کاشی کاری ساختمان

کاشی کاری ساختمان

کاشی کاری ساختمان

کاشی کاری ساختمان | کاشی کاری ساختمان کردستان | کاشی کاری ساختمان در کردستان بانه | کاشی کاری ساختمان در بانه | کاشی کاری ساختمان در استان کردستان | کاشی کاری ساختمان در بانه – سلیمانیه – اربیل | کاشی کاری ساختمان و سنگ کاری در بانه



 کاشی کاری ساختمان و سنگ کاری نما

کاشی کاری و سنگ کاری نمای ساختمان در طرح های مختلف : سنگ کاری نما رومی، سنگ کاری آنتیک، سنگ کاری مدرن و … را با بهترین کیفیت و قیمت کاری را به ما بسپارید.کادری کار بلد و حرفه ای در انجام سنگ کاری. رضایت شما هدف ماست. با خیالی راحت میتوانید با ما تماس بگیرید. در پناه خداوند یکتا سالم و سر حال باشید.

آیا قصد سنگ کاری قسمت های مختلف ساختمان خود را دارید؟بله درست فکر کردید.بهترین و خبره ترین هنرمند ها در گروه سنگ کاران نمای ساختمان کهن بانه میباشند.انواع طرح ها را بخواهید و تحویل بگیرید.

کاشی کاری و سرامیک کف و بدنه،اجرای نمای ساده و طرح دار سنگ و سرامیک،اجرای راه پله،موزاییک کاری،ترمیم وپیچ و رولپلاک نماهای آسیب دیده و فرسوده

۰۹۱۸۳۷۵۱۴۲۴ نوری

۰۹۱۸۳۷۴۹۳۴۳



کاشی و کاربرد آن

کاشی از لحاظ تاریخی پنجمین شیوه اساسی و بنیادی در تزئینات ساختمان‌های آبده یی و ساختمان‌های عادی می‌باشد. استفاده از این شیوه در معماری اسلامی بسیار رایج است و طرح‌های جالب، جلو رشد و کشف تزئینات خشتی و گچی را گرفت و همه علاقمند تزئینات با کاشی شدند. استفاده از کاشی به نحوی که روی دیوار را کاملا بپوشاند اولین بار در قرن ۱۳ و در قونیه به کار رفته است. کاشی کاری بصورت هنر تزئینی در کشورهای اسلامی به اوج شکوفایی خود رسید و یکی از ویژگی‌های برجسته معماری اسلامی به شمار می‌رود کاشی‌های که برای تزئین عمارات به کار می‌رود عموما سه نوع بوده که ذیلا توضیح می‌گردد.

الف: کاشی معرق: با تلفیق تکه‌های کوچک گوناگون ساخته می‌شود که به اساس طرح اصل یکایک تراشیده می‌شود ودر جای معین آن نصب می‌گردد.

ب: کاشی معقلی: دارای طرح‌های هندسی است واز تلفیق اشکال هندسی ساخته می‌شود.

ج: کاشی مشبک:

د: کاشی گره:

ه: کاشی خشتی (هفت رنگ): از تلفیق خشت‌های ظریف لعاب دار که هریک از آنها بخشی از طرح کلی را در بر دارد ساخته می‌شود واز قرن پنج قمری با گسترش و پیشرفت سایر شاخه‌های هنر اسلامی کاشی کاری نیز ترقی بیشتر کسب نمود.

جستجوهای مربوط به کاشی کاری ساختمان

کاشی کاری ساختمانی – کاشی کاری ساختمان مشهد – آموزش کاشی کاری ساختمان – نحوه کاشی کاری ساختمان – مراحل کاشی کاری ساختمان – کاشی کاری داخل ساختمان – کاشی کاری در ساختمان – قرارداد کاشی کاری ساختمان – اصول کاشی کاری ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *