشابه ایستادن مقابل یک سطح یخ رخ می‌دهد، عکس این مسئله در تابستانهای گرم نیز تکرار می‌شود که خود موجب اتلاف شدید انرژی می‌گردد زیرا به ازای هر یک درجه تغییر درجه حرارت داخل مصرف انرژی ساختمان ۶٪ افزایش می‌یابد.

پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

این بدان معنی است که در صورت تغییر ۵ درجه‌ای دمای داخل ۳۰٪ مصرف انرژی بیشتر می‌شود. در صورت استفاده از پنجره‌های یو پی وی سی که دارای شیشه‌های دوجداره با فاصله پر شده از گاز آرگون باشند، دمای سطح شیشه داخلی و پروفیلها تقریباً با دمای هوای اتاق برابری می‌کند.

پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

در نتیجه احساس حرارتی مطلوبتری در تابستان و زمستان برای ساکنین که گاهی در مجاورت پنجره‌ها نیز قرار دارند ایجاد می‌شود. درب و پنجره یوپی وی سی به عنوان درب و پنجره دوجداره نیز نامیده می‌شوند و این نامگذاری به دلیل استفاده از شیشه دوجداره است.

مزایای پنجره‌های یوپی‌وی‌سی[ویرایش]

  1. دوام و استحکام بالا
  2. ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری
  3. عایق بندی در برابر سرما و گرما
  4. عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
  5. امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت
  6. تنوع بسیار بالا در بازشوها
  7. امکان استفاده از یراق آلات الکترونیکی
  8. غیرقابل اشتعال
  9. متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی
  10. مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
  11. دوست دار محیط زیست (بدون سرب)

حالت‌های بازشو پنجره‌های یوپی‌وی‌سی[ویرایش]

  1. حالت ثابت
  2. تک حالته
  3. بازشوی کلنگی
  4. دوحالته (تک حالته و کلنگی)
  5. حالت سایبانی
  6. مدل آکاردئونی
  7. دو لنگه بازشو (مدل فرانسوی)
  8. حالت کشویی
  9. مدل فولکس واگنی
  10. حالت محوری
  11. کشویی
  12. کمانی

تنوع رنگ پروفیلهای یوپی‌وی‌سی[ویرایش]

رنگ پایه و خام پروفیلهای یوپی‌وی‌سی، به دلیل فرمولاسیون مواداولیه سفید رنگ می‌باشد با این حال پروفیلهای رنگی برای معماران و گروه‌های عمرانی یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره‌های قدیمی منزل خود با پنجره یوپی‌وی‌سی اقدام می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی از لحاظ رنگ به دو دست کلی تقسیم می‌شوند:

پروفیل رنگ شده[ویرایش]

این نوع پروفیل یوپی‌وی‌سی با استفاده از رنگ‌های مخصوص به صورت پاششی با ابزار، رنگ آمیزی می‌شوند. از ویژگی‌های پروفیل رنگی می‌توان ضد خش بودن، نظافت آسان و تنوع رنگ بالا (حدود ۱۹۰ رنگ) را نام برد.

پروفیل لمینت[ویرایش]

این نوع پروفیل به دلیل طرح‌های برجسته و تزئینی رنگی مورد استقبال بسیاری از معماران قرار گرفته‌است. پروفیل‌های لمینت در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، استحکام بالا و نظافت آسان را دارند.